رکورد400مترgtr alpha12 +درگ پونتیاک GTO و نیسان GT-R +رکورد 400 متر نیسان اسکای لاین آر32+درگ شورولت کوروت ودوج وایپر

برای دیدن کلیپ ها روی لینک زیر کلیک کنید

http://carxr.ir/read/chnd_klip_jzab_az_atombilrani



پلاک ماشین اولین بار در سال 1893 به وجود آمده است و در سال 2013 عمر آن به صد و بیست سال خواهد رسید. در این مدت اتفاقات و تحولات بسیار زیادی روی داده است که نتیجه آن ها کاربردی تر شدن پلاک ها بوده است. شما درباره پلاک خودرو چه قدر اطلاعات دارید؟ ...

بقیه مقاله در ادامه مطلب

منبع:carxr.ir

 



ادامه مطلب ...


«کارباز» نام یک سایت آمریکایی پربازدید و معروف در زمینه اخبار خودرو است. این سایت در آخرین پست خود با عنوان «به هزارپای ایرانی سلام کنید»، به معرفی یک کانسپت که طراح آن محمد قزل است، پرداخته است.

منبع:carxr.ir

بقیه مقاله وتصاویر در ادامه مطلب

برای دیدن تصاویر روی لینک ها کلیک کنید

 



ادامه مطلب ...


 شرکت مدیران خودرو جهت بالا بردن روحیه و انگیزه اعضای کاروان ورزشی کشورمان در بازیهای المپیک 2012 لندن جوایزی ویژه را برای مدال آوران ایران در نظر گرفت.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین» به نقل از روابط عمومی مدیران خودرو، سی امین دوره بازیهای المپیک از هفته پیش در شهر لندن در حالی آغاز شده که کاروان ورزشی کشورمان نیز با 53 ورزشکار در 13 رشته ورزشی در آن حضور دارد.
در همین راستا برای بالا بردن روحیه و انگیزه ملی پوشان کشورمان در این دوره از پیکارها شرکت مدیران خودرو با امضای تفاهمنامه ای با کمیته ملی المپیک جوایز ویژه ای را برای قهرمانان و مدال آوران کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفت.
بر اساس این گزارش، طبق توافقات حاصله و موافقت مدیران شرکت مدیران خودرو مقرر گردید جوایز مدال آوران به ترتیب زیر و به محض بازگشت کاروان ورزشی کشورمان طی مراسمی ویژه به قهرمانان اعطا گردد:

1- مدال آوران طلایی کاروان : یکدستگاه خودرو ام وی ام 315
2- مدال آوران نقره ای کاروان: تسهیلات پنجاه میلیون ریالی خرید خودروی ام وی ام 110
3- مدال آوران برنزی کاروان: تسهیلات سی میلیون ریالی خرید خودروی ام وی ام 110

منبع:مجله ماشین



مسئول پروژه تجهیز خودروهای پراید و ایکس 100 گروه خودروسازی سایپا به سیستم ایموبلایزر، با اشاره به استفاده سایپا از سامانه ضدسرقت بسیار جدید و پیشرفته، از غیر قابل سرقت بودن این خودروها به صورت عادی خبر داد و گفت: بدون داشتن سوییچ اصلی امکان روشن کردن و حرکت دادن خودروهای مجهز به این سامانه ضد سرقت وجود ندارد.
وحید آربونی افزود: آزمایش‌هاي زیادی توسط مهندسین و کارشناسان فنی سایپا و همچنین کارشناسان پلیس آگاهی روی خودروهای سایپا که مجهز به سیستم ضد سرقت هستند، انجام شده و تمامی آن ها نشان دهنده ایمنی بالای این محصولات در مقابل سرقت های عادی است.
وی اظهار كرد: سایپا از یک سامانه مدرن و به روز ضد سرقت در محصولات خود استفاده می کند که همزمان روی بسیاری از خودروهای مدل بالای جهانی نصب شده و سیستم هوشمند آن غیر قابل هک شدن است.
وی یادآور شد: این سامانه در مقابل سرقت یک خودروی خاموش و یا سرقت بدون سوییچ اصلی بسیار مقاوم بوده و آزمایشات ثابت کرده بدون در اختیار داشتن کلید اصلی امکان روشن کردن خودروهای مجهز به سیستم ایموبلایزر وجود ندارد.
او در خاتمه خاطرنشان کرد: گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش ایمنی و ارتقا استاندارد خودروی پراید از سال 1385 نصب سیستم ضد سرقت روی این خودرو را آغاز کرده و هم اکنون تمامی محصولات تولیدی ایکس 100 مجهز به ایموبلایزر هستند.



