روی تیتر کلیک کنید



ادامه مطلب ...


 مراحل تجهیز و راه‌اندازی بزرگترین کارخانه خودروسازی کشور با ظرفیت تولید پنج میلیون دستگاه در حال انجام است.
این شرکت خودروسازی‌ وظیفه تولید اولین سواری ملی کشور را بر عهده خواهد داشت.
نکته قابل توجه در این زمینه آن است که ظرفیت تولید این کارخانه به تنهایی بیش از تمام خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو و سایپا خواهد بود.
بهره‌برداری از این کارخانه با توجه به ظرفیت تولید بالای آن نقش قابل توجهی در رشد و تنوع تولیدات، ‌افزایش رقابت و بهبود قیمت و کیفیت خودروهای داخلی خواهد داشت.
این شرکت خودروسازی فعالیت خود را با تولید اولین سواری ملی کشور آغاز خواهد کرد. در حال حاضر مراحل طراحی ظاهری این خودرو به پایان رسیده و طراحی فضای داخلی و پلت‌فرم آن در حال انجام است.
این سواری در سطح قیمتی 10 تا 12 هزار دلار از اواخر سال 1393 عرضه خواهد شد.



لیست خودروهای بدون بنزین !

 همزمان با آغاز رایزنی‌های دولت و مجلس برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها، تغییرات چراغ خاموش دولت برای کاهش سهمیه بنزین خودروها و موتورسیکلت ها آغاز شده است...

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 دو شرکت خودروسازی ایتالیایی مازراتی و لامبورگینی در حالی از توقف فروش محصولات خود در ایران خبر دادند که آمارها نشان می‌دهد سهم این دو برند در بازار خودروهای وارداتی ایران طی 9 ماه گذشته تقریبا در حد صفر بوده است.

این دو شرکت ایتالیایی اعلام کردند که به فعالیت‌های اقتصادی خود در ایران که تنها شامل بخش فروش می‌شود، پایان داده‌اند. این در حالی است که پیش‌تر شرکت مازراتی از راه‌اندازی نخستین واحد فروش محصولات خود در ایران در سال 2012 خبر داده بود.


همچنین براساس گزارشی که در چند سایت خودرویی از مجله "موتور اتوریتی" منتشر شده است، این دو خودروساز در پی فشارهای یک گروه آمریکایی موسوم به "اتحاد علیه ایران هسته‌ای" مجبور به خروج از ایران شده‌اند.
اما نکته جالب اینجاست که براساس آمار گمرک ایران در 9 ماهه سال جاری هیچ خودروی لامبورگینی وارد کشور نشده و در همین مدت کمتر از 50 دستگاه خودروی مازراتی وارد کشور شده است که این نشان می‌دهد سهم این دو برند در بازار خودروهای وارداتی ایران تقریبا در حد صفر است.
از سوی دیگر سازمان توسعه تجارت ایران در اوایل سال جاری ثبت سفارش واردات خودروهای مازراتی را به کشور دست‌کم تا شهریور ماه امسال متوقف کرده بود که این نشان می‌دهد اصولا ایران امسال اجازه ثبت سفارش واردات خودروی مازراتی را نداده است و این‌که مازراتی حالا مدعی خروج از بازار ایران شده، ادعای خنده‌داری به نظر می‌رسد.
براساس تازه‌ترین آمار گمرک ایران واردات انواع خودروی سواری به کشور در 9 ماهه سال 1391 با کاهش کمتر از یک درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل بالغ بر 30 هزار و 30 دستگاه شد. ارزش این میزان واردات نیز با افزایش 13.5 درصدی بهرقم 706 میلیون دلار رسید.



 خبرگزاری فارس - رئیس انجمن خودروسازان گفت:مصرف بنزین با روش تولیدی 35درصد متانول خطر کوری به همراه دارد.
احمد نعمت‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در یکی از سایت‌های خبری دیدم که وزارت نفت به دنبال تولید بنزین با 35درصد متانول است،بنابر این با توجه به خطراتی که تولید این نوع بنزین دارد، نامه‌ای به آقای علی محمد شاعری قائم‌مقام رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نوشته و هشدار لازم را دادم.
رئیس انجمن خودروسازان افزود: استفاده از بنزین 35درصد متانول در صورت تولید، خطرات بسیار زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به کوری، آسیب‌های کلیوی و.. اشاره کرد.



