مجله ماشین

 

نسل آینده کادیلاک cts رقیب مستقیم خودروی ب ام و سری 5 خواهد بود و تا سال 2014 وارد بازار فروش خواهد شد.
بعد از آن که شرکت آمریکایی کادیلاک خودروی تماما جدید ats ، رقیب ب ام و سری 3،مرسدس-بنز کلاس c و آئودی a4 را رونمایی کرد،تصمیم گرفت تا کار بر روی خودرویی بزرگتر مثل cts را آغاز نماید و به رقابت با خودروهایی نظیر ب ام و سری 5،مرسدس- بنز کلاس e ،آئودی a6 بپردازد.
این خودرو که بر روی پلتفرم ارتقا یافته آلفا تولید شده تا سال 2014 وارد بازار می شود.
انتظار می رود نسل جدید cts به یک موتور 2.0 لیتر توربو شارژ چهار سیلندر بنزین سوز به توان 272 اسب بخار و با یک موتور 3.6 لیتری v6 بنزین سوز به توان 350 اسب بخار مجهز شود.
از سویی با توجه به این که وزن این خودرو نسبت به ats کم تر است انتظار می رود که مصرف سوخت کمتری هم داشته باشد. هنوز جزئیات بیشتری درباره cts جدید در دسترس نیست.



جهت مشاهده بقیه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید

منبع:گذرموقت دات کام



ادامه مطلب ...


«مجله ماشین» – از کراس اوور جدید کمپانی سوزوکی، موسوم به s-cross، در موتور شو پاریس رونمائی خواهد شد. این کراس اوور جدید، به نوعی دنبال رو مدل دیگر کمپانیawd sx4 sportback خواهد بود. البته قابلیت های دینامیکی بالاتر، و طراحی زیباتری دارد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، هر چند هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این خودرو منتشر نشده است. اما کارشناسان اشتراک های زیادی بین آن و مدل sx4 پیش بینی میکنند. تا حدی که معتقدند، می توان از این کراس اوور کلاس c، به عنوان نسخه ی ارتقا یافته ی مدل sx4 نام برد. باید منتظر ماند و دید.



«مجله ماشین» - کمپانی میتسوبیشی، 261 دستگاه از مدل برقی i-miev را، جهت رفع مشکل سنسور کیسه ی هوا به نماینده گی ها فراخواند. به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، طبق اعلام مسئولین کمپانی، کیسه های هوای این مدل در هنگام تصادف، یا دیر باز می شوند، یا اینکه اصلا عمل نمی کنند. آنها دلیل این مشکل را، وجود یک مشکل نرم افزاری در واحد کنترل الکتریکی خودرو (ecu) اعلام کرده اند.



سه شنبه 22 / 5 / 1391برچسب:لینکلن,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

«مجله ماشین» - تصاویر نسخه ی جدید لینکلن mkz، هنگام تست در دیترویت میشیگان شکار شد. لینکلن mkz، در حال حاضر با قیمت پایه ی 36800 دلار (با هزینه ی حمل و نقل) به فروش می رسد.
پیشرانه ی 4 سیلندر توربوشارژر دار با قدرت 240 اسب بخار، سیستم تعلیق قابل تطبیق، و جعبه دنده ی اتوماتیک، مجهز به تعویض کننده های پشت فرمان از جمله مشخصات فنی آن به شمار می روند.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، استتار این خودرو، آنهم تا این حد، تعجب کارشناسان خودروئی را برانگیخته است، و آنها تنها دلیل منطقی برای این استتار را، احتمال رونمائی از نسخه ی جدید mkz برای سال 2014 می دانند. باید منتظر ماند و دید.



بقیه تصاویر در ادامه مطلب

اختصاصی «مجله ماشین» - پنجمین تور نیمه حرفه ای دلفان آفرود، با حضور 7 راننده حرفه ای و برگزیده تورهای گذشته، 29 و 30 تیر ماه 1391 برگزار شد.
رانندگان با 7 خودرو نیسان پاترول دودرب 6 سیلندر، دو عدد نیسان رونیز، تویوتا لندکروز fj40، تویوتا هایلوکس 2700، تویوتا لندکروز 100 و تویوتا لندکروز fj45v به سرگروهی حسین دلفان آذری، تیم شرکت کننده را تشکیل داده و دو خودروی fj cruiser و نیسان پاترول نیز به عنوان خودروهای میهمان در روز نخست سفر همراه گروه بودند.
تمامی خودروها به وینچ، لاستیک آفرود، سپرهای حرفه ای آفرود جلو و عقب خودرو، کیت های افزایش ارتفاع، اسنورکل(هواکش بغل)، سینی زیر، انواع جک های آفرودی، تسمه بکسل، بیل و ... مجهز بودند.
شایان توجه است، که تمامی تجهیزات این خودروها در کارگاه دلفان آفرود و به صورت کاملا استاندارد بر روی خودروها نصب شده است. این امر (نصب استاندارد قطعات) باعث شد تا آسیبی به هیچ یک از خودروها وارد نشود.



