بعد از انتخاب پبتر شرایر به عنوان رئیس غیر کره ای شرکت کیا و یکی از سه رئیس این شرکت، هیوندای نیز بعنوان مالک کیا، از این تصمیم استقبال کرده و با بسط این انتخاب، شرایر را بعنوان مدیر طراحی مجموعه هیوندای نیز برگزیده است. بدین ترتیب انتظار می رود با همبستگی بیشتر در طراحی این دو شرکت، کاهش هزینه ها و ساده سازی فرآیندهای طراحی محصول، شاهد رشد کیفی و حضور موثرتر این دو شرکت کره ای در بازارهای جهانی باشیم...

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 دو شرکت خودروسازی ایتالیایی مازراتی و لامبورگینی در حالی از توقف فروش محصولات خود در ایران خبر دادند که آمارها نشان می‌دهد سهم این دو برند در بازار خودروهای وارداتی ایران طی 9 ماه گذشته تقریبا در حد صفر بوده است.

این دو شرکت ایتالیایی اعلام کردند که به فعالیت‌های اقتصادی خود در ایران که تنها شامل بخش فروش می‌شود، پایان داده‌اند. این در حالی است که پیش‌تر شرکت مازراتی از راه‌اندازی نخستین واحد فروش محصولات خود در ایران در سال 2012 خبر داده بود.


همچنین براساس گزارشی که در چند سایت خودرویی از مجله "موتور اتوریتی" منتشر شده است، این دو خودروساز در پی فشارهای یک گروه آمریکایی موسوم به "اتحاد علیه ایران هسته‌ای" مجبور به خروج از ایران شده‌اند.
اما نکته جالب اینجاست که براساس آمار گمرک ایران در 9 ماهه سال جاری هیچ خودروی لامبورگینی وارد کشور نشده و در همین مدت کمتر از 50 دستگاه خودروی مازراتی وارد کشور شده است که این نشان می‌دهد سهم این دو برند در بازار خودروهای وارداتی ایران تقریبا در حد صفر است.
از سوی دیگر سازمان توسعه تجارت ایران در اوایل سال جاری ثبت سفارش واردات خودروهای مازراتی را به کشور دست‌کم تا شهریور ماه امسال متوقف کرده بود که این نشان می‌دهد اصولا ایران امسال اجازه ثبت سفارش واردات خودروی مازراتی را نداده است و این‌که مازراتی حالا مدعی خروج از بازار ایران شده، ادعای خنده‌داری به نظر می‌رسد.
براساس تازه‌ترین آمار گمرک ایران واردات انواع خودروی سواری به کشور در 9 ماهه سال 1391 با کاهش کمتر از یک درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل بالغ بر 30 هزار و 30 دستگاه شد. ارزش این میزان واردات نیز با افزایش 13.5 درصدی بهرقم 706 میلیون دلار رسید.



 خبرگزاری فارس - رئیس انجمن خودروسازان گفت:مصرف بنزین با روش تولیدی 35درصد متانول خطر کوری به همراه دارد.
احمد نعمت‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در یکی از سایت‌های خبری دیدم که وزارت نفت به دنبال تولید بنزین با 35درصد متانول است،بنابر این با توجه به خطراتی که تولید این نوع بنزین دارد، نامه‌ای به آقای علی محمد شاعری قائم‌مقام رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نوشته و هشدار لازم را دادم.
رئیس انجمن خودروسازان افزود: استفاده از بنزین 35درصد متانول در صورت تولید، خطرات بسیار زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به کوری، آسیب‌های کلیوی و.. اشاره کرد.



 در هفته‌ای که گذشت قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی باز هم افزایش یافت.
در این هفته در محصولات گروه خودروسازی سایپا، خودروی سایپا 111 به قیمت حدود 14 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسید. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو 11 میلیون و 780 هزار تومان است.
سایپا sl 131 نیز به قیمت حدود 13 میلیون و 450 هزار تومان و sx 131 نیز به قیمت حدود 14 میلیون و 450 هزار تومان عرضه می‌شد. البته قیمت رسمی sl 131 معادل 11 میلیون و 540 هزار تومان و sx 131 نیز 11 میلیون و 940 هزار تومان تعیین شده است.
قیمت تیبا نیز به حدود 17 میلیون و 500 هزار تومان رسید. البته قیمت رسمی این خودرو 15 میلیون و 430 هزار تومان تعیین شده است. تندر 90 مدل e2 پارس خودرو نیز به قیمت حدود 28 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسید. البته قیمت رسمی این خودرو 21 میلیون و 50 هزار تومان است.
قیمت مگان 2000 اتومات نیز به حدود 68 میلیون تومان رسید. قیمت رسمی این خودرو 57 میلیون و 580 هزار تومان تعیین شده است. ماکسیما نیز در حالی به قیمت حدود 99 میلیون تومان به فروش می‌رسید که قیمت رسمی این خودرو 85 میلیون تومان است.
در هفته گذشته در گروه محصولات ایران خودرو، خودروی پژو 206 در برخی نمایندگی‌های فروش موجود نبود. قیمت پژو 206 صندوق‌دار نیز در مدل v9 این خودرو به حدود 46 میلیون تومان و در مدل v8 نیز حدود 36 میلیون و 700 هزار تومان رسید. این در حالی است که قیمت رسمی مدل v9 حدود 26 میلیون و 370 هزار تومان و مدل v8 نیز 22 میلیون و 690 هزار تومان است.
تندر 90 ایران خودرو نیز در مدل e2 آن به قیمت حدود 28 میلیون تومان به فروش می‌رسید. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو 21 میلیون تومان تعیین شده است.
پژو 405 نیز به قیمت حدود 20 میلیون تومان عرضه می‌شد. البته قیمت مصوب این خودرو 15 میلیون و 580 هزار تومان است. قیمت پژو پارس سال نیز به حدود 28 میلیون تومان رسید. قیمت رسمی این خودرو نیز حدود 23 میلیون تومان تعیین شده است.
قیمت‌های یاد شده مربوط به مدل پایه و تک‌سوز این خودروها است. با توجه به نوسان عرضه از سوی خودروسازان و برخی ضعف‌های نظارتی، این قیمت‌ها با درصدی از نوسان و تفاوت در نمایندگی‌های فروش مختلف همراه است.