 در هفته‌ای که گذشت قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی باز هم افزایش یافت.
در این هفته در محصولات گروه خودروسازی سایپا، خودروی سایپا 111 به قیمت حدود 14 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسید. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو 11 میلیون و 780 هزار تومان است.
سایپا sl 131 نیز به قیمت حدود 13 میلیون و 450 هزار تومان و sx 131 نیز به قیمت حدود 14 میلیون و 450 هزار تومان عرضه می‌شد. البته قیمت رسمی sl 131 معادل 11 میلیون و 540 هزار تومان و sx 131 نیز 11 میلیون و 940 هزار تومان تعیین شده است.
قیمت تیبا نیز به حدود 17 میلیون و 500 هزار تومان رسید. البته قیمت رسمی این خودرو 15 میلیون و 430 هزار تومان تعیین شده است. تندر 90 مدل e2 پارس خودرو نیز به قیمت حدود 28 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسید. البته قیمت رسمی این خودرو 21 میلیون و 50 هزار تومان است.
قیمت مگان 2000 اتومات نیز به حدود 68 میلیون تومان رسید. قیمت رسمی این خودرو 57 میلیون و 580 هزار تومان تعیین شده است. ماکسیما نیز در حالی به قیمت حدود 99 میلیون تومان به فروش می‌رسید که قیمت رسمی این خودرو 85 میلیون تومان است.
در هفته گذشته در گروه محصولات ایران خودرو، خودروی پژو 206 در برخی نمایندگی‌های فروش موجود نبود. قیمت پژو 206 صندوق‌دار نیز در مدل v9 این خودرو به حدود 46 میلیون تومان و در مدل v8 نیز حدود 36 میلیون و 700 هزار تومان رسید. این در حالی است که قیمت رسمی مدل v9 حدود 26 میلیون و 370 هزار تومان و مدل v8 نیز 22 میلیون و 690 هزار تومان است.
تندر 90 ایران خودرو نیز در مدل e2 آن به قیمت حدود 28 میلیون تومان به فروش می‌رسید. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو 21 میلیون تومان تعیین شده است.
پژو 405 نیز به قیمت حدود 20 میلیون تومان عرضه می‌شد. البته قیمت مصوب این خودرو 15 میلیون و 580 هزار تومان است. قیمت پژو پارس سال نیز به حدود 28 میلیون تومان رسید. قیمت رسمی این خودرو نیز حدود 23 میلیون تومان تعیین شده است.
قیمت‌های یاد شده مربوط به مدل پایه و تک‌سوز این خودروها است. با توجه به نوسان عرضه از سوی خودروسازان و برخی ضعف‌های نظارتی، این قیمت‌ها با درصدی از نوسان و تفاوت در نمایندگی‌های فروش مختلف همراه است.



 پنج شنبه گذشته بازار خودروهای داخلی بار‌دیگر دچار التهاب شد. انتشار خبر قیمت‌گذاری خودرو بر مبنای ارز مبادله‌ای چهارشنبه گذشته در حالی از سوی معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت اعلام شد که بسیاری از فعالان بازار خودرو تاکید داشتند که پنج شنبه گذشته قیمت برخی از خودروها، به‌خصوص خودروهای مونتاژی در حد غیر قابل قبولی افزایش یافت.
به دنبال نشست مطبوعاتی محسن‌صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و اعلام خبر قیمت‌گذاری خودرو بر مبنای ارز مبادله‌ای ظاهرا پنج شنبه گذشته خودروهای لوکس داخلی با قیمت‌های باورنکردنی به فروش رفته‌اند. پیش از این خودروسازان مواد اولیه و خریدهای خارجی خود را با ارز آزاد خریداری می‌کردند این درحالی است که قیمت‌گذاری با ارز مرجع صورت می‌گرفت، حال با دستور رییس‌جمهوری قرار است که قیمت‌گذاری با ارز مبادله‌ای صورت بگیرد. هر چند قرار است ساز و کار قیمت‌گذاری با ارز مبادله‌ای طی هفته‌های آتی از سوی کمیته‌ای که محمود احمدی نژاد دستور تشکیل آن را داده، تعیین شود، اما با انتشار خبر مذکور و به دنبال آن پیش بینی‌ها از افزایش قیمت خودروهای داخلی به‌خصوص خودروهایی که ارزبری زیادی دارند، برخی از دلالان و فروشندگان خودرو زودتر دست به کار شدند و قیمت‌ها را افزایش دادند. از سوی دیگر خبر می‌رسد که مشتریان و خریداران خودرو نیز به واسطه اعلام این خبر و همچنین نگرانی از افزایش سه‌باره قیمت‌ها، پنج شنبه گذشته خودروی مورد نظر خود را با هر قیمتی که از سوی فروشندگان يا دلالان عنوان می‌شد، خریداری می‌کردند که این مساله منجر به آشفتگی بازار خودرو شد. در همین حین به اعتقاد بسیاری از کارشناسان عدم شفاف‌سازی یا اعلام نکردن اخبار تکمیلی، زمینه مناسبی را برای دلالان بازار فراهم کرد تا خودروهای خود را در نابسامانی بازار به هر قیمتی که سود آنها را کامل کند، بفروشند.



  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح ضربتی برخورد با تخلفات نقص فنی سیستم روشنایی خودروها گفت: بر این اساس حدود 8000 خودرو اعمال قانون و 500 دستگاه توقیف شدند.......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 28 / 10 / 1391برچسب:پارس خودرو,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر، فروش ویژه محصولات پارس خودرو آغاز می‌شود.
امیری - مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا - با اعلام خبر بالا افزود: گروه خودرو سازی سایپا به منظور پاسخگویی به نیاز بازار خودروی کشور و جلوگیری از ایجاد عدم تعادل در بازار سال 92 پیش فروش ویژه انواع محصولات شرکت پارس خودرو اعم از مگان، تندر، پارس تندر(sr)، تیانا و پیکاپ را آغاز کرد.
بنا بر این گزارش، پیش فروش این خودروها با شرایط و زمان تحویل متنوع در سال 92 از فردا چهارشنبه 27 دی راس ساعت 11 آغاز می‌شود که علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور نسبت به پیش خرید این محصولات اقدام کنند.
طبق اعلام پارس خودرو، همچنین فروش محصولات بصورت اینترنتی نیز امکان پذیر بوده و مشتریان می توانند جهت ثبت نام در سراسر کشور به آدرس www.saipagroup.ir مراجعه کنند.



 رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی کشور پیش‌بینی خود از روند قیمتی خودروهای وارداتی تا پایان سال‌جاری را اعلام و تاکید کرد که با توجه به شواهد موجود قیمت خودروهای وارداتی تا پایان سال تغییر چندانی نخواهد داشت. 
حسن زمانی‌ افشار با بیان اینکه به نظر می‌رسد نرخ دلار تا پایان سال‌جاری ثابت بماند، خاطرنشان کرد: در سه هفته اخیر قیمت دلار ثابت بوده و نرخ خودروهای وارداتی نیز تغییری نکرده است. 
رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور ادامه داد: تنها در صورت تغییر قابل توجه در نرخ دلار، قیمت خودروهای وارداتی تغییر خواهد کرد که البته تغییر قابل‌توجهی در نرخ دلار پیش‌بینی نمی‌شود. 
زمانی افشار تصریح کرد: در حال حاضر بازار خودروهای وارداتی در رکود است و خرید و فروش چندانی در این بازار صورت نمی‌گیرد.



جمعه 27 / 10 / 1391برچسب:مله ماشین,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 شماره آخر ماشین

شماره پیاپی 361
 
آلودگی هوا صفحه 4 
بنزین معمولی یا بنزین سوپر، کدام را انتخاب کنیم؟ صفحه 5 
تجربه رانندگی با «تویوتا لندکروزر» 2012 صفحه 6 
بررسی فنی و میدانی نسل هفتم «فولکس گلف» صفحه 8 
آزمایش خودروی برف‏نورد Snow-Trac صفحه 10 
آزمون توانایی‏های «هیوندای ix55» صفحه 12 
سمند کوپه، تلاشی برای اثبات توانایی متخصصان ایرانی صفحه 14 
نسل نو تویوتا RAV4، خوبی که بهتر شد صفحه 16 
«آئودی All Road» مدل 2013 اتومبیلی برای تمام فصول صفحه 18 
«مرسدس‏بنز کلاس E» مدل 2013، کارآمد و هوشمندتر از قبل صفحه 20 
درباره اتومبیل «جیلی EC7» بیشتر بدانید صفحه 24 
«مزدا 3» مدل 2013 فقط 17800 دلار! صفحه 25 
استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی در طراحی لندروور و رنجرور صفحه 26 
SLS63GT، مرسدسی متفاوت از مرکز تیونینگ کیچرر صفحه 28 
شرحی بر مکانیزم عملکرد سامانه تعلیق در خودرو صفحه 30 
معرفی «ب‏ام‏و سری 4 گرن کوپه کانسپت» صفحه 34 
مقایسه هیبریدی های آئودی، ب‏ام‏و و اینفینیتی صفحه 36 
«جاگوار XFR-S» عضو جدید باشگاه 300 کیلومتری‏ها صفحه 38 
نسل نو «کیا سورنتو 2014» پویاتر از گذشته صفحه 40 
معرفی خودروهایی با حداقل عمر مفید 320 هزار کیلومتر صفحه 42 
نسخه ویژه «جیپ رانگلر روبیکن» به مناسبت دهمین سالگرد تولید صفحه 44 
مروری بر پیشینه کامیون سازان «کن ورث» و «وسترن استار» صفحه 45 
ملاقات با «ب‏ام‏و Z4» آبی اقیانوسی صفحه 46 
«مرسدس سیمپلکس 1903»، جد بزرگ مرسدس‏های S کلاس صفحه 49 
درباره نسل نو «هیوندای i30» بیشتر بدانید صفحه 50 
«ب‏ام‏و M5» با تیونینگ کمپانی «منهارت ریسینگ» صفحه 55 
مقایسه 8 دستگاه اتومبیل با میانگین مصرف 8/7 لیتر در 100 کیلومتر صفحه 56 
معرفی تأثیرگذارترین خودروهای تاریخ صفحه 60 
سگک فعال و Belt Bag برای کمربند ایمنی صفحه 62 
دست نوازش یک کارگاه آلمانی بر بزرگان جهان خودرو صفحه 64 
«ماکسیما 2013» با موتور و ترمز قوی‏تر صفحه 66 
آیا «لوتوس» به دوران اوج باز می‏گردد؟ صفحه 68 
بررسی و تحلیل بیش فرمانی یا Over-Steer صفحه 69 
روایتی خواندنی از سیر تکامل «تویوتا لندکروزر J70» صفحه 70 
«دیفندر PRINDIVILLE» بهترین لندروور تاریخ صفحه 72 
شرحی بر سامانه کنترل پایداری خودرو (ESP) صفحه 74 
کاهش مصرف سوخت از انرژی بازدارنده ترمز صفحه 76 
تایرهایی که خودبه خود باد می‏شوند صفحه 77 
«آلتیما 2013» با گیربکس CVT بهتر صفحه 77 
ناگفته‏های «فولکس‏واگن» (قورباغه سحرآمیز) صفحه 78 
«شلبی کبری دیتونا کوپه» 1960 صفحه 79 
معرفی کشنده «آذهایتکس» صفحه 80 
آزمایش «مرسدس‏بنز E350» روباز 2012 صفحه 82 
تست خون برای خودروها! صفحه 86 
بررسی فنی و میدانی «کشنده ماک CH613» صفحه 88 
پاسخ به نامه‏ها و پیشنهادهای خوانندگان صفحه 92 
نسل نو هوندا سیویک کوپه صفحه 94 
نگاهی به فصل 2012 مسابقات فرمولاوان صفحه 96 
مروری بر عملکرد تیم‏ها و رانندگان F1 صفحه 97 
تجربه رانندگی با آئودی TT مجهز به پیشرانه 2 لیتری TFSI صفحه 100 
این یا اون؟ MVM315 یا پژو 206؟ صفحه 102