ادامه مطلب ...


منبع:مجله ماشین

طبق جديدترين رده‌بندي منتشر شده، وانت كاپرا با كيفيت‌ترين وانت توليدي كشور در تير ماه بوده است.
وانت كاپرا (مونتاژي بهمن) در رده‌بندي خرداد ماه رتبه دوم جدول را در اختيار داشت و رتبه اول در اختيار وانت نيسان پيكاپ دو كابين (مونتاژي شركت پارس خودرو) بود، اما اين وانت در رده‌بندي تير ماه مورد بررسي قرار نگرفته است.
وانت كاپرا در تير ماه با افت كيفيت همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 98.6 در خرداد به 105 در تيرماه افزايش يافته است. اين خودرو در بخش‌هاي تزئينات داخلي و خارجي،‌ بدنه و رنگ داراي نمره منفي بوده است.
اما رتبه دوم رده‌بندي تير ماه در اختيار وانت مزدا تك كابين (مونتاژي بهمن) است كه در رده‌بندي خرداد ماه رتبه سوم رده‌بندي را در اختيار داشت. اين خودرو با كاهش كيفيت روبرو بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 105 در خرداد ماه به 106.2 در تير ماه افزايش يافته است. اين خودرو در بخش‌هاي فنربندي، تعليق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، تجهيزات الكتريكي، تزئينات داخلي و خارجي، صداهاي غير عادي، بدنه و رنگ داراي نمره منفي بوده است.
رتبه سوم رده‌بندي تير ماه در اختيار وانت ديزل زامياد (مونتاژي زامياد) است. اين خودرو با رشد كيفيت همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 147 در خرداد ماه به 144 در تير ماه كاهش يافته است. اين خودرو در بخش‌هاي فنربندي، تعليق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهيزات الكتريكي، تزئينات داخلي و خارجي، صداهاي غير عادي، بدنه، نفوذ آب و رنگ داراي نمره منفي بوده است.
طبق بررسي صورت گرفته از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، وانت نيسان سي.ان.جي (مونتاژي زامياد) نيز رتبه چهارم رده‌بندي كيفي تير ماه را به خود اختصاص داده است. اين خودرو با رشد كيفيت همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 156.4 در خرداد ماه به 153.8 در تير ماه كاهش يافته است. اين خودرو در تمام بخش‌ها داراي نمره منفي بوده است.
اما وانت مزدا دو كابين (مونتاژي بهمن) نيز در رتبه پنجم رده‌بندي تير ماه قرار دارد. اين خودرو با كمي افت كيفيت همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 160.4 در خرداد ماه به 160.6 در تير ماه افزايش يافته است. وانت مزدا دو كابين در بخش‌هاي موتور و انتقال قدرت، تجهيزات الكتريكي، تزئينات داخلي و خارجي، بدنه، نفوذ‌ آب و رنگ داراي نمره منفي بوده است.
رتبه ششم و آخر جدول رده‌بندي كيفي وانت‌هاي توليد داخل در تير ماه در اختيار وانت پيكان (مونتاژي ايران خودرو تبريز) است. اين خودرو البته با رشد كيفيت همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 185.5 در خرداد ماه به 179 در تير ماه كاهش يافته است. وانت پيكان در بخش‌هاي فنربندي، تعليق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهيزات الكتريكي، تزئينات داخلي و خارجي، صداهاي غير عادي، بدنه، نفوذ آب و رنگ داراي نمره منفي بوده است.

 