 پنج شنبه گذشته بازار خودروهای داخلی بار‌دیگر دچار التهاب شد. انتشار خبر قیمت‌گذاری خودرو بر مبنای ارز مبادله‌ای چهارشنبه گذشته در حالی از سوی معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت اعلام شد که بسیاری از فعالان بازار خودرو تاکید داشتند که پنج شنبه گذشته قیمت برخی از خودروها، به‌خصوص خودروهای مونتاژی در حد غیر قابل قبولی افزایش یافت.
به دنبال نشست مطبوعاتی محسن‌صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و اعلام خبر قیمت‌گذاری خودرو بر مبنای ارز مبادله‌ای ظاهرا پنج شنبه گذشته خودروهای لوکس داخلی با قیمت‌های باورنکردنی به فروش رفته‌اند. پیش از این خودروسازان مواد اولیه و خریدهای خارجی خود را با ارز آزاد خریداری می‌کردند این درحالی است که قیمت‌گذاری با ارز مرجع صورت می‌گرفت، حال با دستور رییس‌جمهوری قرار است که قیمت‌گذاری با ارز مبادله‌ای صورت بگیرد. هر چند قرار است ساز و کار قیمت‌گذاری با ارز مبادله‌ای طی هفته‌های آتی از سوی کمیته‌ای که محمود احمدی نژاد دستور تشکیل آن را داده، تعیین شود، اما با انتشار خبر مذکور و به دنبال آن پیش بینی‌ها از افزایش قیمت خودروهای داخلی به‌خصوص خودروهایی که ارزبری زیادی دارند، برخی از دلالان و فروشندگان خودرو زودتر دست به کار شدند و قیمت‌ها را افزایش دادند. از سوی دیگر خبر می‌رسد که مشتریان و خریداران خودرو نیز به واسطه اعلام این خبر و همچنین نگرانی از افزایش سه‌باره قیمت‌ها، پنج شنبه گذشته خودروی مورد نظر خود را با هر قیمتی که از سوی فروشندگان يا دلالان عنوان می‌شد، خریداری می‌کردند که این مساله منجر به آشفتگی بازار خودرو شد. در همین حین به اعتقاد بسیاری از کارشناسان عدم شفاف‌سازی یا اعلام نکردن اخبار تکمیلی، زمینه مناسبی را برای دلالان بازار فراهم کرد تا خودروهای خود را در نابسامانی بازار به هر قیمتی که سود آنها را کامل کند، بفروشند.



 کمپانی «مینی» از نسخه جدید مینی paceman jcw در نمایشگاه اتومبیل دیترویت رونمائی کرد.
برای این خودرو یک پیشرانه 1.6 لیتری قدرت می گیرد که 208 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور را از طریق جعبه دنده 6 سرعته دستی یا اتوماتیک به محور جلو یا هر چهار چرخ منتقل می کند. شتاب اولیه این خودرو با اتکا به کارائی این مجموعه تنها 6.5 ثانیه به طول می انجامد.

دیسک های ترمز بزرگتر، رینگ های 18 اینچی آلومینیومی با تایرهای پیرلی p-zero، طراحی مجدد سپرها و طراحی زیبای چراغهای جلو و عقب از جمله شاخصه های paceman jcw به شمار می روند. شایان توجه است این خودرو از نظر مشخصات فنی، شاخصه های ایمنی و امکانات رفاهی، تا حد زیادی با مدل هائی همچون clubman مشترک است.

 



  دو کمپانی «آلفارومئو» و «مزدا» از آغاز همکاری مشترک برای ساخت رودسترهای جدید خبر دادند. این مدل ها نسل چهارم مزدا mx-5 miata و نسل جدید رودستر بیاد ماندی آلفارومئو یعنی مدل «اسپایدر» خواهند بود.

 


قوای محرکه رودستر مزدا توسط پیشرانه 4 سیلندر skyactiv و قوای محرکه نسل جدید آلفارومئو اسپایدر توسط پیشرانه 4 سیلندر مشابه با مدل «جولیتا» تامین خواهد شد. نتیجه کار قاعدتا بسیار هیجان انگیز از آب در می آید. باید منتظر ماند و دید.



 

 کم کم هواداران کمپانی آمریکایی کادیلاک داشتند نا امید می‌شدند که کادیلاک از مدل ELR که یک کوپهٔ اسپرت است در نمایشگاه دیترویت رونمایی کرد.......

بیشتر در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح ضربتی برخورد با تخلفات نقص فنی سیستم روشنایی خودروها گفت: بر این اساس حدود 8000 خودرو اعمال قانون و 500 دستگاه توقیف شدند.......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 28 / 10 / 1391برچسب:پارس خودرو,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر، فروش ویژه محصولات پارس خودرو آغاز می‌شود.
امیری - مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا - با اعلام خبر بالا افزود: گروه خودرو سازی سایپا به منظور پاسخگویی به نیاز بازار خودروی کشور و جلوگیری از ایجاد عدم تعادل در بازار سال 92 پیش فروش ویژه انواع محصولات شرکت پارس خودرو اعم از مگان، تندر، پارس تندر(sr)، تیانا و پیکاپ را آغاز کرد.
بنا بر این گزارش، پیش فروش این خودروها با شرایط و زمان تحویل متنوع در سال 92 از فردا چهارشنبه 27 دی راس ساعت 11 آغاز می‌شود که علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور نسبت به پیش خرید این محصولات اقدام کنند.
طبق اعلام پارس خودرو، همچنین فروش محصولات بصورت اینترنتی نیز امکان پذیر بوده و مشتریان می توانند جهت ثبت نام در سراسر کشور به آدرس www.saipagroup.ir مراجعه کنند.



 رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی کشور پیش‌بینی خود از روند قیمتی خودروهای وارداتی تا پایان سال‌جاری را اعلام و تاکید کرد که با توجه به شواهد موجود قیمت خودروهای وارداتی تا پایان سال تغییر چندانی نخواهد داشت. 
حسن زمانی‌ افشار با بیان اینکه به نظر می‌رسد نرخ دلار تا پایان سال‌جاری ثابت بماند، خاطرنشان کرد: در سه هفته اخیر قیمت دلار ثابت بوده و نرخ خودروهای وارداتی نیز تغییری نکرده است. 
رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور ادامه داد: تنها در صورت تغییر قابل توجه در نرخ دلار، قیمت خودروهای وارداتی تغییر خواهد کرد که البته تغییر قابل‌توجهی در نرخ دلار پیش‌بینی نمی‌شود. 
زمانی افشار تصریح کرد: در حال حاضر بازار خودروهای وارداتی در رکود است و خرید و فروش چندانی در این بازار صورت نمی‌گیرد.



جمعه 27 / 10 / 1391برچسب:مله ماشین,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 شماره آخر ماشین

شماره پیاپی 361
 
آلودگی هوا صفحه 4 
بنزین معمولی یا بنزین سوپر، کدام را انتخاب کنیم؟ صفحه 5 
تجربه رانندگی با «تویوتا لندکروزر» 2012 صفحه 6 
بررسی فنی و میدانی نسل هفتم «فولکس گلف» صفحه 8 
آزمایش خودروی برف‏نورد Snow-Trac صفحه 10 
آزمون توانایی‏های «هیوندای ix55» صفحه 12 
سمند کوپه، تلاشی برای اثبات توانایی متخصصان ایرانی صفحه 14 
نسل نو تویوتا RAV4، خوبی که بهتر شد صفحه 16 
«آئودی All Road» مدل 2013 اتومبیلی برای تمام فصول صفحه 18 
«مرسدس‏بنز کلاس E» مدل 2013، کارآمد و هوشمندتر از قبل صفحه 20 
درباره اتومبیل «جیلی EC7» بیشتر بدانید صفحه 24 
«مزدا 3» مدل 2013 فقط 17800 دلار! صفحه 25 
استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی در طراحی لندروور و رنجرور صفحه 26 
SLS63GT، مرسدسی متفاوت از مرکز تیونینگ کیچرر صفحه 28 
شرحی بر مکانیزم عملکرد سامانه تعلیق در خودرو صفحه 30 
معرفی «ب‏ام‏و سری 4 گرن کوپه کانسپت» صفحه 34 
مقایسه هیبریدی های آئودی، ب‏ام‏و و اینفینیتی صفحه 36 
«جاگوار XFR-S» عضو جدید باشگاه 300 کیلومتری‏ها صفحه 38 
نسل نو «کیا سورنتو 2014» پویاتر از گذشته صفحه 40 
معرفی خودروهایی با حداقل عمر مفید 320 هزار کیلومتر صفحه 42 
نسخه ویژه «جیپ رانگلر روبیکن» به مناسبت دهمین سالگرد تولید صفحه 44 
مروری بر پیشینه کامیون سازان «کن ورث» و «وسترن استار» صفحه 45 
ملاقات با «ب‏ام‏و Z4» آبی اقیانوسی صفحه 46 
«مرسدس سیمپلکس 1903»، جد بزرگ مرسدس‏های S کلاس صفحه 49 
درباره نسل نو «هیوندای i30» بیشتر بدانید صفحه 50 
«ب‏ام‏و M5» با تیونینگ کمپانی «منهارت ریسینگ» صفحه 55 
مقایسه 8 دستگاه اتومبیل با میانگین مصرف 8/7 لیتر در 100 کیلومتر صفحه 56 
معرفی تأثیرگذارترین خودروهای تاریخ صفحه 60 
سگک فعال و Belt Bag برای کمربند ایمنی صفحه 62 
دست نوازش یک کارگاه آلمانی بر بزرگان جهان خودرو صفحه 64 
«ماکسیما 2013» با موتور و ترمز قوی‏تر صفحه 66 
آیا «لوتوس» به دوران اوج باز می‏گردد؟ صفحه 68 
بررسی و تحلیل بیش فرمانی یا Over-Steer صفحه 69 
روایتی خواندنی از سیر تکامل «تویوتا لندکروزر J70» صفحه 70 
«دیفندر PRINDIVILLE» بهترین لندروور تاریخ صفحه 72 
شرحی بر سامانه کنترل پایداری خودرو (ESP) صفحه 74 
کاهش مصرف سوخت از انرژی بازدارنده ترمز صفحه 76 
تایرهایی که خودبه خود باد می‏شوند صفحه 77 
«آلتیما 2013» با گیربکس CVT بهتر صفحه 77 
ناگفته‏های «فولکس‏واگن» (قورباغه سحرآمیز) صفحه 78 
«شلبی کبری دیتونا کوپه» 1960 صفحه 79 
معرفی کشنده «آذهایتکس» صفحه 80 
آزمایش «مرسدس‏بنز E350» روباز 2012 صفحه 82 
تست خون برای خودروها! صفحه 86 
بررسی فنی و میدانی «کشنده ماک CH613» صفحه 88 
پاسخ به نامه‏ها و پیشنهادهای خوانندگان صفحه 92 
نسل نو هوندا سیویک کوپه صفحه 94 
نگاهی به فصل 2012 مسابقات فرمولاوان صفحه 96 
مروری بر عملکرد تیم‏ها و رانندگان F1 صفحه 97 
تجربه رانندگی با آئودی TT مجهز به پیشرانه 2 لیتری TFSI صفحه 100 
این یا اون؟ MVM315 یا پژو 206؟ صفحه 102



 پس از انتشار تیزر های بسیار از سدان کانسپت تویوتا، سرانجام تویوتا در نمایشگاه دیترویت پرده از راز خود برداشت و فیورا که قرار است نسل بعد کرولا باشد را رونمایی کرد......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

