پنج شنبه 26 / 5 / 1391برچسب:مکلارن,mp4,mclaren,12c, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

بقیه تصاوی در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 26 / 5 / 1391برچسب:شولت,شورولت,کامارو,کــوپــو, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

کامارو COPO ساخته نشده تا لذت رانندگی با یکی از بهترین ماسل های دنیا را تجربه کنید چرا که شورولت با ساخت این مدل تنها یک هدف را نشانه گرفته: تصاحب رکوردهای درگ . . .

کامارو کوپو بعد از آنکه اواخر سال گذشته به عدد 9.0 ثانیه رسید، « چندی پیش » توانست یک چهارم مایل را در 8.88 ثانیه و با سرعت 230 کیلومتر برساعت طی کند تا به عنوان سریع ترین کاماروی تاریخ شورولت شناخته شود.

پیشرانه ایی که کامارو کوپو با آن به عدد 8.88 رسیده از نوع 5.3 لیتری V8 با سوپرشارژر 4.0 لیتری Whipple است. حال آنکه همین پیشرانه را می توان با سوپرشارژر 2.9 لیتری نیز سفارش داد. پیشرانه سوم شورولت برای این خودرو نیز 7.0 لیتری V8 با تنفس طبیعی است.

منبع:مجله پدال

بقیه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


بقیه تصاویر در لینک زیر

www.machinemag.com/356-BenzC300.aspx

پیر صنعت خودروسازی دنیا هنوز هم از محبوب‏ترین‏هاست، برندی که همه روزه شاهد پیشرفت آن هستیم، مردم دوستش دارند و همه اقشار جامعه با آن می‏توانند ارتباط برقرار کنند و از مدل‏های کلاسیک آن تا مدرن، همه محبوب و پرطرفدار هستند. باید از مرسدس سی کلاس نام برد که یک سدان اسپرت است و جوانان از آن در کنار باتجربه‏ها، لذّت می‏برند. خودرویی اصیل برای همه آنان که می‏خواهند در خیابان و جاده از سواری اتومبیلشان لذت ببرند. این مدل...............................................
 لطفا ادامه این مطلب را در مجله ماشین 356 (شهریورماه1391) مطالعه فرمایید



    بقیه تصاویر در لینک زیر

www.machinemag.com/356-8-Silandrha.aspx

سه دهه پیش تعداد اندک و انگشت شماری از خودروهای لوکس 8 سیلندر به کشور وارد شده و با هزار بند و تبصره و مجوز خاص، پلاک می‏شدند. اما این روزها با به هم ریختگی بازار،قیمت‏گذاری خودرو و لغو اعطای ارز دولتی به وارد کنندگان، نمایندگی‏های فروش و نمایشگاه‏های کشور پرشده از محصولات لوکس 8 سیلندر و گویا روند رو به رشد واردات خودروهای لوکس، رابطه ای عکس با کم شدن قدرت اقتصادی خریداران دارد! امیدوارم شما نیز به ما خرده نگیرید که دراین وانفسای بد بازارمگر چند درصد مردم توان خرید چنین خودروهایی را دارندکه آنها را مورد مقایسه قرار می دهید! البته ما نیز با شما هم عقیده ایم اما در این گزارش ................................................
 لطفا ادامه این مطلب را در مجله ماشین 356 (شهریورماه1391) مطالعه فرمایید



بقیه تصاویر در لینک زیر

www.machinemag.com/356-Capra.aspx

شرکت خودروسازی «ژانگ ژینگ» در اواسط دهه ۹۰ فعالیت خود را شروع کرد و تاکنون موفق به طراحی و عرضه ۱۰ مدل خودرو شده که عمده آنها را پیکاپ‏ها و اس‏یووی‏ها تشکیل می‏دهند. ZXauto در بین خودرو سازان چینی پس از شرکت Great wall motors به عنوان دومین طراح بزرگ پیکاپ در این کشور شناخته می‏شود. معروف‏ترین محصولات این شرکت که نامی جهانی یافته‏ است، اس‏یووی Landmark و پیکاپ معروف این شرکت یعنی Grandtiger یا کاپرا است که به‏صورت وانت دو کابین تک و دو دیفرانسیل عرضه شده و در کشورمان نیز توسط گروه بهمن عرضه می‏شود. هرچند قبلاً این وانت دودیفرانسیل چینی توسط همکاران مورد آزمایش قرار گرفت، اما این‏بار نگارنده تجربه یکساله خود را در مورد استفاده طولانی مدت از چند دستگاه کاپرا در کوهستان‏های سرد و برفگیر آذربایجان شرقی و کویر مرکزی ایران بازگو می‏کند. وانت‏های دو کابین دو دیفرانسیل کاربرد زیادی................................................................
 لطفا ادامه این مطلب را در مجله ماشین 356 (شهریورماه1391) مطالعه فرمایید



بقیه تصاویر در لینک زیر

www.machinemag.com/356-Benz220.aspx

هنوز هم گنجینه‏هایی وجود دارند که ثابت می‏کنند ایران هم می‏تواند به لحاظ خودرو‏های کلاسیک در کشورهای جهان حرفی برای گفتن داشته باشد. تا امروز تعداد زیادی از اتومبیل‏های کلاسیک موجود در ایران در مجله ماشین معرفی شده‏اند که در میان آنها اتومبیل‏های زیبایی همچون جاگوار E-type، دتوماسو پانترا، فراری 308، پورشه 356، مدل‏های مختلف مرسدس SL و بسیاری دیگر دیده می‏شدند و لی درشماره356 قصد داریم به معرفی اتومبیلی بپردازیم که به لحاظ قدمت و ارزش در رده‏ای بسیار بالا و در رده نمایشگاه‏های معتبر جهانی قرار دارد........................
 لطفا ادامه این مطلب را در مجله ماشین 356 (شهریورماه1391) مطالعه فرمایید



مجله ماشین

خودروی میتسوبیشی لنسر 2.0 gt تحت فرآیند باز طراحی قرار گرفته و هم اکنون با قیمت پایه 125461.25 رینگت در مالزی عرضه می شود. شرکت ژاپنی میتسوبیشی اعلام کرد خودروی لنسر 2.0 gt دارای ظاهری جدید در قسمت جلو پنجره است و به چراغ های روز led ، دوربین پارک و صندلی های چرم ناپا اشاره کرد.
این خودروی ارتقا یافته از ژاپن وارد مالزی می شوند و تنها دارای سه رنگ قرمز متالیک ،میکا و سپید می باشند.
سامانه abs مجهز به ebd ،سامانه کمکی ترمز،کمربندهای ایمنی دفع کننده ضربه و دو کیسه هوا جز امکانات ایمنی نصب شده بر روی لنسر 2.0 gt ارتقا یافته می باشند.
لنسر 2.0 gt جدید دارای یک موتور 2.0 لیتری mivec ساخته شده از آلمینیوم به توان 150 اسب بخار است که در کنار یک جعبه دنده شش سرعته استپ اسپرت قرار گرفته است.