«مجله ماشین» - دبیر پروژه ترابری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در گروه سایپا، از انتخاب سه محصول تیانا، ماکسیما و مگان به تعداد و رنگ های مشخص، به منظور تامین ناوگان حمل و نقل این اجلاس به عنوان باکیفیت ترین خودروساز کشور خبر داد.
مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش برند محصولات شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا و دبیر پروژه ترابری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در گروه سایپا بر اهمیت برگزاری موفقیت آمیز شانزدهمین اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در ایران تاکید کرد و گفت: براساس دستور جناب آقای مهندس پوستین دوز – مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا مقرر شد تامین ناوگان حمل و نقل این اجلاس به شرکت پارس خودرو به عنوان باکیفیت ترین خودروساز کشور واگذار شده و سه محصول تیانا، ماکسیما و مگان به تعداد و رنگ های مشخص در اختیار نهاد محترم ریاست جمهوری قرار گیرد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین» به نقل از روابط عمومی شرکت پارس خودرو، مهندس امیر حسن امیری با اشاره به هماهنگی بین دستگاه های مختلف برای میزبانی هر چه بهتر این اجلاس افزود: با توجه به حساسیت این اجلاس و نقش آن در عرصه بین المللی، مسئولیت ترابری آن به شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا واگذار گردید.
وی اعلام کرد: پس از تصمیم گیری در این خصوص که شرکت پارس خودرو تامین کننده بخش عمده ای از خودروهای مورد نیاز اجلاس خواهد بود، پروژه ای تعریف شد که مدیریت آن به مدیر عامل شرکت پارس خودرو واگذار گردید. هدف نهایی این پروژه تامین خودروهای مورد نیاز اجلاس و تحویل آن در تاریخ مقرر به نهاد محترم ریاست جمهوری بودکه برای رسیدن به این منظور 5 کمیته و یک دبیرخانه با نظارت مدیر پروژه در سطح گروه خودروسازی سایپا تشکیل شد.
دبیر پروژه ترابری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در گروه خودروسازی سایپا درخصوص چگونگی تعیین خودروهای ناوگان حمل و نقل اجلاس تصریح کرد: در جلساتی که با نهاد محترم ریاست جمهوری برگزار شد، نیازمندی های نهاد و پتانسیل های شرکت پارس خوردو در تامین خودروها بررسی و در نهایت سه خودروی تیانا، ماکسیما و مگان برای تامین ناوگان حمل و نقل اجلاس انتخاب شد.
مهندس امیری در پایان اظهار داشت: افتخار می کنیم از این که شرکت پارس خودرو به عنوان نخستین خودروساز کشور در این پروژه بزرگ ملی مشارکت دارد و می تواند در مهمترین رویداد ملی کشور نقش آفرینی کند و امیدواریم در پایان خاطره خوشی از کشور عزیزمان برای سران کشورهای میهمان در اجلاس به یادگار بماند.



پلیس رومانی از عملیاتی شدن قدرتمندترین خودروی ناوگانش خبر داد.
خودروی جگوار xfr با توان 510 اسب بخار ،قدرتمندترین خودرویی است که تاکنون به ناوگان پلیس کشور رومانی اضافه شده است. این خودرو دارای یک موتور 5.0 لیتری v8 سوپر شارژ است که می تواند شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت خودرو را به تنها 4.9 ثانیه برساند.
پیش از این لوتوس اوورا اس 350 اسب بخاری قدرتمندترین خودروی مورد استفاده در پلیس رومانی بود اما با ورود خودروهای سریع به جاده های این کشور پلیس رومانی مجبور به کارگیری خودرویی سریع تر و نیرومندتر شد.
بایستی گفت که xfr های رومانیایی در یگان پلیس بزرگراه به کار گرفته خواهد شد و این بدان معنی است که کم تر خودرویی می تواند از دست آن ها قصر در برود.
xfr های رومانیایی توسط – premium auto - وارد کننده انحصاری جگوار در رومانی به بازار این کشور راه پیدا کرده اند و دارای ضمانت نامه ای 12 هزار مایلی می باشند.



سه شنبه 22 / 5 / 1391برچسب:فراری,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

شرکت تیونینگ رویال 1 موتور اسپرت، خودروی ارتقا یافته فراری 458 ایتالیا را رونمایی کرد.
فراری 458 ایتالیا یکی از بهترین خودروهای حال حاضر بازار است ولی اگر فکر می کنید که این خودرو بهتر از این ها نمی شود اشتباه می کنید چرا که رویال یک موتور اسپرت بسته ارتقایی جدید را برای آن ارائه کرده است.
این شرکت رنگ سیاه را برای سقف ،لبه های کناری و قسمت عقبی خودرو انتخاب کرده و آن را به رینگ های فوق العاده فورجیا مجهز نموده است. این ابر خودروی ایتالیایی به چراغ های عقب دودی،سامانه اگزوز جدید و سامانه تعلیق پایین تری مجهز شده است .
متاسفانه رویال اسپرت هنوز جزئیات بیشتری را درباره فراری 458 ایتالیا ارتقاء یافته اعلام نکرده است.
بایستی یادآوری کرد خودروی فراری 158 ایتالیا جایگزین فراری f430 قدیمی بوده است و زمان رونمایی رسمی آن به سال 2009 و نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانکفورت باز می گردد.
این ابر خودروی ایتالیایی دارای یک موتور 4.5 لیتری v8 به توان 562 اسب بخار می باشد و گشتاور آن در دور موتور 6 هزار به 540 نیوتون متر می رسد. گفتنی است از دور موتور 3250 به بعد 80% گشتاور خودرو تولید می گردد.
این خودرو دارای یک جعبه دنده هفت سرعته است و توسط پینین فارینا طراحی شده است.



بقه خودرو ها ومشخصات آنها در ادامه مطلب

منبع:گذر موقت دات کام



ادامه مطلب ...


این تصاویر توسط اینجانب (سپهر جمشید پور) طراحی گردیده و واقعی نیستند لطفا در باره تصاویر نظر بدهید

برای دیدن تصاویر بزرگتر وتوضیحات به ادامه مطلب بروید

 



ادامه مطلب ...


آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 294
بازدید دیروز : 624
بازدید هفته : 1517
بازدید ماه : 18450
بازدید کل : 481274
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2