پس از انتشار تیزر های بسیار از سدان کانسپت تویوتا، سرانجام تویوتا در نمایشگاه دیترویت پرده از راز خود برداشت و فیورا که قرار است نسل بعد کرولا باشد را رونمایی کرد......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

 کمپانی خوش نام ب ام و با مدل هائی همچون m6 گرن کوپه و سری 4 کوپه کانسپت به نمایشگاه دیترویت آمد و بسیار خوش درخشید. برای این مدل یک پیشرانه توئین توربو 4.4 لیتری v8 در نظر گرفته شده است که 560 اسب بخار قدرت و 677 نیوتن متر گشتاور را از طریق جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه به هر چهار چرخ منتقل می کند. شتاب اولیه این خودرو با اتکا به کارائی این مجموعه تنها 4.2 ثانیه به طول می انجامد و حداکثر سرعت آن روی 250 یا 305 کیلومتر بر ساعت محدود می شود! قیمت پایه این خودرو 110 هزار دلار اعلام شده است. 
و اما درباره ب ام و سری 4 شایان توجه است، مسئولین کمپانی اعلام و انتشار جزئیات فنی دقیق مربوط به سری 4 کوپه کانسپت را که قرار بود در این نمایشگاه صورت بپذیرد به آینده موکول کرده اند. اما گفته اند این مدل در سه گونه: کانورتیبل، سدان و m تولید شده و از اواخر سال 2013 یا اوایل سال 2014 با سیستم انحصاری چهار چرخ متحرک ب ام و موسوم به xdrive به فروش می رسد. باید منتظر ماند و دید.
برای مطالعه دیگر خبر مربوط به سری 4 ب ام و می توانید روی لینک زیر کلیک نمائید:

machinemag.com/viewnews.aspx



 

کمپانی مرسدس بنز در اولین روز از برگزاری نمایشگاه اتومبیل دیترویت با معرفی مدل بازطراحی شده e کلاس و همچنین مدل جدید e63 amg حسابی غوغا کرد. برای مدل جدید e63 amg که به «ماسل کار آلمانی» معروف است یک پیشرانه 5.5 لیتری توئین توربو v8 با 577 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور در نظر گرفته شده تا آسفالت خیابانها را به آتش بکشد! قدرت این پیشرانه برای مدل پایه این خودرو برابر با 550 اسب بخار و 719 نیوتن متر گشتاور است.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، مدل e250 bluetec با تکنولوژی 4matic که از یک پیشرانه 4 سیلندر دیزلی با 190 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور به عنوان قوای محرکه بهره می گیرد از دیگر مدل هائی بود که توسط مرسدس بنز معرفی شدند. امکان سفارش چند نوع کیت بدنه مختلف برای انواع مدل های e کلاس جدید وجود دارد.



 

روز 24 دی خیابان انقلاب ، پژوهشکده فرهنگ ، هنر ومعماری پذیرای کانسپتی  بود ، که زایده ی

تفکر و خلاقیت جوانان ایرانی می باشد . در این مراسم که بزرگان عرصه ی طراحی صنعتی و سایر

هنرمندان حضور داشتند در ابتدا و پیش از شروع مراسم رونمایی حامیان اصلی پروژه به سخنرانی

پرداختند . که توجه شما را به بخشهایی از صحبت های این افراد جلب میکنم که خالی از لطف نیست...........

بیشتر درلینک زیر

endofcars.vcp.ir/130385-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C/573602-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C-100%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%C2%AB%D9%BE%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%C2%BB-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1.html



بازشدن درب های نمایشگاه دیترویت 2013 مصادف بود با تایید اولین جزئیات منتشر شده از محصول جدید مرسدس؛ خودرویی که به ضرب و زور می توان بی ام و سری1 را رقیب اصلی اش دانست؛ خودرویی که با داشتن ضریب درگ 0.23 نه تنها برای محصولات آتی مرسدس بنز بلکه برای تمام خودروهای جهان می تواند الگویی جدید برای رسیدن به تحولی بنیادی باشد . . .

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

کمپانی «ب ام و» اعلام کرد که از رودستر جدید خود که به احتمال زیاد z2 نام خواهد داشت در آینده ای نزدیک رونمائی می کند. این خودرو برای اولین بار در سال 2006 میلادی معرفی شده بود و از نظر ساختار، می توان آن را به چیزی بین سری 3 و سری 1 کمپانی توصیف کرد.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، برای این خودرو که رقیب اصلی مدل هائی همچون آلفارومئو «اسپایدر» به بازار می آید یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر در نظر گرفته شده، که بسته به مدل بین 170 تا 300 اسب بخار قدرت دارند. نزدیک ترین زمان به بازار آمدن این رودستر سال 2015 خواهد بود.