 

سازمان iihs که یکی از سازمان های معتبر کنترل ایمنی و کیفیت خودروها در آمریکا است، دو مدل «مزدا 3» و «cx-5» را به عنوان ایمن ترین ساخته های این کمپانی معرفی کرد تا مسئولین این کمپانی را تا اوج قله های خوشحالی پیش ببرد!
به گزارش وب سایت مجله ماشین، بهره مندی از امکاناتی نظیر: 6 کیسه هوای ایمنی، ترمز ضد قفل، سیستم تقسیم الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز کمکی، سیستم کنترل ثبات و پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل کشش، نمایشگر میزان فشار باد تایرها و به کارگیری پیشرانه skyactiv در کنار طراحی هوشمندانه که علاوه بر کاهش میزان مصرف سوخت به ایمنی خودرو نیز می افزایند از جمله موارد موفقیت این دو مدل به شمار می روند.
شایان توجه است این موسسه چندی پیش فهرست کاملی از ایمن ترین خودروهای سال 2013 را منتشر کرده بود. برای مطالعه شرح این خبر که از طریق وب سایت «مجله ماشین» نیز منتشر گردید، می توانید روی لینک زیر کلیک نمائید:
http://machinemag.com/viewnews.aspx?viewid=4660

 



پنج شنبه 21 / 10 / 1391برچسب:موتور,موتور سیکلت,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 تولید موتورسیکلت ملی!

نایب رئیس سندیکای تولید کنندگان موتورسیکلت گفت: طی برگزاری جلسه ای با حضور 15 کارخانه تولید کننده موتورسیکلت تصمیماتی در زمینه ادغام این کارخانه ها برای تشکیل یک شرکت واحد در راستای تولید موتور سیکلت ملی اتخاذ شد.......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 اختراع دستگاه خنک کننده موتور خودرو

 

محمد اسماعیل صحت پور ، محقق نی ریزی ، موفق به اختراع این دستگاه شده است .

به گفته این مخترع جوان، این سامانه خنک کننده با نصب برموتورهای 4 زمانه بدون رادیاتور و سامانه خنک کننده ، باعث افزایش طول عمر روغن و موتور می شود .

این سامانه با خروج روغن از فضای موتور و انجام عمل خنک کنندگی و بازگشت دوباره آن ، سبب افزایش 3 برابری طول عمر روغن و موتور می شود .

افزایش دمای روغن موتور ، سبب از دست رفتن خاصیت روان کنندگی ، ضربه گیری و تمیز کنندگی آن می شود .

محمد اسماعیل صحت پور در خصوص کاربرد این سامانه گفت : از این سامانه می توان در انواع موتور سیکلت ها و خودروهای پرکارکرد مثل تاکسیها استفاده کرد .

این اختراع به شماره 72251 در اداره کل مالکیت صنعتی به ثبت رسیده است.

 

 



 بلاخره بعد از مدتها، سایپا تصمیم گرفت یک وانت سبک را برای رقابت و شاید جانشینی وانت پیکان روانه بازار کند. آن هم از خاندان بزرگ پراید و البته نوع ارتقا یافته آن بنام X100......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 در حالی که دی‌ماه به نیمه رسیده و انتظار می‌رفت بازار خودرو رونقی دوباره بگیرد، خبر می‌رسد مشتریان هنوز هم تمایلی به خرید از خود نشان نمی‌دهند؛ این البته در حالی است که....

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 در حالی که دی‌ماه به نیمه رسیده و انتظار می‌رفت بازار خودرو رونقی دوباره بگیرد، خبر می‌رسد مشتریان هنوز هم تمایلی به خرید از خود نشان نمی‌دهند؛ این البته در حالی است که....