ب ام و اعلام کرد که نرم افزار جدیدی با نام my bmw remote را برای گوشی های هوشمند اندروید طراحی کرده این نرم افزار امکان دسترسی از راه دور راننده به برخی امکانات خودرو را فراهم می آورد.
این امکانات شامل باز و قفل کردن درها،پیدا کردن محل پارک خودرو و حتی فرستادن پیام صوتی جهت به صدا درآوردن بوق یا روشن کردن چراغ ها و فلاشرهای خودرو می شود.
دکتر اکهار داشتاین مایر – مدیر بخش connected drive ب ام و – گفت : توسعه برنامه my bmw remote پاسخی است به گسترش فناوری های سیستم عامل ها،وی افزود: گوگل اندروید دارای بیشترین نرخ رشد در میان سیستم عامل های تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها است بنابراین ما با ارائه my bmw remote بر روی این سیستم عامل می توانیم به تعداد زیادی از مشتریان کمک کنیم.
گفتنی است این نرم افزار قابلیت کنترل از راه دور هر گونه محصولی از ب ام و را دارد و از لحاظ سازگاری با خودروهای مختلف ویژگی های مشابهی با bmw connected drive دارد.

منبع:مجله ماشین



وانت تندر90 و سواري تندر90 مجهز به دنده اتوماتيک تا پايان سال جاري به بازار عرضه خواهند شد.
محمدرضا معتمد معاون مديرعامل در توليد تندر90 ايران خودرو، با اعلام اين خبر گفت: پروژه وانت تندر تاکنون 70درصد پيشرفت کرده و نمونه آزمايشي آن در شهريور ماه سال جاري توليد مي‌شود.
وي با تاکيد بر ضرورت ايجاد تمامي بسترها و ساز وکارهاي لازم، از توليد انبوه اين محصول در سال جاري خبر داد.معتمد تيراژ توليد تندر90 ايران خودرو در سال جاري را بر اساس برنامه 15هزار دستگاه ذکر کرد و گفت: اين محصول به کيسه هوا، سيستم ترمز ضد قفل و استاندارد آلايندگي يورو4 مجهز است.
معاون توليد تندر ايران خودرو ادامه داد: موتور اين وانت همان موتور سواري تندر خواهد بود و گيربکس آن تقويت شده است. وي گنجايش بار وانت تندر90 را 800 کيلوگرم ذکر و بيان کرد: اين محصول در نوع بنزين‌سوز آغاز به توليد مي‌شود. توليد مدل ديزلي آن نيز در آينده در دستور کار ايران خودرو قرار دارد.
معتمد اضافه کرد: تندر90 اتوماتيک از ديگر محصولات جديد ايران خودرو خواهد بود که توليد آزمايشي آن در آينده نزديک و توليد انبوه و تجاري آن در سه ماه سوم امسال آغاز خواهد شد.
معاون مديرعامل در توليد تندر90 ايران خودرو اظهار كرد: فيس ليفت تندر ايران خودرو داراي تغييرات اساسي در جلو، عقب و داخل خودرو خواهد بود و توافق توليد آن نهايي شده است. وي با اشاره به استقبال مشتريان از تندر90 خاطرنشان کرد: با توجه به برخورداري از زيرساخت هاي لازم اين محصول، براي توليد وانت تندر مسقف، ون و مدل شاسي‌بلند اين محصول، در حال مذاکره با شرکت رنو هستيم.

تصاویر در ادامه مطلب

منبع:مجله ماشین



ادامه مطلب ...