 کمپانی خوش نام ب ام و با مدل هائی همچون m6 گرن کوپه و سری 4 کوپه کانسپت به نمایشگاه دیترویت آمد و بسیار خوش درخشید. برای این مدل یک پیشرانه توئین توربو 4.4 لیتری v8 در نظر گرفته شده است که 560 اسب بخار قدرت و 677 نیوتن متر گشتاور را از طریق جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه به هر چهار چرخ منتقل می کند. شتاب اولیه این خودرو با اتکا به کارائی این مجموعه تنها 4.2 ثانیه به طول می انجامد و حداکثر سرعت آن روی 250 یا 305 کیلومتر بر ساعت محدود می شود! قیمت پایه این خودرو 110 هزار دلار اعلام شده است. 
و اما درباره ب ام و سری 4 شایان توجه است، مسئولین کمپانی اعلام و انتشار جزئیات فنی دقیق مربوط به سری 4 کوپه کانسپت را که قرار بود در این نمایشگاه صورت بپذیرد به آینده موکول کرده اند. اما گفته اند این مدل در سه گونه: کانورتیبل، سدان و m تولید شده و از اواخر سال 2013 یا اوایل سال 2014 با سیستم انحصاری چهار چرخ متحرک ب ام و موسوم به xdrive به فروش می رسد. باید منتظر ماند و دید.
برای مطالعه دیگر خبر مربوط به سری 4 ب ام و می توانید روی لینک زیر کلیک نمائید:

machinemag.com/viewnews.aspx



 

کمپانی مرسدس بنز در اولین روز از برگزاری نمایشگاه اتومبیل دیترویت با معرفی مدل بازطراحی شده e کلاس و همچنین مدل جدید e63 amg حسابی غوغا کرد. برای مدل جدید e63 amg که به «ماسل کار آلمانی» معروف است یک پیشرانه 5.5 لیتری توئین توربو v8 با 577 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور در نظر گرفته شده تا آسفالت خیابانها را به آتش بکشد! قدرت این پیشرانه برای مدل پایه این خودرو برابر با 550 اسب بخار و 719 نیوتن متر گشتاور است.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، مدل e250 bluetec با تکنولوژی 4matic که از یک پیشرانه 4 سیلندر دیزلی با 190 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور به عنوان قوای محرکه بهره می گیرد از دیگر مدل هائی بود که توسط مرسدس بنز معرفی شدند. امکان سفارش چند نوع کیت بدنه مختلف برای انواع مدل های e کلاس جدید وجود دارد.



 

روز 24 دی خیابان انقلاب ، پژوهشکده فرهنگ ، هنر ومعماری پذیرای کانسپتی  بود ، که زایده ی

تفکر و خلاقیت جوانان ایرانی می باشد . در این مراسم که بزرگان عرصه ی طراحی صنعتی و سایر

هنرمندان حضور داشتند در ابتدا و پیش از شروع مراسم رونمایی حامیان اصلی پروژه به سخنرانی

پرداختند . که توجه شما را به بخشهایی از صحبت های این افراد جلب میکنم که خالی از لطف نیست...........

بیشتر درلینک زیر

endofcars.vcp.ir/130385-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C/573602-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C-100%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%C2%AB%D9%BE%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%C2%BB-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1.html



بازشدن درب های نمایشگاه دیترویت 2013 مصادف بود با تایید اولین جزئیات منتشر شده از محصول جدید مرسدس؛ خودرویی که به ضرب و زور می توان بی ام و سری1 را رقیب اصلی اش دانست؛ خودرویی که با داشتن ضریب درگ 0.23 نه تنها برای محصولات آتی مرسدس بنز بلکه برای تمام خودروهای جهان می تواند الگویی جدید برای رسیدن به تحولی بنیادی باشد . . .

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

کمپانی «ب ام و» اعلام کرد که از رودستر جدید خود که به احتمال زیاد z2 نام خواهد داشت در آینده ای نزدیک رونمائی می کند. این خودرو برای اولین بار در سال 2006 میلادی معرفی شده بود و از نظر ساختار، می توان آن را به چیزی بین سری 3 و سری 1 کمپانی توصیف کرد.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، برای این خودرو که رقیب اصلی مدل هائی همچون آلفارومئو «اسپایدر» به بازار می آید یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر در نظر گرفته شده، که بسته به مدل بین 170 تا 300 اسب بخار قدرت دارند. نزدیک ترین زمان به بازار آمدن این رودستر سال 2015 خواهد بود.



 

سازمان iihs که یکی از سازمان های معتبر کنترل ایمنی و کیفیت خودروها در آمریکا است، دو مدل «مزدا 3» و «cx-5» را به عنوان ایمن ترین ساخته های این کمپانی معرفی کرد تا مسئولین این کمپانی را تا اوج قله های خوشحالی پیش ببرد!
به گزارش وب سایت مجله ماشین، بهره مندی از امکاناتی نظیر: 6 کیسه هوای ایمنی، ترمز ضد قفل، سیستم تقسیم الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز کمکی، سیستم کنترل ثبات و پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل کشش، نمایشگر میزان فشار باد تایرها و به کارگیری پیشرانه skyactiv در کنار طراحی هوشمندانه که علاوه بر کاهش میزان مصرف سوخت به ایمنی خودرو نیز می افزایند از جمله موارد موفقیت این دو مدل به شمار می روند.
شایان توجه است این موسسه چندی پیش فهرست کاملی از ایمن ترین خودروهای سال 2013 را منتشر کرده بود. برای مطالعه شرح این خبر که از طریق وب سایت «مجله ماشین» نیز منتشر گردید، می توانید روی لینک زیر کلیک نمائید:
http://machinemag.com/viewnews.aspx?viewid=4660

 



 

 کادیلاک ats به واقع یکی از جذاب ترین تولیدات این خودروساز است که برای اولین بار در ماه جولای سال 2012 معرفی گشت و همان سال از طرف دو نشریه معتبر خودروئی به عنوان «خودروی برتر سال» و «برترین سدان لوکس سال» برگزیده شد. در ادامه این این خبر به بررسی مشخصات فنی نسخه جدید این خودرو که با نام premium collection شناخته می شود می پردازیم.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، اطلاعات فنی منتشر شده، مربوط به نمونه مورد آزمایش است.
حجم پیشرانه، تعداد و آرایش سیلندرها: 3.6 لیتری، 6 سیلندر، v شکل
حداکثر قدرت (اسب بخار – دور در دقیقه): 321 – 6800
حداکثر گشتاور (نیوتن متر – دور در دقیقه): 372– 4800
نحوه انتقال نیرو: محور عقب
نوع جعبه دنده: 6 سرعته اتوماتیک 
شتاب اولیه: 5.4 ثانیه
حداکثر سرعت: 250 کیلومتر در ساعت
وزن خالص: 1570 کیلوگرم
مصرف در سیکل ترکیبی: 12.8 لیتر در هر یکصد کیلومتر
قیمت پایه: 47590 دلار