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 صدور مجوز افزایش قیمت مگان از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان و همچنین تعیین قیمت آن بر اساس حاشیه بازار هر چند دست دلال‌ها را از بازار این خودروی فرانسوی تا حدودی کوتاه کرد، اما قیمت جدید هم‌اکنون بلای جان مشتریانی شده که از تیرماه سال‌جاری اقدام به ثبت‌نام خودروی یاد شده کرده بودند.
در این زمینه برخی از مشتریان خودروی مگان که از تیرماه سال‌جاری اقدام به ثبت‌نام خودروی یاد شده کرده و موعد تحویل خودروشان نیز دی‌ماه تعیین شده بود، عنوان کردند که شرکت تولید‌کننده، خودروی ثبت‌نامی تیرماه را قرار است با قیمت دی‌ماه تحویل دهد. بر این اساس در تیرماه امسال قیمت مگان 38 میلیون تومان بود این در حالی است که طی سه روز گذشته شرکت پارس خودرو قیمت خودروی مذکور را 57 میلیون و 600 هزار تومان تعیین کرده است. با این حساب تفاوت قیمت تیرماه تا دی‌ماه سال‌جاری بيش‌از 5/19 میلیون تومان محاسبه می‌شود این در شرایطی است که اگر ثبت‌نام‌کنندگان در تیرماه اقدام به خرید خودروی مگان از بازار می‌کردند در نهایت سه تا چهار میلیون تومان اضافه‌تر باید می‌پرداختند، اما حال شرکت پارس خودرو طی نامه‌ای قیمتی بیش از سه تا چهار میلیون تومان برای تسویه تعیین کرده است.
در همین حال در مهرماه نیز مگان مشمول افزایش قیمتی 5/7 میلیونی شد. این در شرایطی است که طی سه روز گذشته شرکت پارس خودرو با توجه به فاصله قیمتی این خودروی فرانسوی با بازار طی اخذ مجوزی از سازمان حمایت از تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان، قیمت خودروی یاد شده را 57 میلیون و 600 هزار تومان تعیین کرد.



در روزهایی که تولید خودروسازان کشور افتی شدید کرده و به نصف نزدیک شده است، گفته می‌شود ایران خودرو می‌خواهد طی یکی دو ماه آینده «پژو 206 ایرانی» و «تندر-90 اتومات» را به تولید برساند.....

بیشتر در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


 

قای نیلی صاحب آژانس املاک در شمال‌غربی لندن است. آدمی بسیار خوش‌ رو و خوش‌صحبت. از او خواستم از خودش و مهاجرتش به لندن بگوید. می‌خواستم ببینم آیا قضیه این تاکسی نارنجی احتمالا ربطی به شغل قبلی‌اش در ایران دارد: “من بچه شمیرانات تهران هستم و .......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 قیمت تندر ای 2 : 28.000.000 تومان
قیمت مگان : 61.000.000 تومان
قیمت پراید 111 : 13.800.000 تومان
قیمت ویتارا  فول : 91.000.000 تومان
قیمت ماکسیما : 89.000.000 تومان
قیمت 206 تیپ 6 : 39.700.000 تومان
قیمت 207 اتومات : 45.000.000 تومان
قیمت پژو پارس سال : 25.000.000 تومان
قیمت پژو 405 دوگانه سوز : 21.500.000 تومان
قیمت تیبا : 15.800.000 تومان
قیمت پژو 206 وی 9 : 39.700.000 تومان
قیمت سورن ای ال ایکس : 25.450.000 تومان
قیمت پراید اس ال 132 : 12.700.000 تومان
قیمت ام وی ام 530 : 30.400.000 تومان
قیمت ام وی ام 315 : 31.250.000 تومان
قیمت ایکس 33 : 43.600.000 تومان
قیمت مورانو : 166.000.000 تومان
قیمت تیانا : 116.000.000 تومان
قیمت مزدا 2 : 57.000.000 تومان
قیمت لکسس آر ایکس 350 جدید : 305.000.000 تومان
قیمت تویوتا لندکروز هشت سیلندر : 290.000.000 تومان
قیمت تویوتا لندکروز شش سیلندر 2013 : 255.000.000 تومان
قیمت جیلی ای سی 7 : 48.500.000 تومان
قیمت موهاوی : 181.000.000 تومان



 رييس اتحاديه لاستيک، روغن و فيلتر تهران گفت: افزايش 50 درصدي قيمت روغن موتور شايعه است. روغن خارجي در کشور وجود ندارد و روغن‌هاي توليد داخل از برند‌هاي معروف دنيا استفاده مي‌کنند يا تحت ليسانس آنها به چند برابر قيمت به فروش مي‌رسند. 
عباس سماواتي اظهار کرد:........

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


انبوه سازی کمربند ایمنی هوشمند حسگر پیشرو خودرو در چهار محال و بختیاری آغاز شد.........

بیشت در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


 پس از رای گیری های انجام شده از بازدیدکنندگان، که در چند مرحله و در خلال برگزاری نمایشگاه های اتومبیل ایالات متحده برگزار شد، 12 مدل از برترین خودروهای این نمایشگاه ها معرفی شدند........ 