در پی مشکل کیسه های هوای سدان های سونوتا و شاسی بلندهای سانتافه،هیوندای موتور از فراخوانی 200 هزار دستگاهی خبر داد.
هیوندای اعلام کرد 200 هزار دستگاه خودروی سدان سوناتا و شاسی بلند سانتافه مدل 2007 تا 2009 به دلیل نقص فنی کیسه های هوا فراخوان می شود.
تاکنون چندین گزارش مبنی بر عدم باز شدن کیسه های هوا برای بزرگ سالانی که وزن آن ها زیر 60 کیلوگرم است دریافت شده ولی خوشبختانه در هیچ کدام از این موارد افراد صدمه ندیده اند.
صندلی این خودروها دارای یک حسگر وزن است که به منظور محافظت از کودکان از باز شدن کیسه های هوا برای آن ها جلوگیری می کند. همچنین 22500، دستگاه از خودروهای سدان سوناتا مدل 2012 نیز با مشکل کیسه های هوای کناری مواجه شده اند.
ممکن است کیسه های هوای این خودروها بدون هیچ هشداری ناگهانی باز شوند.تاکنون 16 گزارش شکایت هم در این باره دریافت شده که خوشبختانه هیچ کدامشان حاکی از صدمه دیدن سرنشینان نیست.



مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو بر ادامه توليد خودرو وانت پيكان تا زمان دارا بودن استانداردهاي خودرويي تاكيد كرد. جواد نجم‌الدين اظهار كرد: ‌وانت پيكان در حال حاضر تمام استانداردهايي خودرويي مربوطه را پاس مي‌كند.
وي با بيان اينكه تا زماني‌كه اين خودرو استانداردهاي جديد خودرويي كه در آينده وضع مي‌شوند را پاس كند، توليد آن ادامه خواهد يافت، خاطرنشان كرد: در سال جاري نيز طبق برنامه پيش‌بيني شده توليد اين خودرو ادامه خواهد يافت.
نجم‌الدين تصريح كرد: توليد وانت پيكان با توجه به سطح قيمتي پايين آن در مقايسه با ديگر محصولات وانت موجود در بازار، كمك زيادي به متعادل شدن قيمت‌ها در اين حوزه كرده است.
اواسط سال گذشته به دليل پاس نشدن چند استاندارد خودرويي با ابلاغيه سازمان ملي استاندارد ايران به پليس راهنمايي و رانندگي، شماره‌گذاري وانت پيكان متوقف شده بود.
در آن زمان ايران ‌خودرو توانست با ارائه‌ تعهد نسبت به تكميل استاندارد‌هاي وانت پيكان مصوبه‌ هيات دولت براي ادامه شماره‌گذاري اين خودرو را اخذ كند؛ به‌گونه‌اي كه اواخر سال گذشته معاون سازمان ملي استاندارد ايران از پاس شدن تمام استانداردهاي مربوطه از سوي خودروي وانت پيكان خبر داد.

منبع:مجله ماشین



ريیس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر ايران از طراحی نخستین خودروی نجات تیپ یک ایرانی خبر داد. محمود مظفر از طراحی نخستین خودروی نجات تیپ یک توسط طراحان داخلی خبر داد و گفت: این پروژه در سال حمايت از توليد و سرمايه ملي با کمک صنعت خودروسازی داخلی و همچنین طراحان خودرو تولید شد که توانایی و قابلیت‌های ویژه‌ای برای حضور در مناطق مختلف و شرایط خاص دارد.
ريیس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر ايران افزود: براساس اين طراحي‌ها، این خودرو در شیب‌های زیاد وهمچنین مناطق ناهموار می‌تواند تردد کند.
وي با بيان اينكه در این خودرو تمامی تجهیزات نجات سبک و سنگین و رهاسازی مصدوم از خودرو و همچنین آوار و تجهیزات امدادکوهستان قرارداده شده است گفت: مهمترین ویژگی این خودرو داشتن سیستم اطفاء حریق است که به صورت کامل داخل خودرو جاسازی شده است. ريیس سازمان امداد و نجات هلال احمرايران با بیان اینکه طراحی این خودرو پنج ماه زمان برده است گفت: 20 دستگاه از این خودرو بزودی تولید می‌شود اما در هفته جاری این خودرو برای تست‌های اولیه راهی جاده می‌شود.