 

مجله ماشین – مدل «کوروت» یکی از قدرتمندترین، جذاب ترین و پرفروش ترین محصولات کمپانی شورلت است که برای اولین بار در سال 1953 میلادی به جهانیان معرفی شد. در ادامه این خبر به بررسی مشخصات فنی نسخه ای خاص از مدل 2013 شورلت کوروت می پردازیم، که با کد z06 شناخته می شود. شایان توجه است شمارش معکوس برای رونمائی از نسل هفتم آن در خلال برگزاری نمایشگاه اتومبیل دیترویت شروع شده است.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، اطلاعات فنی منتشر شده مربوط به نمونه مورد آزمایش است.
حجم پیشرانه، تعداد و آرایش سیلندرها: 7 لیتری، 8 سیلندر، v شکل
حداکثر قدرت (اسب بخار – دور در دقیقه): 505 – 6300
حداکثر گشتاور (نیوتن متر – دور در دقیقه): 637– 4800
نحوه انتقال نیرو: محور عقب
نوع جعبه دنده: 6 سرعته دستی 
شتاب اولیه: 4.2 ثانیه
حداکثر سرعت: 318 کیلومتر در ساعت
وزن خالص: 1451 کیلوگرم
مصرف در سیکل ترکیبی: 15.7 لیتر در هر یکصد کیلومتر
قیمت پایه: 76575 دلار



 شاید 5 سال پیش، یعنی وقتی که کمپانی هیوندای مدل «جنسیس کوپه» را به بازار ارائه داد، کمتر کسی فکر می کرد که این خودرو بتواند مقابل دفرانسیل عقب های قدری همچون: فورد موستانگ، شورلت کامارو، دوج چلنجر و ... قد علم کند. اما وقتی یک خودروساز موفقیت در سطح جهانی را به معنای واقعی در دستور کار خود قرار می دهد، به وقوع پیوستن اینگونه اتقاقات دیگر چندان عجیب نیست. در ادامه این این خبر به بررسی مشخصات فنی مدل جدید هیوندای جنسیس کوپه r-spec می پردازیم.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، اطلاعات فنی منتشر شده، مربوط به نمونه مورد آزمایش است.
حجم پیشرانه، تعداد و آرایش سیلندرها: 3.8 لیتری، 6 سیلندر، v شکل
حداکثر قدرت (اسب بخار – دور در دقیقه): 348 – 6400
حداکثر گشتاور (نیوتن متر – دور در دقیقه): 399– 5100
نحوه انتقال نیرو: محور عقب
نوع جعبه دنده: 6 سرعته دستی یا اتوماتیک 
شتاب اولیه: 5.2 ثانیه
حداکثر سرعت: 243 کیلومتر در ساعت
وزن خالص: 1557 کیلوگرم
مصرف در سیکل ترکیبی: 13.5 لیتر در هر یکصد کیلومتر
قیمت پایه: 29625 دلار

 



سه شنبه 24 / 10 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

اولین خودروی خبرساز هفته گذشته رنج روور «ایووک» کوپه بود که با ظاهری ستودنی، قابلیت های حرکتی بالا و مشخصات فنی مثال زدنی اش توجه کارشناسان و علاقه مندان خودرو را به خود جلب کرد. برای این خودروی 45 هزار دلاری، یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر خطی، مجهز به توربوشارژر در نظر گرفته شده، که 240 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور را، در 5500 و 1750 دور در دقیقه از طریق جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می کند.
دومین خودروی خبرساز هفته گذشته مدل جدید ب ام و m6 کانورتیبل بود، که با مشخصات فنی وسوسه برانگیزی همچون: پیشرانه 4.4 لیتری v8 توئین توربو، با 560 اسب بخار قدرت، و 678 نیوتن متر گشتاور در کنار بهره مندی از فهرست بلندبالای امکانات رفاهی و ایمنی (همانند آنچه که از یک ب ام و انتظار می رود) باعث شد تا کارشناسان قیمت پایه 115 هزار دلاری آن را فراموش کرده، و زبان به تحسینش بگشایند.
سومین خودروی خبرساز هفته گذشته، بنتلی کانتینانتال gt speed کانورتیبل بود، که علاوه بر زیبائی های ذاتی اش، به خاطر شتاب اولیه 4.1 ثانیه ای، و توانائی دستیابی به حداکثر سرعت 325 کیلومتر در ساعت که در این کلاس خودروئی کم نظیر است، بسیار مورد توجه قرار گرفت. 
و اما چهارمین خودروی خبرساز هفته گذشته مازراتی کواتروپورته 2014 بود، که با مشخصات فنی کم نظیری مانند: پیشرانه 8 سیلندر توئین توربو با قدرت 523 اسب بخار، باعث شد تا قیمت 135 هزار دلاری آن دیگر برای کسی مهم نباشد! برای مطالعه خلاصه تاریخچه و شرح مشخصات فنی این خودرو  می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:
http://machinemag.com/viewnews.aspx?viewid=4664
به گزارش وب سایت مجله ماشین، رونمائی زودهنگام از نسل جدید مرسدس بنز e کلاس، معرفی نمونه تقویت شده نیسان گودزیلا (روی لینک اول کلیک کنید)، تیونینگ ب ام و x6 (روی لینک دوم کلیک کنید)، معرفی ایمن ترین خودروهای سال 2013  (روی لینک سوم کلیک کنید) و توقف ساخت خودروی الکتریکی آئودی a2 (روی لینک چهارم کلیک کنید) از دیگر اخبار خودروئی مهم هفته گذشته به شمار می روند.
http://machinemag.com/viewnews.aspx?viewid=4647
http://machinemag.com/viewnews.aspx?viewid=4648
http://machinemag.com/viewnews.aspx?viewid=4660
http://machinemag.com/viewnews.aspx?viewid=4662

 



 

مجله ماشین – سازمان حفاظت و حمل و نقل جاده های آمریکا یا nhtsa از اجباری شدن نصب سیستم هشدار به عابرین پیاده در اتومبیل های الکتریکی و هیبریدی خبر داد و اعلام کرد که این امر از بروز 2800 حادثه احتمالی در سال جلوگیری به عمل خواهد آورد! این قانون از حدود یک سال پیش در حال بررسی بوده، تا نظر به اینکه خودروهای الکتریکی و هیبریدی (هنگامی که در حالت الکتریکی در حرکت اند) کاملا بی سر و صدا هستند، دوچرخه سواران و عابرین پیاده را از وجود خود مطلع سازند.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، نکته اساسی این قانون اجباری بودن فعال شدن این سیستم در سرعت 28 کیلومتر است، وگرنه در حال حاضر بسیاری از خودروهای الکتریکی و هیبریدی تولیدی از این سامانه بهره مند هستند.