جمعه 25 / 5 / 1391برچسب:بنز,میباخ,می باخ, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

مجله ماشین

مرسدس بنز ایالات متحده اولین واحد محلی است که از پایان فروش محصولات می باخ خبر داده است.
اگر نگاهی به پایگاه اینتذنتی مرسدس – بنز ایالات متحده بیاندازید متوجه می شوید که در جلوی نام محصولات متعدد و جدید می باخ عبارت ( عدم ادامه فروش ) درج شده است.
گفتنی است از بعد از اعلام دیتر زچه – مدیر دایملر – در اواخر سال 2011 مبنی بر عدم جایگزینی این خودروها هیچ جزئیات جدیدی درباره آن ها منتشر نشده و حتی نشریات مختلف نیز به اخبار مربوط به آن نمی پردازند.
آقای زچه زمان مشخصی را برای توقف تولید محصولات می باخ اعلام نکرده است ولی هم اکنون کاملا واضح است که تولید خودروهای سری 57 و 62 این برند متوقف شده و نمایندگی های مرسدس – بنز ایالات متحده اولین مرجعی است که از آغاز تعلیق تولید این محصولات خبر داد .
متاسفانه هنوز اطلاعات روشنی از چگونگی ادامه کار می باخ در دسترس نیست ولی کارشناسان متعقدند که با ادامه روند فعلی این برند به پایان کارش نزدیک می شود.



مجله ماشین

«مجله ماشین» – در راس خبرهای خودروئی این هفته، شکایت کمپانی خودروسازی هلندی spyker (سهام دار عمده ی saab)، از جنرال موتورز آمریکا بود.

بقیه درادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جمعه 25 / 5 / 1391برچسب:Land Rover Range Rover, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


مجله ماشین

 

نسل آینده کادیلاک cts رقیب مستقیم خودروی ب ام و سری 5 خواهد بود و تا سال 2014 وارد بازار فروش خواهد شد.
بعد از آن که شرکت آمریکایی کادیلاک خودروی تماما جدید ats ، رقیب ب ام و سری 3،مرسدس-بنز کلاس c و آئودی a4 را رونمایی کرد،تصمیم گرفت تا کار بر روی خودرویی بزرگتر مثل cts را آغاز نماید و به رقابت با خودروهایی نظیر ب ام و سری 5،مرسدس- بنز کلاس e ،آئودی a6 بپردازد.
این خودرو که بر روی پلتفرم ارتقا یافته آلفا تولید شده تا سال 2014 وارد بازار می شود.
انتظار می رود نسل جدید cts به یک موتور 2.0 لیتر توربو شارژ چهار سیلندر بنزین سوز به توان 272 اسب بخار و با یک موتور 3.6 لیتری v6 بنزین سوز به توان 350 اسب بخار مجهز شود.
از سویی با توجه به این که وزن این خودرو نسبت به ats کم تر است انتظار می رود که مصرف سوخت کمتری هم داشته باشد. هنوز جزئیات بیشتری درباره cts جدید در دسترس نیست.



مجله ماشین

برخي اخبار منتشر شده در دو روز اخير در خصوص تغيير مديرعامل سايپا در حالي است كه برخي اخبار جديد حكايت از احتمال عدم تغيير در صندلي مديرعاملي سايپا دارند.
رسانه‌ها دو روز پيش از كنار گذاشته شدن نعمت‌الله پوستين‌دوز از مديرعاملي گروه خودروسازي سايپا خبر دادند. طبق اين اخبار سعيد مدني - مديرعامل فعلي شركت پارس خودرو، جدي‌ترين گزينه براي مديرعاملي شركت سايپاست.
اخبار و گمانه‌زني‌هاي منتشر شده در اين خصوص در حالي است كه سعيد مدني حدود يك سال پيش با حكم مديرعامل گروه خودروسازي سايپا به مديرعاملي پارس خودرو منصوب شده بود و به نوعي از مديران نزديك به مديرعامل گروه محسوب مي‌شود، بنابراين مطرح شدن نام وي براي مديرعاملي سايپا از يك سو نشان‌ از تاثيرگذاري پوستين‌دوز بر روند تعيين مديرعامل بعدي سايپا داشته و از سوي ديگر نيز اين گمانه را مطرح مي‌كند كه اگر يك چهره نزديك به پوستين‌دوز مديرعامل بعدي سايپا خواهد شد، پس اصولا چه دليلي براي تغيير مديرعامل فعلي وجود داشته است؟
در اين شرايط برخي گزارش‌ها حاكي از آن است كه برخي از اعضاي هيات مديره سايپا تمايلي به رفتن پوستين‌دوز از سايپا در مقطع فعلي ندارند، به‌گونه‌اي كه اين احتمال وجود دارد كه مديرعامل فعلي سايپا كماكان به فعاليت خود ادامه داده و فعلا تغييري در اين حوزه روي ندهد. برگزار نشدن مراسم توديع و معارفه در سايپا گواهي بر اين ادعاست.
پوستين‌دوز حدود يك ماه پيش استعفاي خود را تقديم هيات مديره سايپا كرده بود. دو روز پيش اخباري در خصوص موافقت هيات مديره با اين درخواست منتشر شد.



بالاخره شرکت ژاپنی تویوتا از یاریس wrc – آخرین دستاورد خود – پرده برداشت.
شرکت خودروسازی تویوتا موتور اعلام کرد یاریس wrc – که گاها با نام tmg yaris r1a شناخته می شود – دارای قیمت پایه 22500 یورو است .
تویوتا همچنین افزود که این خودروی مسابقه ای جدید توانایی حضور در مسابقات رالی قهرمانی جهان را دارد و استانداردهای r1a آن تا پایان سال جاری به تصویب fia می رسد.
یوشاکی کینو شیتا – مدیر تویوتا موتور اسپرت – گفت : خبر بازگشت tmg به مسابقات رالی فوق العاده است.
tmg yaris r1a در مقایسه با wrc پروژه ای کاملا متفاوت می باشد. این یک خودروی ارزان قیمت است که می توان در اختیار طیف گسترده ای از شرکت کنندگان قرار بگیرد. ما تاکنون سفارشات متعددی دریافت کرده ایم بنابراین می دانیم که تقاضای بالایی برای این خودرو ی جدید در دنیای رالی وجود دارد امیدواریم این شروع موفقیت خانواده جدید tmg در رالی باشد.
تویوتا اعلام کرد که خودروی یاریس فوق بدون شک برای اولین حضورش در رالی آلمان ( rallye deutschland ) حضور پیدا خواهد کرد.