تصاویر در ادامه مطلب

منبغ:مجله ماشین



ادامه مطلب ...


درادامه مطلب

منبع مجله ماشین



ادامه مطلب ...


شنبه 17 / 5 / 1391برچسب:Kia Cerato,کیا,سراتو,سراتو کوپه,کیا سراتو, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani



تکنولوژی کمربندهای ایمنی inflatable، به زودی برای سرنشینان عقب، و در یکی از سدان های لوکس کمپانی مرسدس بنز (به احتمال زیاد نسل جدید s کلاس)، قابل سفارش و دسترسی خواهد بود.
این تکنولوژی برای اولین بار، توسط کمپانی فورد معرفی شد، و بر روی مدل explorer نصب شد. از دیگر خودروهائی که از این تکنولوژی بهره مند هستند، می توان به فورد flex، لینکلون mkt، و نسل جدید فورد mondeo، (مختص بازار اروپا) اشاره کرد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، در این تکنولوژی، کمربندهای ایمنی عقب، به یک کیسه ی هوای کوچک مجهز می شوند. هنگام تصادف، این کیسه ی هوا باز شده، عرض کمربندهای ایمنی بیشتر می شود، و در نتیجه، شدت فشار، و آسیب های وارده به سرنشین تا میزان قابل توجهی کاهش می یابد. شایان ذکر است، کمپانی مرسدس بنز اعلام کرده، که قصد ندارد از این تکنولوژی، برای کمربندهای ایمنی جلو استفاده کند. چرا که به اعتقاد مهندسین کار کشته اش، امنیت سرنشینان جلو با کیسه های هوای اصلی، جانبی، و زانوئی، و همچنین طیف وسیعی از دیگر سیستم های ایمنی فعال و غیر فعال، به خوبی تامین می گردد.



شنبه 17 / 5 / 1391برچسب:آئودی,آر8,R8, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جدیدترین شرایط فروش و پیش فروش ویژه خودرو سایپا 131 اعلام شد.
بسته های خدمات خودرو با امکاناتی شامل امداد تکمیلی شبانه روزی، گارانتی بدنه یکساله، سرویس مکمل تعویض روغن موتور، تعویض فیلتر روغن، تعویض فیلتر هوا، تعویض لنت جلو، تعویض تسمه های دینام و کولر برای یک بار در طول اشتراک و همچنین امکان افزایش یکساله طول دوره گارانتی به صورت اختیاری و در صورت تمایل مشتریان موجود است.
فروش فوری اعتباری این خودرو از طریق شرکت لیزینگ پارسیان با مبلغ وام 20 میلیون ریالی، بازپرداخت طی سه فقره چک و زمان تحویل 30 روزه صورت می پذیرد.
همچنین پیش فروش نقدی خودرو سایپا 131 با امکان صلح و پیش پرداخت مبالغ 2 و 3 میلیون تومانی، با سود مشارکت 22 درصد و سود انصراف 20 درصد در نمایندگی های مجاز فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا انجام می شود.
در شرایط اعلام شده برای پیش فروش اعتباری سایپا 131 با امکان صلح، وام 30 میلیون ریالی با بازپرداخت 18 ماهه، سود مشارکت 20 درصد و سود انصراف 18 درصد و همچنین تخفیفات ویژه درنظر گرفته شده است.
خودرو سایپا 131 پایه گازسوز نیز با مبلغ وام 40 میلیون ریالی و بازپرداخت 18 ماهه در نمایندگی های مجاز سایپا عرضه می شود. شایان ذکر است بسته های خدمات خودرو شامل بسته ویژه گروه ایکس 100 با خدماتی شامل امداد تکمیلی شبانه روزی، گارانتی بدنه یکساله، سرویس مکمل تعویض روغن موتور، تعویض فیلتر روغن، تعویض فیلتر هوا، تعویض لنت جلو، تعویض تسمه های دینام و کولر برای یک بار در طول اشتراک و همچنین امکان افزایش یکساله طول دوره گارانتی به صورت اختیاری و در صورت تمایل مشتریان موجود است.
سایپا 131 در رنگ های ساده سفید و مشکی و رنگ های متالیک نقره ای، نوکمدادی، بژ، آبی تیره، مشکی، بنفش روشن، مسی و زیتونی به علاقه مندان عرضه می شود.
متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا اقدام به خرید این خودرو به نمایندگی های مجاز فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا و یا به سایت www.saipagroup.ir مراجعه کنند.