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 امكان استفاده از سوخت اتانول در محصولات ايران

با همكاري اساتيدمركزتحقيقات بيو انرژي دانشگاه تربيت مدرس امكان استفاده از سوخت اتانول در محصولات ايران خودرو فراهم شده است ............

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


به مناسبت پایان یافتن سال 2012 میلادی و آغاز سال جدید، تصمیم گرفتیم تا برخی از پیش بینی های خودروئی و نظر سنجی های این سال را، که از طریق وب سایت «مجله ماشین» نیز منتشر شده بود دوباره مرور کنیم........

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دبیر انجمن خودروسازان ایران از درخواست شرکت‌های ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو، گروه بهمن، کرمان موتور، مدیران خودرو و راین برای افزایش قیمت محصولاتشان خبر داد........

بیشتر در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


 

شرکت پارس خودرو با دریافت گواهی انجام تست خوردگی خودرو از شرکت رنو فرانسه به عنوان مرجع انجام این تست در منطقه خاورمیانه معرفی شده و در زمره 6 کشور برتر در سطح دنیا قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی پارس خودرو، آزمایشگاه کیفیت این شرکت بار دیگر موفق به دریافت گواهی انجام تست خوردگی (ecc1) از آزمایشگاه تکنوسنتر شرکت رنو  فرانسه به مدت سه سال شد که براساس آن، شرکت پارس خودرو در سطح دنیا هم ردیف کشورهای فرانسه، کره، اسپانیا، هند و برزیل قرار گرفت.
شرکت پارس خودرو با دریافت این گواهی ارزشمند در زمینه تست خوردگی خودرو که انحصاری شرکت رنو فرانسه است، مرجع انجام این تست برای خودروسازان داخلی و منطقه خاورمیانه شده که این مهم موجب کاهش هزینه های مالی و زمانی و افزایش مزیت رقابتی و کیفی صنعت خودروی کشور در منطقه است. 
گفتنی است؛ سال گذشته نیز پارس خودرو موفق به دریافت گواهی انجام تست صنعتی رنگ خودرو از تکنوسنتر فرانسه شده بود.



همزمان با افزایش مصرف بنزین در سال جاری، دولت با حذف سهمیه بنزین خودروهای جدید و صفر کیلومتر داخلی که حجم موتور بالای ۱۸۰۰ سی سی دارند، سناریوی حذف سهمیه بنزین خودروهای لوکس را کامل کرد..........

بیشتر در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


 

«مجله ماشین» - تولید خودروی جی-پنچ ( (j5در مجموعه ارگ جدید بم از سوی شرکت کرمان خودرو و گروه جی ای سی (jac gruop) با حضور مسئولان دو شرکت به طور رسمی آغاز شد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین» به نقل از روابط عمومی شرکت کرمان خودرو به منظور متنوع سازی سبد محصولات، روز گذشته خط تولید خودرو j5   را با مورد بهره برداری قرار داد.......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 یک واردکننده خودرو از صعودی شدن روند قیمتی خودروهای وارداتی خبر داد.
فربد زاوه اظهار کرد: اگرچه در حدود دو ماه اخیر با تثبیت نسبی نرخ ارز، قیمت خودروهای وارداتی نیز کاهش یافت اما با آغاز مجدد روند صعودی نرخ ارز، قیمت این خودروها نیز مجددا در حال افزایش است.
وی با بیان اینکه با این وجود با توجه به نرخ فعلی ارز قیمت خودروهای وارداتی در بازار کمتر از هزینه تمام شده واردات آن است، خاطرنشان کرد: به این ترتیب باید انتظار داشت که قیمت خودروهای وارداتی همچنان افزایش یابد.
این واردکننده خودرو ادامه داد: بدیهی است که با افزایش نرخ ارز قیمت خودروهای وارداتی نیز افزایش می‌یابد زیرا علاوه بر تقاضای واقعی بخش عمده‌ای از تقاضا نیز برای تبدیل ریال و حفظ ارزش‌ پول وارد این بازار می‌شود.
وی افزود: در ایران فرهنگ عمومی مصرف به این صورت است که با کاهشی شدن قیمت یک کالا حجم تقاضای آن کمتر شده و با صعودی شدن قیمت نیز تقاضا افزایش می‌یابد.
زاوه تصریح کرد: در حال حاضر بازار خودرو هیجانی بوده و پیش‌بینی می‌شود با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال رشد قیمت‌ها همچنان ادامه ‌یابد.



بازار خودرو کشور این روزها آنقدر در گرانی غرق شده و قیمت‌ها آنچنان بالا رفته‌اند که کمتر کسی جرات قدم گذاشتن به آن را دارد........

بیشتر در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


 

مدیر برنامه‌ریزی و استراتژی ایران خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار ما از ورود مدل هاچ بک رانا به بازار تا سال آینده خبر داد. حمیدرضا تقوی‌نژاد در این رابطه می‌گوید: با توجه به اینکه برند رانا متعلق به شرکت ایران خودرو است؛ بنابراین می‌توانیم هر تغییری را که می‌خواهیم بر آن اعمال کنیم؛ درهمين راستا مدل هاچ بک این خودرو را تا سال آینده به بازار ارائه خواهیم کرد.........