بهره‏گیری از خودرو، قانون و مقررات خاصی دارد صفحه 4
پلیس مهربان و خاطیان ترافیک صفحه 5
«ام‏وی‏ام X33»، در تلاقی دو دیدگاه صفحه 6
خودروهای خاص جزیره کیش صفحه 9
مقایسه لکسس LS با ب‏ام‏و سری 7، مرسدس S کلاس و پورشه پانامرا 4S صفحه 10
«میتسوبیشی ASX» مدل 2012 در بازار خودروی کشور صفحه 13
آزمون توانایی‏های ب‏ام‏و M3 کوپه صفحه 14
«کیا پیکانتو»، کوچک اما گران قیمت! صفحه 16
نسل نو نیسان پت فایندر2013 صفحه 18
«سایون FR-S» در جدال با «جنسیس کوپه» صفحه 20
نسل نو «سوزوکی اسپلش» معرفی شد صفحه 24
معرفی اتومبیل‏های کلاسیک کشور-«مرسدس‏بنز 220» کابریو 1954 صفحه 26
درباره چرم آلکانتارا بیبشتر بدانید صفحه 28
سیستم دید در شب، نقاط قوت و ضعف! صفحه 30
آزمایش سامانه دید در شب مرسدس CL550، ب‏ام‏و 750i و آئودی A8L صفحه 31
بازآفرینی «فراری 458 ایتالیا» به سبکی دیگر صفحه 34
4100 کیلومتر با «تویوتا ورسو» صفحه 36
برنامه‏های کمپانی «فولکس‏واگن» برای سلطه در جهان صفحه 38
«آوانتی»، نخستین سوپراسپرت ساخت هند صفحه 40
جدیدترین و ارزان‏ترین موتورسیکلت «هارلی دیویدسون» صفحه 42
گزارش گردهمایی «کارز اند کافی» تهران صفحه 44
«فیبرکربن»، ماده مرکبی کارآمد، ارزشمند و پرمصرف صفحه 46
چه ماشینی بخرم که راحت‏تر باشد؟ صفحه 47
«هنری فورد» یا «کارل بنز»، کدام مخترع اتومبیل هستند؟ صفحه 48
یک پلت‏فرم برای 40 اتومبیل صفحه 50
گالاردوی پهن پیکر! صفحه 55
آزمایش فنی 6 دستگاه «وانت کاپرا» طی یکسال در کوهستان و بیابان صفحه 56
موقع رانندگی پیامک نفرستید صفحه 60
اتومبیل‏ها به وسیله چه افرادی و چگونه شکل می‏گیرند؟ صفحه 62
آستون مارتین AM310 ونکوئیس 2013 صفحه 64
فن‏آوری از نمای نزدیک - تکنیک لامپ و چراغ اتومبیل صفحه 66
برقی شدن ماشین‏آلات سنگین صفحه 68
اختراع مجدد رینگ و تایر چرخ صفحه 70
خبرهای دست اول از «جاگوار C-X16» و . . . صفحه 72
«هولدن کومودور UTE»، اسپرت‏ترین وانت جهان صفحه 74
بررسی فنی کشنده فوق سنگین «ولوو FH16-610» صفحه 78
سلاطین کلاسیک بازی دنیا! صفحه 80
آخرین مدل «مرسدس‏بنز CLS شوتینگ بریک» صفحه 82
یک توربوشارژر اما دوتایی! صفحه 84
سوپرخازن، تکنولوژی جدید ترمز خودرو صفحه 86
«رنو Twizy»، خودروی برقی یا اسکوتر؟ صفحه 87
طراح جایگزینی «خودروهای فرسوده» از حرف تا عمل صفحه 88
آشنایی با ماشین‏آلات راه‏سازی-«بولدوزر» صفحه 90
«آئودی A6» با تیونینگ MTM صفحه 92
«ب‏ام‏و M135i»، هاچ‏بکی که لباس M می‏پوشد! صفحه 94
گرند چروکی SRT8 مدل 2012، پرقدرت جیپ جهان صفحه 96
گزارش گرندپری آلمان و مجارستان 2012 صفحه 98
این اسب یکصد ساله هرگز نمی‏میرد صفحه 102
ماراتونی 37 ساله برای پیشتاز بودن ب‏ام‏و سری 3 صفحه 104
«کربن E7» خودروی ویژه پلیس با موتور ب‏ام‏و صفحه 106
بررسی معایب و محاسن خودروی «تیبا» صفحه 112
مرسدس‏بنز A-Class، مدرن‏ترین طراحی در کلاس کامپکت صفحه 116
رکوردشکنان سرعت روی آسفالت داغ! صفحه 118



جهت مشاهده بقیه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید

منبع:گذرموقت دات کام



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 / 5 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

منبع:مجله ماشین

یک مقام آگاه با اعلام برگزاری مراسم تودیع و معارفه پوستین دوز و مدنی طی امروز گفت: تغییر مدیرعامل سایپا با تصمیم هیئت مدیره و ناشی از فشارها و خستگی پوستین دوز بود.
این مقام آگاه تغییر مدیرعامل سایپا را تایید کرد و در واکنش به این سئوال که این تغییر به چه دلیل و با تصمیم چه گروهی اتخاذ شده ، پاسخ داد: در حالی از ماه ها پیش فشارهای وارده به پوستین دوز زیاد و موجب خستگی وی شده بود که هئیت مدیره سایپا چنین تصمیمی را گرفته است.
وی ادامه داد: سعید مدنی پیش از این رئیس هیئت مدیره شرکت ایندامین سایپا ، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل سازه گستر سایپا و مدیرعامل پارس خودرو بود و قرار است از امروز رسما" جانشین پوستین دوز شود.
براساس این گزارش، نعمت ا.. پوستین دوز در حالی از 26 شهریور 88 جانشین بذرباش در سمت مدیرعاملی سایپا شده بود که برخی شنیده ها حکایت از آن دارد که وی راهی صنعت مس و احتمالا" مدیرعامل ملی صنایع مس خواهد شد.



«مجله ماشین» – از کراس اوور جدید کمپانی سوزوکی، موسوم به s-cross، در موتور شو پاریس رونمائی خواهد شد. این کراس اوور جدید، به نوعی دنبال رو مدل دیگر کمپانیawd sx4 sportback خواهد بود. البته قابلیت های دینامیکی بالاتر، و طراحی زیباتری دارد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، هر چند هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این خودرو منتشر نشده است. اما کارشناسان اشتراک های زیادی بین آن و مدل sx4 پیش بینی میکنند. تا حدی که معتقدند، می توان از این کراس اوور کلاس c، به عنوان نسخه ی ارتقا یافته ی مدل sx4 نام برد. باید منتظر ماند و دید.



منبع:مجله ماشین«مجله ماشین» – دولت آمریکا، میزان مالیات سالیانه ی قابل پرداخت، برای صاحبان موتور سیکلت های برقی را، معادل 10 درصد از قیمت کل وسیله ی نقلیه، و حداکثر 2500 دلار اعلام کرد.
به گزارش وب سایت مجله ی ماشین، تعیین چنین مبلغ کمی، یکی از معدود حرکتهای دولت آمریکا، جهت تشویق مردم به خرید موتور سیکلت های برقی می باشد.