منبع:مجله ماشین



شنبه 17 / 5 / 1391برچسب:تویوتا, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


شنبه 17 / 5 / 1391برچسب:پژو,پژو208,208,آخر ماشین,206,207,301, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 26 / 4 / 1391برچسب:پژو,پژو208,208,آخر ماشین,206,207,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

پژو قصد دارد مدل کاملا جدید ۲۰۸ را ارایه کند که در آینده نزدیک جایگزینی برای مدل ۲۰۷ خواهد بود.
همچنین انتظار می رود این مدل تازه با موتور بنزینی ۳ سیلندر کوچک ۱٫۶ لیتری با توان ۱۴۰ اسب بخار ارایه شود.
۲۰۸ کاملا جدید با ساختاری سبک تر مجهز به سیستم stop/start به عنوان یک خودرو داخل شهری با مصرف سوخت کمتر در نظرگرفته شده است. مدل معمولی ۱۸٫۰۰۰ پوند و مدل مسابقه ۲۳٫۰۰۰ پوند قیمت گذاری شده است ومی تواند رقیب جدی برای رنو clio باشد.

منبع:مجله ماشین



دور دوم پیش‌فروش خودروی رانا طی هفته گذشته در حالی از سوی شرکت ایران خودرو صورت گرفت که برخی از متقاضیان این خودرو عنوان می‌کنند حتی در ساعات اولیه پیش‌فروش نیز موفق نشدند وارد سایت اینترنتی ایران خودرو شوند.
ایران خودرو هفته گذشته طی اعلامیه‌ای عنوان کرد که اين شرکت براي جلوگيري از و اسطه‌گري در خريد و فروش فيش‌هاي ثبت‌نامي رانا، پيش فروش مجدد اين خودرو را در دستور کار قرار داده است. این اعلامیه در شرایطی از سوی ایران خودرو انتشار یافت که همزمان با دور اول پیش فروش رانا خبرهایی مبنی بر خرید و فروش حواله پیش‌فروش رانا در رسانه‌ها درج شد. ایران خودرو نیز اعلام کرد مشتریان فریب دلال بازی‌ها در خرید و فروش فیش‌های ثبت‌نامی رانا را نخورند و در ادامه، مرحله دوم پیش‌فروش را آغاز کرد.
اما حاشیه‌سازی در مرحله دوم نیز ادامه یافته، به طوری که خبرها حکایت از آن دارد که برخی از نمایندگی‌های فروش با همکاری برخی واسطه‌گران، اقدام به خرید پیش‌فاکتورهای رانا کرده و هم اکنون آنها را به چند برابر قیمت به فروش می‌رسانند.
همچنین برخی از متقاضیان رانا در این زمینه عنوان می‌کنند که در ساعات اولیه پیش فروش حتی موفق نشدند وارد سایت فروش ایران‌خودرو شوند. این در حالی است که هم اکنون برخی نمایندگی‌ها از فروش پیش فاکتورها به قیمتی بالاتر اعلام آمادگی می‌کنند.
اینکه برخی نمایندگی‌ها خود مستقیما اقدام به خرید پیش فاکتور کرده‌اند موضوعی است که از سوی ایران خودرو قابل پیگیری است، اما به نظر می‌رسد که مرحله دوم پیش‌فروش هم نتوانسته دست دلال‌ها و واسطه‌گران را در این مورد قطع کند.

منبع:مجله ماشین



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1738
بازدید دیروز : 1288
بازدید هفته : 3208
بازدید ماه : 3026
بازدید کل : 465850
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2