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 / 10 / 1391برچسب:منصوری,بنتلی, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 

 

اگر شما هم مانند ما یا مثل میلیون ها ایرانی دیگر فرصت دیدن بوگاتی ویرونی که خیلی بی سروصدا در هفته اخیر به آستارا آمد و رفت را نداشتید هیچ جای نگرانی نیست! چراکه یک سوپراسپرت مشهور دیگر به گمرک آستارا آمده که البته قبل از رفتنش این بار به دام چشمان تیزبین CARCCX افتاد؛ این شما و این هم منصوری کانتیننتال جی تی . . . .

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 معاون نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در خصوص خودروهای توقیفی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی گفت : خودروهایی که در سن فرسودگی قرار ندارند و دودزا هستند پس از رفع مشکل خودرو و انجام معاینه فنی به چرخه حمل ونقل باز خواهند گشت ...........

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 در حالی که روند صعودی نرخ ارز دوباره آغاز شده، قیمت برخی از خودروهای پرتیراژ داخلی نیز افزایش یافته است.
در حال حاضر در محصولات گروه خودروسازی سایپا........

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 به دنبال دریافت 11 شکایت از سوی مالکین خودروی هیوندای «ولوستر»، به سازمان حفاظت و حمل و نقل جاده ای آمریکا یا nhtsa، این کمپانی ........

بیشتر در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


 حدود 20 روز پیش در حالی وزارت صنعت، معدن و تجارت، واردات خودروهای بالای 2500 سی‌سی را ممنوع اعلام کرد که هم‌اکنون برخی از نمایندگی‌های مطرح در کشور، اقدام به پیش فروش وارداتی‌هایی می‌کنند که حتی بالای 4 هزار سی‌سی حجم دارند........

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 مدیر کل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، توقف تعداد قابل توجهی از خودروهای وارداتی شرکت اطلس خودرو (محصولات کیا) در گمرک سلفچگان را تایید کرد.
شهرام میرآخورلو درباره اینکه گفته می‌شود شرکت اطلس خودرو به دلیل عدم رضایت از قیمت‌های مصوب سازمان حمایت از ترخیص خودروهای وارداتی از گمرک خودداری می‌کند؟ اظهار کرد: در حال حاضر تعدادی از خودروهای وارداتی این شرکت به دلیل مشکلات بانکی در گمرک مانده است.
وی با بیان اینکه با این حال این موضوع عمدی نبوده و واردکننده قصد احتکار را ندارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمبود خودرو داریم و وقتی مشتری وجود دارد چرا نباید این خودروها را از گمرک ترخیص کنند؟
مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در پاسخ به اینکه گفته می‌شود یکی از دلایل این کار عدم رضایت از قیمت‌های مصوب سازمان حمایت است، خاطرنشان کرد: این گونه نیست. اسناد باید ارائه شود تا این خودروها ترخیص شوند. با این حال نزدیک به 4.5 ماه است که به دلیل مشکلات بانکی در گمرک گیر کرده‌اند.
در شرایطی که نمایندگی‌های فروش شرکت اطلس خودرو در پاسخ به مشتریان اعلام می‌کنند که خودرویی به قیمت مصوب برای عرضه موجود نیست اما تعداد قابل توجهی از خودروهای این شرکت در گمرک سلفچگان در انتظار ترخیص به سر می‌برند. همچنین طی دو ماه اخیر سایت فروش این شرکت غیر فعال بوده است.



 معاون توليد تندر90 ايران خودرو از توافقات جديد اين شرکت با رنو ي فرانسه درزمينه توليد محصولات جدید ، به كارگيري دانش رنو براي توسعه سيستم هاي كيفيت، برنامه هايي براي افزايش همكاري ها در زمينه خدمات فني و خدمات پس از فروش خبرداد .    
محمد رضا معتمد معاون توليد تندر90 ايران خودرو با بيان اين مطلب براساس توافق صورت گرفته با شرکت رنو ، توليد سه محصول جديد برروي پلتفرم تندر در ايران خودرو نهايي شده است .
معاون توليد تندر 90 ايران خودرو ازمذاکرات  واگذاري انحصاري مجموعه آپشن هاي وانت تندر 90 به شركت آپكو خبر داد و افزود:‌ وانت، خودرويي است كه آپشن هاي متعددي را مي توان روي آن نصب كرد و استفاده از آپشن در وانت تندر امكان توسعه محصول را در بازار ايران فراهم مي كند.
معتمد تامين قطعات محصولات رنو توسط شركت ساپكو را از ديگر توافقات صورت گرفته با شركت رنو برشمرد و عنوان كرد: شركت ساپكو به عنوان طراح و تامين كننده قطعات ايران خودرو،‌ با دارا بودن اصول مبتني بر تعالي، توانمندي بالايي در تامين قطعات حتي براي زنجيره خودروسازان معتبر دنيا دارد.
 وي گفت: مقرر شده است نقاط اشتراك شركت ساپكو با شركت رنو تقويت شده و تامين قطعات محصولات جدید  رنو به مرور و پس از کسب تائیدیه های کیفی از شرکت رنو ، در اختيار شركت ساپكو قرار گيرد.
معتمدافزود:‌ هم اكنون تامين 11 قطعه از قطعات مورد نياز وانت تندر به شركت ساپكو واگذار شده است.
وي تصريح کرد : درقرارداد رنو پيش بيني شده است تا از توان مهندسي اين شرکت درتوسعه محصولات داخلي بر روی پلت فرم آنها  استفاده شود . 
معاون توليد تندر90 ايران خودرو خاطر نشان ساخت : برنامه توليد تندر90 تا پايان سال جاري روزانه 300 دستگاه پيش بيني شده است که با اضافه شدن مدل هاي جديد تندر ، سهم بازار اين محصول افزايش چشمگيري خواهد داشت .