چهار شنبه 23 / 5 / 1391برچسب:سایپا,مدیر عامل,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

منبع:مجله ماشین

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تغییر کرد.
یک منبع آگاه از تغییر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خبر داد. وی گفت:سعید مدنی به جای نعمت الله پوستین دوز می آید. مدنی هم اکنون مدیرعامل پارس خودرو است.
به گفته این منبع آگاه، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت سایپا احتمالا امروز برگزار می شود.



«مجله ماشین» - کمپانی میتسوبیشی، 261 دستگاه از مدل برقی i-miev را، جهت رفع مشکل سنسور کیسه ی هوا به نماینده گی ها فراخواند. به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، طبق اعلام مسئولین کمپانی، کیسه های هوای این مدل در هنگام تصادف، یا دیر باز می شوند، یا اینکه اصلا عمل نمی کنند. آنها دلیل این مشکل را، وجود یک مشکل نرم افزاری در واحد کنترل الکتریکی خودرو (ecu) اعلام کرده اند.



سه شنبه 22 / 5 / 1391برچسب:لینکلن,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

«مجله ماشین» - تصاویر نسخه ی جدید لینکلن mkz، هنگام تست در دیترویت میشیگان شکار شد. لینکلن mkz، در حال حاضر با قیمت پایه ی 36800 دلار (با هزینه ی حمل و نقل) به فروش می رسد.
پیشرانه ی 4 سیلندر توربوشارژر دار با قدرت 240 اسب بخار، سیستم تعلیق قابل تطبیق، و جعبه دنده ی اتوماتیک، مجهز به تعویض کننده های پشت فرمان از جمله مشخصات فنی آن به شمار می روند.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، استتار این خودرو، آنهم تا این حد، تعجب کارشناسان خودروئی را برانگیخته است، و آنها تنها دلیل منطقی برای این استتار را، احتمال رونمائی از نسخه ی جدید mkz برای سال 2014 می دانند. باید منتظر ماند و دید.



بقیه تصاویر در ادامه مطلب

اختصاصی «مجله ماشین» - پنجمین تور نیمه حرفه ای دلفان آفرود، با حضور 7 راننده حرفه ای و برگزیده تورهای گذشته، 29 و 30 تیر ماه 1391 برگزار شد.
رانندگان با 7 خودرو نیسان پاترول دودرب 6 سیلندر، دو عدد نیسان رونیز، تویوتا لندکروز fj40، تویوتا هایلوکس 2700، تویوتا لندکروز 100 و تویوتا لندکروز fj45v به سرگروهی حسین دلفان آذری، تیم شرکت کننده را تشکیل داده و دو خودروی fj cruiser و نیسان پاترول نیز به عنوان خودروهای میهمان در روز نخست سفر همراه گروه بودند.
تمامی خودروها به وینچ، لاستیک آفرود، سپرهای حرفه ای آفرود جلو و عقب خودرو، کیت های افزایش ارتفاع، اسنورکل(هواکش بغل)، سینی زیر، انواع جک های آفرودی، تسمه بکسل، بیل و ... مجهز بودند.
شایان توجه است، که تمامی تجهیزات این خودروها در کارگاه دلفان آفرود و به صورت کاملا استاندارد بر روی خودروها نصب شده است. این امر (نصب استاندارد قطعات) باعث شد تا آسیبی به هیچ یک از خودروها وارد نشود.



ادامه مطلب ...


منبع:مجله ماشین

طبق جديدترين رده‌بندي منتشر شده، وانت كاپرا با كيفيت‌ترين وانت توليدي كشور در تير ماه بوده است.
وانت كاپرا (مونتاژي بهمن) در رده‌بندي خرداد ماه رتبه دوم جدول را در اختيار داشت و رتبه اول در اختيار وانت نيسان پيكاپ دو كابين (مونتاژي شركت پارس خودرو) بود، اما اين وانت در رده‌بندي تير ماه مورد بررسي قرار نگرفته است.
وانت كاپرا در تير ماه با افت كيفيت همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 98.6 در خرداد به 105 در تيرماه افزايش يافته است. اين خودرو در بخش‌هاي تزئينات داخلي و خارجي،‌ بدنه و رنگ داراي نمره منفي بوده است.
اما رتبه دوم رده‌بندي تير ماه در اختيار وانت مزدا تك كابين (مونتاژي بهمن) است كه در رده‌بندي خرداد ماه رتبه سوم رده‌بندي را در اختيار داشت. اين خودرو با كاهش كيفيت روبرو بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 105 در خرداد ماه به 106.2 در تير ماه افزايش يافته است. اين خودرو در بخش‌هاي فنربندي، تعليق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، تجهيزات الكتريكي، تزئينات داخلي و خارجي، صداهاي غير عادي، بدنه و رنگ داراي نمره منفي بوده است.
رتبه سوم رده‌بندي تير ماه در اختيار وانت ديزل زامياد (مونتاژي زامياد) است. اين خودرو با رشد كيفيت همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 147 در خرداد ماه به 144 در تير ماه كاهش يافته است. اين خودرو در بخش‌هاي فنربندي، تعليق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهيزات الكتريكي، تزئينات داخلي و خارجي، صداهاي غير عادي، بدنه، نفوذ آب و رنگ داراي نمره منفي بوده است.
طبق بررسي صورت گرفته از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، وانت نيسان سي.ان.جي (مونتاژي زامياد) نيز رتبه چهارم رده‌بندي كيفي تير ماه را به خود اختصاص داده است. اين خودرو با رشد كيفيت همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 156.4 در خرداد ماه به 153.8 در تير ماه كاهش يافته است. اين خودرو در تمام بخش‌ها داراي نمره منفي بوده است.
اما وانت مزدا دو كابين (مونتاژي بهمن) نيز در رتبه پنجم رده‌بندي تير ماه قرار دارد. اين خودرو با كمي افت كيفيت همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 160.4 در خرداد ماه به 160.6 در تير ماه افزايش يافته است. وانت مزدا دو كابين در بخش‌هاي موتور و انتقال قدرت، تجهيزات الكتريكي، تزئينات داخلي و خارجي، بدنه، نفوذ‌ آب و رنگ داراي نمره منفي بوده است.
رتبه ششم و آخر جدول رده‌بندي كيفي وانت‌هاي توليد داخل در تير ماه در اختيار وانت پيكان (مونتاژي ايران خودرو تبريز) است. اين خودرو البته با رشد كيفيت همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 185.5 در خرداد ماه به 179 در تير ماه كاهش يافته است. وانت پيكان در بخش‌هاي فنربندي، تعليق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهيزات الكتريكي، تزئينات داخلي و خارجي، صداهاي غير عادي، بدنه، نفوذ آب و رنگ داراي نمره منفي بوده است.