 تصاویر نسخه جدید دوج دارت srt چند روز قبل از رونمائی در نمایشگاه اتومبیل «دیترویت» در وب سایت های اینترنتی منتشر شد تا هواداران را خوشحال و مسئولین کمپانی را شوکه کند! 
به گزارش وب سایت مجله ماشین، آنچه از تصاویر منتشر شده این خودرو درباره طراحی ظاهری اش پیداست، بازنگری در طراحی سپر، جلوپنجره، چراغهای جلو، درپوش موتور و ورودی های هوای روی آن را شامل می شود. برای اطلاع از مشخصات فنی و فهرست امکانات این خودروی زیبا باید تا 25 دی ماه و آغاز به کار نمایشگاه دیترویت منتظر ماند. این اطلاعات متعاقبا اعلام خواهند شد.



 

 نمایشگاه اتومبیل «دیترویت» از 14 ژانویه 2013 برابر با دوشنبه 25 دی ماه 1391 آغاز به کار می کند و تا 27 همان ماه، برابر با یکشنبه 27 بهمن ماه 1391 ادامه خواهد داشت. ما نیز سعی میکنیم اتفاقات، رویدادها، مشخصات فنی خودروهائی که در این نمایشگاه رونمائی می شوند و ... را، همانند آنچه برای نمایشگاه اتومبیل «لس آنجلس» انجام شد به بهترین شکل ممکن و از طریق وب سایت «مجله ماشین»، به اطلاع شما مخاطبین فهیم و عزیز برسانیم. انشاالله.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، فهرست برخی از معتبرترین خودروهائی که قرار است در این نمایشگاه رونمائی شوند به شرح ذیل است:
آکورا mdx 2014، نسل جدید آئودی r8 و آئودی rs 5 کانورتیبل، نسل جدید ب ام و سری 3 کوپه، نسل جدید ب ام و سری 6 گرن کوپه، کادیلاک elr 2014، مدل جدید شورلت ولت، نسل هفتم شورلت کوروت موسوم به c7 که تصویر آن را مشاهده می کنید (به عقیده بسیاری گل سرسبد این نمایشگاه خواهد بود)، فورد f-150 2015 که یک مدل مفهومی است، ون ترانزیت کانکت، نسل جدید هوندا cr-v، نسل جدید هیوندای سدان، نسل جدید اینفینیتی q50 و q70، نسل جدید جیپ گرندچروکی، نسل جدید لکسس is سدان، نسل جدید لینکلن mkc، نسل جدید مرسدس بنز cla، نسل جدید مرسدس بنز cls، نسل جدید مرسدس بنز e کلاس، نسل جدید نیسان versa، نسل جدید تویوتا کرولا، خودروی مفهومی جدید تویوتا موسوم به furia، نسل جدید سایون fr-s، نسل جدید فولکس واگن پاسات، خودروی مفهومی جدید فولکس واگن، و ده ها خودروی دیگر.



 این روزها خبر از شاسی بلند جمع و جور شهری رنو به نام Captur به کوش می‌رسد که قرار است در نمایشگاه ژنو رونمایی شود......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 24 / 10 / 1391برچسب:لینکن,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 معرفی لینکلن MKC

خودرویMKC جدیدترین شاسی بلندی است که وارد خط تولید لینکلن می شود و می توان آن را به عنوان تلاشی برای احیاء دوباره برند دانست.

گفتنی است این خودرو بر اساس فورد کوگا/ اسکیپت طراحی شده است.

البته قرار نیست MKC همانند کوگا به یک محصول جهانی تبدیل شود و لذا فروش آن تنها به بازار محلی محدود خواهد شد. طراحی خارجی این خودرو نیز تا حد زیادی تحت تأثیر ظاهر MKZمی باشد به طوریکه این خودرو هم دارای جلو پنجره افقی و چراغ های عقب کشیده است.

این شرکت آمریکایی در حال حاضر تلاش می کند که تا قبل از نمایشگاه دیترویت MKC را از دوربین رسانه ها دور نگاه دارد. اما شایعات حاکی از آن است که یک موتور 1.6 لیتر اکوبوست با توان 184 اسب بخار بر روی آن نصب شده است.

البته یک موتور 2.0 لیتر اکوبوست 240 اسب بخاری نیز برای MKC ارائه می شود.

این خودرو دارای جعبه دنده ای خودکار بوده که نیروی تولیدی موتور را به هر دو چرخ انتقال می دهد.

 



دو شنبه 23 / 10 / 1391برچسب:اسمارت,فورتئو, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 

اسمارت به تازگی نسخه های ویژه ای از مدل ForTwo خود را هم بصورت کوپه و هم کابریو معرفی کرده است؛ نام این نسخه ویژه CityFlame بوده و قیمت پایه ای آن از 14,490 یورو (معادل تقریبی 19,200 دلار) آغاز می شود . . .

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 23 / 10 / 1391برچسب:تویوتا,تویوتا جی تی 86,GT86,zanane,woman,زنانه,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 

تویوتا با یک جراحی سنگین GT86 را به خودرویی محبوب البته برای خانم ها تبدیل کرد .....