 



ايران خودرو با طراحي و توليد موتور اي. اف. 7 ،گيربكس بي. اي. وسيستم مالتي پلکس ، دانش فني اجزاي مهم پلاتفرم برند ملي را به دست آورده است.......

بیشتر در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


خودرو تیانا دارای نسل جدید موتور 5/2 لیتری، 6 سیلندر vشکل از سری موتورهای vq است که جزء ده موتور برتر دنیا بوده و بر همین اساس در ردیف لوکس ترین خودروهای جهان قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس خودرو................. 



ادامه مطلب ...


 

بعد از بحث وتبادل نظر و توافقات به عمل آمده مقرر گردید کانون جهانگردی و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و فرماندهی ناجا ....

 

بقیه مقاله در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 چندي پيش در حالي معاون سازمان استاندارد از تذکر به يک خودروساز بزرگ به دليل استفاده از قطعات يدکي بي‌کيفيت در شبکه خدمات پس از فروش خبر داد که تنها دو شرکت ايساکو و سايپا يدک در حوزه تامين و توزيع قطعات يدکي خودروسازان بزرگ فعال هستند..............

 

 

بقیه مقاله در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 تندر90 دنده اتوماتيک ايران خودرو درمرحله اخذ شماره گذاري است و طبق برنامه دراواخر آذرماه سال جاري به توليد انبوه مي رسد.    

محمد رضا معتمد معاون توليد تندر 90 ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت : اين خودرو توانسته از تست هاي مختلف فني و كيفي با موفقيت عبورکند

وي درعين حال اظهارداشت : با توجه به موفقيت آميز بودن تست هاي رانندگي تندر90 و اقبال بازار به مدل هاي اتوماتيک ، پيش بيني مي شود که توليد ساليانه  از اين مدل خودرو به بيش از 15هزار دستگاه برسد.


معاون توليد تندر90 ايران خودرو افزود : گيربکس اتومات جديد تندر هماني است که درروماني يرروي لو گان هاي عرضه شده قرار گرفته که به صورت کامل وارداتي و استاندارد است .


معتمد مهمترين تفاوت بين تندر90 معمولي و دنده اتوماتيک را نمايش وضعيت دنده درقسمت نمايشگر جلو آمپر ، تغيير دسته دنده ، پوسته سپر جلوي متفاوت  عنوان کرد .


وي اضافه کرد: تندر اتوماتيک از نوع  تيپ ترونيک است که منطبق بر محصولات روز دنيا  به حساب مي آيد.



ادامه مطلب ...


 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی را درباره احتمال افزایش قیمت خودرو ارائه کرد.

محسن صالحی‌نیا در پاسخ به اینکه آیا با ارائه درخواست از سوی خودروسازان، قیمت خودروهای داخلی مجددا افزایش می‌یابد؟ اظهار کرد: جلسات کمیته قیمت‌گذاری خودرو طبق یک روند همیشگی و به تناوب برگزار می‌شود. خودروسازان نیز براساس هزینه‌های تولید می‌توانند درخواست خود برای افزایش قیمت را به کمیته قیمت‌گذاری در سازمان حمایت ارائه کنند.
وی ادامه داد: همیشه این درخواست‌ها مطرح بوده و براساس ضوابط و چارچوب‌های سازمان حمایت و با نظارت و تصمیم‌گیری کلان ستاد تنظیم بازار، در این باره تصمیم‌گیری و ابلاغ می‌شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در مرحله قبلی افزایش قیمت با رشد متوسط 18 درصدی قیمت برخی خودروهای داخلی موافقت شد، خاطرنشان کرد: در آن زمان کمیته قیمت‌گذاری نظراتش را به ستاد تنظیم بازار ارائه کرد و براساس آن عمل شد. صالحی‌نیا تصریح کرد: ممکن است در حال حاضر درخواست افزایش قیمت خودروهایی که در آن زمان قیمت آنها بررسی نشد به کمیته قیمت‌گذاری ارائه شود. همچنین ممکن است درخواست‌های دیگری برای رشد قیمت خودروهایی که قبلا افزایش قیمت داشته‌اند، ارائه شود. این درخواست‌ها طبق روال معمول بررسی شده و اگر از توجیه لازم برخوردار باشند با آنها موافقت خواهد شد.

 


آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 807
بازدید دیروز : 208
بازدید هفته : 1614
بازدید ماه : 18547
بازدید کل : 481371
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2