 



«مجله ماشین» - دبیر پروژه ترابری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در گروه سایپا، از انتخاب سه محصول تیانا، ماکسیما و مگان به تعداد و رنگ های مشخص، به منظور تامین ناوگان حمل و نقل این اجلاس به عنوان باکیفیت ترین خودروساز کشور خبر داد.
مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش برند محصولات شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا و دبیر پروژه ترابری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در گروه سایپا بر اهمیت برگزاری موفقیت آمیز شانزدهمین اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در ایران تاکید کرد و گفت: براساس دستور جناب آقای مهندس پوستین دوز – مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا مقرر شد تامین ناوگان حمل و نقل این اجلاس به شرکت پارس خودرو به عنوان باکیفیت ترین خودروساز کشور واگذار شده و سه محصول تیانا، ماکسیما و مگان به تعداد و رنگ های مشخص در اختیار نهاد محترم ریاست جمهوری قرار گیرد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین» به نقل از روابط عمومی شرکت پارس خودرو، مهندس امیر حسن امیری با اشاره به هماهنگی بین دستگاه های مختلف برای میزبانی هر چه بهتر این اجلاس افزود: با توجه به حساسیت این اجلاس و نقش آن در عرصه بین المللی، مسئولیت ترابری آن به شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا واگذار گردید.
وی اعلام کرد: پس از تصمیم گیری در این خصوص که شرکت پارس خودرو تامین کننده بخش عمده ای از خودروهای مورد نیاز اجلاس خواهد بود، پروژه ای تعریف شد که مدیریت آن به مدیر عامل شرکت پارس خودرو واگذار گردید. هدف نهایی این پروژه تامین خودروهای مورد نیاز اجلاس و تحویل آن در تاریخ مقرر به نهاد محترم ریاست جمهوری بودکه برای رسیدن به این منظور 5 کمیته و یک دبیرخانه با نظارت مدیر پروژه در سطح گروه خودروسازی سایپا تشکیل شد.
دبیر پروژه ترابری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در گروه خودروسازی سایپا درخصوص چگونگی تعیین خودروهای ناوگان حمل و نقل اجلاس تصریح کرد: در جلساتی که با نهاد محترم ریاست جمهوری برگزار شد، نیازمندی های نهاد و پتانسیل های شرکت پارس خوردو در تامین خودروها بررسی و در نهایت سه خودروی تیانا، ماکسیما و مگان برای تامین ناوگان حمل و نقل اجلاس انتخاب شد.
مهندس امیری در پایان اظهار داشت: افتخار می کنیم از این که شرکت پارس خودرو به عنوان نخستین خودروساز کشور در این پروژه بزرگ ملی مشارکت دارد و می تواند در مهمترین رویداد ملی کشور نقش آفرینی کند و امیدواریم در پایان خاطره خوشی از کشور عزیزمان برای سران کشورهای میهمان در اجلاس به یادگار بماند.



پلیس رومانی از عملیاتی شدن قدرتمندترین خودروی ناوگانش خبر داد.
خودروی جگوار xfr با توان 510 اسب بخار ،قدرتمندترین خودرویی است که تاکنون به ناوگان پلیس کشور رومانی اضافه شده است. این خودرو دارای یک موتور 5.0 لیتری v8 سوپر شارژ است که می تواند شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت خودرو را به تنها 4.9 ثانیه برساند.
پیش از این لوتوس اوورا اس 350 اسب بخاری قدرتمندترین خودروی مورد استفاده در پلیس رومانی بود اما با ورود خودروهای سریع به جاده های این کشور پلیس رومانی مجبور به کارگیری خودرویی سریع تر و نیرومندتر شد.
بایستی گفت که xfr های رومانیایی در یگان پلیس بزرگراه به کار گرفته خواهد شد و این بدان معنی است که کم تر خودرویی می تواند از دست آن ها قصر در برود.
xfr های رومانیایی توسط – premium auto - وارد کننده انحصاری جگوار در رومانی به بازار این کشور راه پیدا کرده اند و دارای ضمانت نامه ای 12 هزار مایلی می باشند.



سه شنبه 22 / 5 / 1391برچسب:فراری,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

شرکت تیونینگ رویال 1 موتور اسپرت، خودروی ارتقا یافته فراری 458 ایتالیا را رونمایی کرد.
فراری 458 ایتالیا یکی از بهترین خودروهای حال حاضر بازار است ولی اگر فکر می کنید که این خودرو بهتر از این ها نمی شود اشتباه می کنید چرا که رویال یک موتور اسپرت بسته ارتقایی جدید را برای آن ارائه کرده است.
این شرکت رنگ سیاه را برای سقف ،لبه های کناری و قسمت عقبی خودرو انتخاب کرده و آن را به رینگ های فوق العاده فورجیا مجهز نموده است. این ابر خودروی ایتالیایی به چراغ های عقب دودی،سامانه اگزوز جدید و سامانه تعلیق پایین تری مجهز شده است .
متاسفانه رویال اسپرت هنوز جزئیات بیشتری را درباره فراری 458 ایتالیا ارتقاء یافته اعلام نکرده است.
بایستی یادآوری کرد خودروی فراری 158 ایتالیا جایگزین فراری f430 قدیمی بوده است و زمان رونمایی رسمی آن به سال 2009 و نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانکفورت باز می گردد.
این ابر خودروی ایتالیایی دارای یک موتور 4.5 لیتری v8 به توان 562 اسب بخار می باشد و گشتاور آن در دور موتور 6 هزار به 540 نیوتون متر می رسد. گفتنی است از دور موتور 3250 به بعد 80% گشتاور خودرو تولید می گردد.
این خودرو دارای یک جعبه دنده هفت سرعته است و توسط پینین فارینا طراحی شده است.



بقه خودرو ها ومشخصات آنها در ادامه مطلب

منبع:گذر موقت دات کام



ادامه مطلب ...


خودروهای تیانا، ماکسیما و مگان برای تامین ناوگان حمل و نقل اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد كه شهريورماه در تهران برگزار مي‌شود، انتخاب شدند.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین» به نقل از روابط عمومی پارس خودرو، تعدادي از محصولات این شرکت به عنوان برگزیده صنعت خودروسازی کشور براي امور ترابري اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد انتخاب شدن تا میزبان سران، وزرای خارجه و کارشناسان ارشد کشورهای عضو میهمان در ایران باشد.
این خودروها در جدول ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز همواره جزو صدرنشینان جدول کیفی ترین خودروهای کشور محسوب می شوند.

منبع:مجله ماشین



نيسان تياناي ژاپني همچنان با كيفيت‌ترين خودرو سواري توليدي كشور شناخته شد.
«مجله ماشین» - در تير ماه امسال نيسان تيانا (مونتاژي پارس خودرو) علاوه بر حفظ عنوان كيفي‌ترين سواري توليدي كشور، با افزايش كيفيت نيز مواجه شده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 3.8 در خرداد ماه به 3.3 در تير ماه كاهش يافته است. اين خودرو فقط در بخش‌هاي بدنه و رنگ داراي نمره منفي بوده است.

اما نيومزدا 3 و.....

بقیه مقاله در ادامه مطلب

منبع:مجله ماشین



ادامه مطلب ...