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 21 / 10 / 1391برچسب:دوج,دارت,دوج دارت,جی تی,2013, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 

به تازگی دوج از مدل جدید دارت GT تصاویری منتشر کرده است و قرار است آن را همراه خودش به نمایشگاه دیترویت ببرد.دوج دارت که از دههٔ 60 میلادی روی خط تولید قرار گرفته است اکنون تکنولوژی سال 2013 را در خود جای داده است.لازم به ذکر است که این نسخه از دوج دارت قبلاً با نام R/T شناخته می‌شد........

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

بعد از نمایش مدلهای رویایی لکسس نظیر LF-CC حالا انتظارها از این شرکت بالا رفته و طرفداران آن می خواهند که در طراحی و تکنولوژی هم تحولی چشمگیر را شاهد باشند. امروز صبح لکسس از تصاویر مدل 2014 سری IS خود رونمایی کرد تا پاسخی به این انتظار ها داده باشد.......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 بازهم انتشار غیر رسمی یک کاتالوگ باعث فاش شدن تصاویر مدل آینده تویوتا شد و اینبار کرولا. این عکس ها که از یک کاتالوگ ژاپنی اسکن شده اند، در صورت حقیقت، یک فیس لیفت را نشان می دهند و نه یک تغییر بنیادی و انقلابی در کرولای جدید که بیشتر با سلیقه اروپایی در حال بازطراحی است....

بیشتر در ادامه مطلب




ادامه مطلب ...


 

زمانیکه در سال 1999 شرکت رنو دست روی شرکت رومانیایی داچیا گذاشت، بسیاری از مردم آینده روشن و سودآوری از این مشارکت را پیش بینی نمی کردند. اما اکنون داچیا تبدیل به گاو شیرده رنو شده و سود بسیاری را به این کمپانی سرازیر می کند.....

بیشتر در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


 

سال آینده همزمان با ورود فیس لیفت جدید کلاس E مرسدس بنز، AMG هم مدل پر توان E63 را با قدرت بیشتر و سیستم چهار چرخ متحرک روانه بازار خواهد کرد......

بیشت در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 21 / 10 / 1391برچسب:موتور,موتور سیکلت,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 تولید موتورسیکلت ملی!

نایب رئیس سندیکای تولید کنندگان موتورسیکلت گفت: طی برگزاری جلسه ای با حضور 15 کارخانه تولید کننده موتورسیکلت تصمیماتی در زمینه ادغام این کارخانه ها برای تشکیل یک شرکت واحد در راستای تولید موتور سیکلت ملی اتخاذ شد.......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 اختراع دستگاه خنک کننده موتور خودرو

 

محمد اسماعیل صحت پور ، محقق نی ریزی ، موفق به اختراع این دستگاه شده است .

به گفته این مخترع جوان، این سامانه خنک کننده با نصب برموتورهای 4 زمانه بدون رادیاتور و سامانه خنک کننده ، باعث افزایش طول عمر روغن و موتور می شود .

این سامانه با خروج روغن از فضای موتور و انجام عمل خنک کنندگی و بازگشت دوباره آن ، سبب افزایش 3 برابری طول عمر روغن و موتور می شود .

افزایش دمای روغن موتور ، سبب از دست رفتن خاصیت روان کنندگی ، ضربه گیری و تمیز کنندگی آن می شود .

محمد اسماعیل صحت پور در خصوص کاربرد این سامانه گفت : از این سامانه می توان در انواع موتور سیکلت ها و خودروهای پرکارکرد مثل تاکسیها استفاده کرد .

این اختراع به شماره 72251 در اداره کل مالکیت صنعتی به ثبت رسیده است.

 

 



 اخیرا ، مجله bildo معتبرترین نشریه خودرویی در کشور شیلی " برترین خودروی سال 2012 شیلی" را معرفی کرد. در نتیجه مدل chery fulwin (mvm315) که .....

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

مجله ماشین – گونه کانوتیبلِ نسخه gt500 فورد موستانگ «شلبی»، بدون شک یکی از موفق ترین تولیدات این کمپانی است، که برای اولین بار در سال 1966 به جهانیان معرفی شد، و توانست به سرعت خود را در قلب عاشقان ماسل کارهای اصیل آمریکائی جا کند. در ادامه این این خبر به بررسی مشخصات فنی مدل جدید این خودرو می پردازیم.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، اطلاعات فنی منتشر شده، مربوط به نمونه مورد آزمایش است.
حجم پیشرانه، تعداد و آرایش سیلندرها: 5.8 لیتری، 8 سیلندر، v شکل (با سوپرشارژر)
حداکثر قدرت (اسب بخار – دور در دقیقه): 662 – 6500
حداکثر گشتاور (نیوتن متر – دور در دقیقه): 855 – 4000
نحوه انتقال نیرو: محور عقب
نوع جعبه دنده: 6 سرعته دستی
شتاب اولیه: 3.6 ثانیه
حداکثر سرعت: 321 کیلومتر در ساعت
وزن خالص: 1800 کیلوگرم
مصرف در سیکل ترکیبی: 15.7 لیتر در هر یکصد کیلومتر
قیمت پایه: 59995 هزار دلار



 

مجله ماشین – مازراتی «کواتروپورته» یکی از جذاب ترین سدان های اسپرت ایتالیائی است، که برای اولین بار در سال 1963 به جهانیان ارائه شد، و تا کنون 6 نسل از آن تولید شده، و به فروش رسیده است. در ادامه این این خبر به بررسی مشخصات فنی مدل جدید این خودرو می پردازیم.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، اطلاعات فنی منتشر شده، مربوط به نمونه مورد آزمایش است.
حجم پیشرانه، تعداد و آرایش سیلندرها: 3.8 لیتری، 8 سیلندر، v شکل (توئین توربو)
حداکثر قدرت (اسب بخار – دور در دقیقه): 523 – 6800
حداکثر گشتاور (نیوتن متر – دور در دقیقه): 650 – 2000 الی 4000
نحوه انتقال نیرو: محور عقب
نوع جعبه دنده: 8 سرعته اتوماتیک
شتاب اولیه: 4.7 ثانیه
حداکثر سرعت: 306 کیلومتر در ساعت
وزن خالص: 1900 کیلوگرم
مصرف در سیکل ترکیبی: اعلام نشده (احتمالا 12 الی 14 لیتر)
قیمت در بازار اروپا: معادل 135 هزار دلار



 مجله ماشین – چند روز قبل از آغاز به کار نمایشگاه اتومبیل «دیترویت»، مسئولین مربوطه، نقشه مربوط به چگونگی غرفه بندی، و قیمت بلیط ورودی این اتو شو بین المللی را منتشر کردند.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، بیش از 50 مدل جدید در این نمایشگاه رونمائی خواهند شد، که از مهمترین آنها می توان به نسل جدید شورلت «کوروت» اشاره کرد. ورودی نمایشگاه برای کودکان زیر 6 سال رایگان، برای کودکان 7 تا 12 ساله معادل 6 دلار، و برای افراد بزرگتر معادل 12 دلار است. 
اطلاعات مربوط به این نمایشگاه، انشاالله متعاقبا از طریق وب سایت «مجله ماشین» اعلام خواهد شد.