شرکت صنایع اسپرت پرشین ( psi ) آخرین دستاورد خود و بسته ارتقایی ب ام و m1 کوپه را رونمایی کرد.
اگر چه خودروی ب ام و m1 کوپه دیگر تولید نمی شود ولی ممکن است خودرویی مناسب برای مجموعه داران باشند.
لذا psi تصمیم گرفته با به روز رسانی این خودرو آن را به اتومبیلی باب طبع دوستداران خودروهای اسپرت تبدیل نماید.
به گفته psi خودروی ب ام و m1 کوپه دارای یک جلو پنجره سیاه رنگ ،اسپویلر عقبی از جنس الیاف کربن،بادشکن جلو slek cf ،آینه های کناری از جنس الیاف کربن،اگزوز تیتانیومی و فرمان ب ام و performance alcantara m است.
بایستی گفت که موتور این خودرو تحت برنامه ارتقای psi قرار نگرفته و این یعنی ب ام و m1 کوپه همچنان دارای یک موتور شش سیلندر 2979 سی سی با قابلیت تولید 340 اسب بخار توان و 500 نیوتون متر گشتاور در دور موتور 1500 است.
شتاب صفر تا صد این خودرو کوپه 4.9 ثانیه می رسد و psi هنوز قیمت این خودروی ارتقا یافته را اعلام نکرده است.

منبع:مجله ماشین



مديرعامل ايران خودرو گفت: به منظور كاهش ميانگين سهم سبد سوختي محصولات و جايگزيني بخشي از سهم بنزين با گازوييل و توسعه بازارهاي صادراتي، بعضي از محصولات ايران خودرو با قواي محرکه ديزل ملي عرضه خواهند شد.
جواد نجم‌الدين افزود: موتور ملي ديزل که فرايند طراحي و ساخت آن در پروژه اي به نام efd از سال 1389 آغاز شد، گامي در اجراي راهبرد پنج ساله قواي محركه ايران خودرو به شمار مي‌رود.
وي افزود: با توجه به ابلاغيه استراتژي قواي محركه تا سال 1395 حدود 10درصد از سبد سوختي ايران خودرو به اين موتور اختصاص خواهد يافت.
او موتور ملي ديزل را به دليل داشتن قطعات مشترك با موتور ef7 و قابليت انطباق با استانداردهاي آلايندگي يورو 5 از نظر اقتصادي و زيست محيطي داراي اهميت ويژه اي دانست و گفت: موتور ملي ديزل از 120 اسب بخار توان و 256 نيوتن متر گشتاور برخوردار و گنجايش آن 1500 سي سي است.
مديرعامل ايران خودرو مصرف سوخت موتور ديزل را 5.5 ليتر در 100 کيلومتر در چرخه ترکيبي عنوان کرد و گفت: از سال 1392 تا سال 1395 تعداد توليد اين موتور به مرز 100هزار دستگاه خواهد رسيد.
وي با اشاره به طراحي خط مونتاژ موتور ملي ديزل توسط متخصصان ايران خودرو، انطباق خودرو با موتور و آماده سازي خط مونتاژ سواري سازي براي مونتاژ اين موتور را از اهم فعاليت هاي انجام شده و در دست انجام براي طراحي و توليد موتور ديزل ذکر کرد.
نجم الدين دست يابي به مالكيت دانش طراحي و ساخت قواي محرکه ديزل از راه به کارگيري خلاقيت و نوآوري متخصصان ايران خودرو،‌ طراحي چيدمان خط و ماشين آلات، ‌توسعه بازارهاي صادراتي و كاهش ارزبري بنزين را از مهم ترين دستاوردهاي طراحي و ساخت موتور ملي ديزل ذکر کرد.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو افزود: اين موتور روي سورن نصب خواهد شد و برنامه نصب آن روي پلتفرم سمند نيز در دستور كار قرار دارد. به منظور انطباق اين موتور با پلتفرم هاي مختلف، قطعات جانبي موتور و گيربکس تغيير مي يابد و طراحي اين قطعات در معاونت طراحي و توسعه محصول شركت ايران خودرو در حال انجام است.

منبع مجله ماشین



دو شنبه 21 / 5 / 1391برچسب:لامبورگینی, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

لامبورگینی از حضور خودروی مفهومی اوروس در نمایشگاه ماه اکتبر اتومبیل استرالیا خبر داد.
لامبورگینی اوروس که پیش از این در نمایشگاه هایی نظیر پکن در معرض دید عموم قرار گرفته بود، باز هم شانس این را پیدا کرد که از طریق حضور در نمایشگاه اتومبیل استرالیا در مرکز توجه رسانه ها قرار بگیرد.
لامبورگینی اعلام کرد که در صدد است خودروی مفهومی اوروس را در کنار خودروهای آونتادور lp700-4 و گالاردو lp550-2 اسپایدر در نمایشگاه اتومبیل 2012 استرالیا رونمایی کند.این نمایشگاه نوزدهم اکتبر در سیدنی آغاز به کار می کند.
لامبورگینی اوروس مفهومی بر روی پلتفرمی مشترک بنتلیexp 9f فولکس واگن توآرگ ، پورشه کاین و آئودی q7 تولید شده و از آن جا که جنس بدنه آن از فولاد می باشد وزنی در حدود 4400 پوند یا 1996 کیلوگرم دارد.
انتظار می رود نسخه قابل تولید و نهایی اوروس در سال 2017 وارد بازار شود و به یک موتور 6.0 لیتری w12ساخت بنتلی یا 4.0 لیتری v8 مجهز گردد.
پیش بینی می شود قیمت پایه این شاسی بلند در حدود 200 هزار دلار باشد.

منبع مجله ماشین



ثروتمندها در آمریکا اتومبیل‌های ارزان‌قیمت را ترجیح می‌دهند. بر اساس این بررسی که از سوی روزنامه وال استریت ژورنال صورت گرفته،‌ از هر 10 مالک ثروتمند در آمریکا پنج نفر هوندا یا تویوتا دارند. این دو خودروساز خود را با شرایط موجود در بازار آمریکا به‌خوبی سازگار کرده و بخش اعظم این بازار را از آن خود کرده‌اند. کیفیت بالا، مصرف پایین سوخت و قیمت مناسب اصلی‌ترین دلیل استقبال ثروتمندان آمریکا از این خودروهاست. همچنین بر اساس نتایج این بررسی از هر 10 آمریکایی با درآمد متوسط 8 نفر صاحب خودرویی با قیمت کمتر از 40 هزار دلار هستند. درحالی‌که پیش از این تصور می‌شد این میانگین چیزی حدود 80 هزار دلار باشد. بی‌ام‌و، مرسدس بنز، لکسس و تویوتا از جمله خودروهای مورد توجه این گروه از خریداران خودرو در آمریکا هستند.