 مجله ماشین – هنوز چند روزی از آغاز سال 2013 میلادی نگذشته، که موسسه iihs (یکی از سازمان های کنترل ایمنی و کیفیت خودرو در آمریکا)، فهرستی از ایمن ترین خودروهای تولیدی امسال را معرفی کرد.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، این نتیجه پس از انجام آزمایشات مختلف ایمنی و کیفی بر روی 117 مدل خودرو منتشر شده است.
چهارده خودروی برتر سال 2013 از نظر ایمنی عبارتند از:
1-آکورا tl
2-دوج اوِنجر
3-کرایسلر 200 سدان
4-فورد فیوژن
5-هوندا آکورد کوپه
6-هوندا آکورد سدان
7-کیا اپتیما
8-نیسان آلتیما سدان
9-سوبارو legacy
10-سوبارو outback
11-سوزوکی کیزاشی
12-فولکس واگن پاسات
13-ولوو s60
14-شورلت سونیک
برای مطالعه فهرست کامل این خودروها، می توانید روی لینک زیر کلیک نمائید:

www.iihs.org/ratings/tsp_current.aspx



 بلاخره بعد از مدتها، سایپا تصمیم گرفت یک وانت سبک را برای رقابت و شاید جانشینی وانت پیکان روانه بازار کند. آن هم از خاندان بزرگ پراید و البته نوع ارتقا یافته آن بنام X100......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


  مجله ماشین- اولین تصاویر از مدل 2008 پژو که یک اتومبیل کراس اوور کوچک (b-segment) می باشد و قرار است با نیسان جوک و اپل موکا رقابت کند، منتشر شد. احتمالاً این اتومبیل بر اساس پلتفرم 208 ساخته می شود.

   گفتنی است این مدل از طیف موتورهای 208 و یا یک موتور جدید 1.2 لیتری توربو به قدرت 110 اسب بخار بهره خواهد برد؛ پژو زمان معرفی رسمی این مدل را موتور شوی ژنو امسال اعلام کرده است.



 در حالی که دی‌ماه به نیمه رسیده و انتظار می‌رفت بازار خودرو رونقی دوباره بگیرد، خبر می‌رسد مشتریان هنوز هم تمایلی به خرید از خود نشان نمی‌دهند؛ این البته در حالی است که....

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 در حالی که دی‌ماه به نیمه رسیده و انتظار می‌رفت بازار خودرو رونقی دوباره بگیرد، خبر می‌رسد مشتریان هنوز هم تمایلی به خرید از خود نشان نمی‌دهند؛ این البته در حالی است که....

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 صدور مجوز افزایش قیمت مگان از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان و همچنین تعیین قیمت آن بر اساس حاشیه بازار هر چند دست دلال‌ها را از بازار این خودروی فرانسوی تا حدودی کوتاه کرد، اما قیمت جدید هم‌اکنون بلای جان مشتریانی شده که از تیرماه سال‌جاری اقدام به ثبت‌نام خودروی یاد شده کرده بودند.
در این زمینه برخی از مشتریان خودروی مگان که از تیرماه سال‌جاری اقدام به ثبت‌نام خودروی یاد شده کرده و موعد تحویل خودروشان نیز دی‌ماه تعیین شده بود، عنوان کردند که شرکت تولید‌کننده، خودروی ثبت‌نامی تیرماه را قرار است با قیمت دی‌ماه تحویل دهد. بر این اساس در تیرماه امسال قیمت مگان 38 میلیون تومان بود این در حالی است که طی سه روز گذشته شرکت پارس خودرو قیمت خودروی مذکور را 57 میلیون و 600 هزار تومان تعیین کرده است. با این حساب تفاوت قیمت تیرماه تا دی‌ماه سال‌جاری بيش‌از 5/19 میلیون تومان محاسبه می‌شود این در شرایطی است که اگر ثبت‌نام‌کنندگان در تیرماه اقدام به خرید خودروی مگان از بازار می‌کردند در نهایت سه تا چهار میلیون تومان اضافه‌تر باید می‌پرداختند، اما حال شرکت پارس خودرو طی نامه‌ای قیمتی بیش از سه تا چهار میلیون تومان برای تسویه تعیین کرده است.
در همین حال در مهرماه نیز مگان مشمول افزایش قیمتی 5/7 میلیونی شد. این در شرایطی است که طی سه روز گذشته شرکت پارس خودرو با توجه به فاصله قیمتی این خودروی فرانسوی با بازار طی اخذ مجوزی از سازمان حمایت از تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان، قیمت خودروی یاد شده را 57 میلیون و 600 هزار تومان تعیین کرد.



 قرار است تاسيسات ساندرلند انگلستان توليد محصولات نيسان را در سال 2014 کنار بگذارد و به صورت کامل اقدام به توليد خودروهاي جديد اينفينيتي نمايد........

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 12 / 10 / 1391برچسب:فیات,500,فیات500,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 فیات 500s در حقیقت همان فیات 500 است که ظاهر آن تهاجمی،خشن و اسپرت است، در نتیجه کسانی که خودرویی اسپرت در عین حال قوی نیاز دارند را راضی می‌کند.این مدل ازفیات 500 تنها برای ایتالیایی‌ها قابل سفارش است........

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 100
بازدید هفته : 7612
بازدید ماه : 11878
بازدید کل : 461592
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2