منبع:مجله ماشین



خودروی بدون راننده گوگل با ترکیب اطلاعات Google Street View ، هوش مصنوعی و تعدادی دوربین، کار کنترل اتومبیل را به عهده دارد و البته فعلا در تمام تست ها، یک راننده نیز پشت فرمان قرار دارد تا در صورت نیاز کنترل خودرو را به عهده بگیرد

بقیه مقاله در ادامه مطلب

منبع: CarXR.ir



ادامه مطلب ...


عکس های نسل جدید مرسدس بنز s کلاس، هنگام تست در در دبی، توسط دو تن از شهروندان با ذوق عرب شکار شد.
اگرچه مسئولین مرسدس بنز در رابطه با استتار این خودروی افسانه ای اصلا دست و دلبازی به خرج نداده اند، اما آنچنان که از تصاویر پیداست، این خودرو اکثر مراحل ساخت را پشت سر گذاشته است.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، صبح روز بعد، یکی دیگر از شهروندان با ذوق عرب، تصاویر یک s کلاس دیگر را، هنگام تردد در ترافیک شهری شکار کرده است. اینطور به نظر می آید، مهندسین کمپانی مرسدس بنز، درباره ی نسل جدید این خودروی افسانه ای، تنها به اعمال برخی تغییرات جزئی بسنده کرده اند، که البته کاملا منطقی به نظر می رسد. برای دیدن نمونه ی نهائی این زیبا روی آلمانی، باید تا اوایل سال آینده ی میلادی منتظر ماند.

تصاویردر ادامه مطلب

منبع مجله ماشین



ادامه مطلب ...


فروش خودرو در روسيه در هفت ماهه 2012 معادل 14 درصد افزايش يافت.
براساس اعلام انجمن كسب و كار اروپا در ماه جولاي امسال 255 هزار و 560 دستگاه خودرو در روسيه فروخته شد. فروش هفت ماهه خودرو دراين كشور نيز با رشد 14 درصدي بالغ بر 1.67 ميليون دستگاه شد.
پيش‌بيني مي‌شود امسال فروش خودرو در روسيه از مرز 2.85 ميليون دستگاه فراتر برود.
به گزارش رويترز، خودروسازان غربي مانند جنرال‌موتورز، فورد، رنو و فيات طي چند سال گذشته سرمايه‌گذاريهاي سنگيني را در بازار روسيه انجام داده‌اند. پيش‌بيني مي‌شود طي دهه جاري روسيه با پيشي گرفتن از آلمان به بزرگترين بازار خودروي اروپا تبديل شود.

منبع:مجله ماشین



پنج شنبه 19 / 5 / 1391برچسب:تصادف,پورشه,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

شاهد تصاویر دلخراشی از تصادف یک دستگاه پورشه باکستر اس میباشید که چند شب پیش در یکی از بزرگ راه های تهران به این وضع درآمد به دلیل درخواست مالک محترم خودرو به علت افشا نشدن هویت وی و خودرو ایشان از نوشتن اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی این تصادف و مکان حادثه امتنا میکنیم . گفتنی است این پورشه تا چند روز دیگر راهی امارات خواهد شد تا توسط متخصصین نمایندگی پورشه شارجه تعمیر و به حالت قبل باز گردد. شاید اگر ردنياندآنتون ارنست پورشه هم این تصاویر را ببنید دچار افسردگی و تپش قلب گردد پس لطفا قبل از دیدن تصاویر خونسردی خود را کاملا حفظ نمائید.

امیدواریم این تصاویر درس عبرتی شود برای افرادی که به قوانین راهنمایی و رانندگی اهمیت نمیدهند و این گونه تست های مخصوص به پیست را در شهر انجام میدهند.

منبع.گذر موقت دات کام



ادامه مطلب ...


نتایج بررسی اداره حفاظت محیط زیست آمریکا بر روی فولکس واگن بیتل TDI کروک به پایان رسید و این مرجع میزان مصرف سوخت خودروی مذکور را در شهر و جاده به ترتیب 10.1 و 6.9 لیتر در هر کیلومتر اعلام کرد.

بقیه مقاله درادامه مطلب

منبع:carxr.ir



ادامه مطلب ...


تویوتا قصد دارد خطوط جدید تولید یکی از محصولات لوکس خود، تویوتا کمری را همین تابستان در هند راه‌اندازی کند. قطعات این خودرو در کارخانه‌ای در دهلی نو مونتاژ خواهند شد. مدیر بازاریابی تویوتا در هند بی‌آنکه در مورد جزئیات این محصولات و ویژگی‌هایش توضیحی دهد، گفت که قطعات از ژاپن به هند وارد و در کارخانه‌ای در دهلی نو مونتاژ خواهد شد.
کمری یکی از پرطرفدارترین محصولات تویوتا در هند است که علاوه برآن خودروی هاچ‌بک اینُوا، کورولا آلتیس و خودروی اسپرت فورچونر، طرفداران بسیاری دارد. به گفته سینگ تولید این خودرو به‌سرعت و از همین ماه آغاز خواهد شد.

منبع:مجله ماشین



قیمت تندر ای 2 : 20/200/000 تومان
قیمت مگان : 45/000/000 تومان
قیمت پراید 111 : 10/500/000 تومان
قیمت سمند ای اف 7 : 19/150/000 تومان
قیمت ماکسیما : 65/000/000 تومان
قیمت 206 تیپ 2 : 21/000/000 تومان
قیمت 207 اتومات : 31/000/000 تومان
قیمت پژو 405 : 15/800/000 تومان

منبع:مجله ماشین



نوسان نرخ ارز و توقف فروش نقدی برخی خودروها باعث افزایش۱۵۰ هزار تا ۴.۵ میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی و رشد یک تا ۵ میلیون تومانی قیمت خودروهای خارجی در بازار شد.
این روزها قیمت هر دستگاه 206 تیپ 2 با افزایش.........

بقیه مقاله در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...



لامبورگینی درصدد است فناوری های بیشتری نظیر سامانه کاهش فعالیت سیلندر و استارت/استاپ موتور را برای آونتادور مدل 2013 در نظر بگیرد.
اگر جه هنوز شرکت ایتالیایی هیچ اظهار نظری درباره ادعای فوق نکرده ولی بازار داغ شایعات و گمانه زنی ها حاکی از نصب سامانه کاهش فعالیت سیلندرها و استارت / استاپ موتور بر روی مدل سال آینده خودروی آونتادور است.
به گفته افراد آگاه لامبورگینی از این راه تلاش می کند که مصرف سوخت و میزان آلایندگی کربن دی اکسید ابر خودروی آونتادور را کاهش دهد. بایستی یادآوری کرد که خودروی دو در و دو سرنشین لامبورگینی آونتادور دارای یک موتور 6.5 لیتری v12 به توان 690 اسب بخار است و یک جعبه دنده هفت سرعته تک کلاچ بر روی آن نصب شده است. به گفته شرکت تولید کننده شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آونتادور 2.9 ثانیه و بیشینه سرعت آن 349 کیلومتر بر ساعت است.
میزان مصرف سوخت این خودرو به طور متوسط 17.2 لیتر در هر صد کیلومتر بر ساعت است و آلایندگی co2 آن در هر کیلومتر به 398 گرم می رسد آونتادور lp700 – 4 قیمتی 255 هزار یورویی در اروپا دارد.



قیمتها:

 2012Audi R8 Exclusive Selection Edition V8 manual transmission - $137,700
2012 Audi R8 Exclusive Selection Edition V8 R tronic transmission - $146,800
2012 Audi R8 Exclusive Selection Edition V10 manual transmission - $161,500
2012 Audi R8 Exclusive Selection Edition V10 R tronic transmission - $170,600

بقیه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شرکت کره ای هیوندای به تازگی فهرست قیمت گذاری خودروی شاسی بلند سانتافه اسپرت 2013 را منتشر و مبلغ 24450 دلار را برای قیمت پایه آن اعلام کرد.
نسل جدید هیوندای سانتافه با نام ix 45 در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد و شاید به همین دلیل جدول قیمت گذاری جدید نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
این خودرو جدید در چهار نسخه سانتافه اسپرت 2.4 لیتر fwd با قیمت 24450 دلار ، 2.4 لیتر awd با قیمت 26200 دلار ،2.0 توربو fws با قیمت 27700 دلار و 2.0 توربو awd با قیمت 29450 دلار عرضه می شود.
طبق اعلام شرکت تولید کننده هیوندای سانتافه اسپرت 2013 پایه دارای یک موتور 2.4 لیتر gdi مجهز می باشد که 264 اسب بخار توان دارد. سانتافه مدل 2013 چندی پیش در نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک عرضه شد این خودروی جدید دارای ویژگی های ارتقا یافته ای مثل چراغ های led ، هدایت فرمان راحت تر و طراحی ایرو دینامیک بهینه سازی شده می باشد.

منبع:مجله ماشین



خودروی جدید ب ام و i3 - که جزء پر بازده ترین محصولات سری i شرکت ب ام و می باشد – روز گذشته به صورت اتفاقی و در جریان انجام آزمایش جاده ای مشاهده شد.
با توجه به رنگ آمیزی استتاری بدنه این خودرو نمی توان چیز جدیدی از طراحی آن را ذکر کرد با این وجود تصویر فوق نشان می دهد که نحوه شارژ خودروی تمام الکتریکی i3 به چه نحوی است و دست کم ظاهر خارجی آن به چه شکلی می باشد.
علاوه بر نوع دسترسی به شارژ نسخه پروتوتایپ i3 می توان گفت که این خودرو کابینی جادار نیز دارد. این خودروی کوچک شهری نیروی خود را از یک موتور الکتریکی می گیرد گفته می شد توان نسخه مفهومی این خودرو 125 کیلو وات و گشتاور آن 250 نیوتون متر است.
ب ام و اعلام کرده از آنجا که برد حرکتی i3 بین 130 تا 160 کیلومتر می باشد می توان انتظار داشت که اکثر مشتریان آن به دنبال خودرویی برای مصارف درون شهریشان باشند.
گفته می شود که می توان 80% از ظرفیت باتری i3 را ظرف یک ساعت و از طریق یک پایانه خانگی شارژ کرد. قرار است در آینده نسخه از i3 به نام rex وارد بازار شود و به یک موتور احتراقی مجهز گردد هنوز جزئیات کلی درباره این نسخه در دسترس نیست.

منبع:مجله ماشین



در حاليكه پيش از اين برخي منابع از اجباري شدن نصب كيسه هوا روي وانت‌هاي توليد داخل از نيمه دوم سال جاري خبر داده بودند، هنوز تعيين تكليف قطعي در اين خصوص صورت نگرفته است.
از دي ماه سال گذشته نصب كيسه هوا روي تمام خودروهاي سواري توليد داخل اجباري شد.
در آن موعد تمام خودروهاي سواري داخلي به طور 100 درصدي به كيسه هوا تجهيز شدند و تنها محصولات خانواده ايكس100 گروه خودروسازي سايپا اجازه يافتند تا پايان نيمه اول امسال به كيسه هوا تجهيز شوند.
در اين ميان زمان اجباري شدن نصب كيسه هوا روي خودروهاي وانت همچنان در هاله‌اي از ابهام قرار دارد و اظهار نظر دقيق و رسمي در اين خصوص صورت نگرفته است.
پيش از اين در زمان اجباري شدن نصب كيسه هوا روي خودروهاي سواري، معاون نظارت بر اجراي استاندارد سازمان ملي استاندارد ايران از اجباري شدن نصب كيسه هوا روي خودروهاي وانت در آينده خبر داده بود، اما از آن زمان تاكنون اطلاع‌رساني رسمي در اين خصوص صورت نگرفته است؛ با اين حال برخي منابع از اجباري شدن آن در نيمه دوم امسال خبر مي‌دهند.
پيش از اين برخي خودروسازان نيز از نوع عملكرد پليس راهنمايي رانندگان در اين خصوص و احتمال توقف شماره‌گذاري وانت‌هاي داخلي به دليل عدم نصب كيسه هوا ابراز نگراني كرده بودند.
اين وضعيت در حالي است كه كيسه هوا از خارج از كشور وارد شده و توليد داخلي چنداني در اين حوزه وجود ندارد. با توجه به شرايط ارزي كشور و وضعيت نقدينگي خودروسازان، اين احتمال نيز وجود دارد كه موضوع نصب كيسه هوا روي خودروهاي وانت منتفي شود.

منبع:مجله ماشین



قرار است استون مارتین am 310 vanquish برای اولین بار در نمایشگاه ماه سپتامبر pebble beach concours delegance رونمایی شود. شرکت انگلیسی استون مارتین اعلام کرده که am 310 vanquish - که جایگزین dbs شده – را به طور رسمی در نمایشگاه concours d elegance آمریکا رونمایی خواهد کرد.
جولیان جنکیس – قائو مقام استون مارتین اروپا – گفت : ما از ایجاد امکان عرضه vanquish در چنین فرصت های فوق العاده ای خرسندیم. نمایشگاه پیشرو آمریکا ، یکی از مهم ترین آوردگاه های عرضه معرفی خودرو و جذب مشتری است.
بایستی یادآوری کرد که خودروی استون مارتین am 310 vanquish دارای یک موتور 2+2 یا 0+2 و یک موتور 6.0 لیتری v12 است که قابلیت تولید 565 اسب بخار توان را دارد و بیشینه گشتاور آن به 620 نیوتون متر می رسد.
این خودرو که مجهز به یک جعبه دنده تاچترونیک شش سرعته خودکار است بیشینه سرعتی معادل 183 مایل بر ساعت دارد و شتاب صفر تا سصت مایل بر ساعت آن به 4.1 پانیه می رسد.

منبع:مجله ماشین



جمعه 18 / 5 / 1391برچسب:آخر ماشین,تصادف,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

تفاوت تصادف با عابر در سرعتهای40و60 کیلو متر در ساعت

 



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 607
بازدید ماه : 12794
بازدید کل : 462508
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2