 

سازمان iihs که یکی از سازمان های معتبر کنترل ایمنی و کیفیت خودروها در آمریکا است، دو مدل «مزدا 3» و «cx-5» را به عنوان ایمن ترین ساخته های این کمپانی معرفی کرد تا مسئولین این کمپانی را تا اوج قله های خوشحالی پیش ببرد!
به گزارش وب سایت مجله ماشین، بهره مندی از امکاناتی نظیر: 6 کیسه هوای ایمنی، ترمز ضد قفل، سیستم تقسیم الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز کمکی، سیستم کنترل ثبات و پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل کشش، نمایشگر میزان فشار باد تایرها و به کارگیری پیشرانه skyactiv در کنار طراحی هوشمندانه که علاوه بر کاهش میزان مصرف سوخت به ایمنی خودرو نیز می افزایند از جمله موارد موفقیت این دو مدل به شمار می روند.
شایان توجه است این موسسه چندی پیش فهرست کاملی از ایمن ترین خودروهای سال 2013 را منتشر کرده بود. برای مطالعه شرح این خبر که از طریق وب سایت «مجله ماشین» نیز منتشر گردید، می توانید روی لینک زیر کلیک نمائید:
http://machinemag.com/viewnews.aspx?viewid=4660

 



 

 کادیلاک ats به واقع یکی از جذاب ترین تولیدات این خودروساز است که برای اولین بار در ماه جولای سال 2012 معرفی گشت و همان سال از طرف دو نشریه معتبر خودروئی به عنوان «خودروی برتر سال» و «برترین سدان لوکس سال» برگزیده شد. در ادامه این این خبر به بررسی مشخصات فنی نسخه جدید این خودرو که با نام premium collection شناخته می شود می پردازیم.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، اطلاعات فنی منتشر شده، مربوط به نمونه مورد آزمایش است.
حجم پیشرانه، تعداد و آرایش سیلندرها: 3.6 لیتری، 6 سیلندر، v شکل
حداکثر قدرت (اسب بخار – دور در دقیقه): 321 – 6800
حداکثر گشتاور (نیوتن متر – دور در دقیقه): 372– 4800
نحوه انتقال نیرو: محور عقب
نوع جعبه دنده: 6 سرعته اتوماتیک 
شتاب اولیه: 5.4 ثانیه
حداکثر سرعت: 250 کیلومتر در ساعت
وزن خالص: 1570 کیلوگرم
مصرف در سیکل ترکیبی: 12.8 لیتر در هر یکصد کیلومتر
قیمت پایه: 47590 دلار



 

مجله ماشین – مدل «کوروت» یکی از قدرتمندترین، جذاب ترین و پرفروش ترین محصولات کمپانی شورلت است که برای اولین بار در سال 1953 میلادی به جهانیان معرفی شد. در ادامه این خبر به بررسی مشخصات فنی نسخه ای خاص از مدل 2013 شورلت کوروت می پردازیم، که با کد z06 شناخته می شود. شایان توجه است شمارش معکوس برای رونمائی از نسل هفتم آن در خلال برگزاری نمایشگاه اتومبیل دیترویت شروع شده است.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، اطلاعات فنی منتشر شده مربوط به نمونه مورد آزمایش است.
حجم پیشرانه، تعداد و آرایش سیلندرها: 7 لیتری، 8 سیلندر، v شکل
حداکثر قدرت (اسب بخار – دور در دقیقه): 505 – 6300
حداکثر گشتاور (نیوتن متر – دور در دقیقه): 637– 4800
نحوه انتقال نیرو: محور عقب
نوع جعبه دنده: 6 سرعته دستی 
شتاب اولیه: 4.2 ثانیه
حداکثر سرعت: 318 کیلومتر در ساعت
وزن خالص: 1451 کیلوگرم
مصرف در سیکل ترکیبی: 15.7 لیتر در هر یکصد کیلومتر
قیمت پایه: 76575 دلار



 شاید 5 سال پیش، یعنی وقتی که کمپانی هیوندای مدل «جنسیس کوپه» را به بازار ارائه داد، کمتر کسی فکر می کرد که این خودرو بتواند مقابل دفرانسیل عقب های قدری همچون: فورد موستانگ، شورلت کامارو، دوج چلنجر و ... قد علم کند. اما وقتی یک خودروساز موفقیت در سطح جهانی را به معنای واقعی در دستور کار خود قرار می دهد، به وقوع پیوستن اینگونه اتقاقات دیگر چندان عجیب نیست. در ادامه این این خبر به بررسی مشخصات فنی مدل جدید هیوندای جنسیس کوپه r-spec می پردازیم.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، اطلاعات فنی منتشر شده، مربوط به نمونه مورد آزمایش است.
حجم پیشرانه، تعداد و آرایش سیلندرها: 3.8 لیتری، 6 سیلندر، v شکل
حداکثر قدرت (اسب بخار – دور در دقیقه): 348 – 6400
حداکثر گشتاور (نیوتن متر – دور در دقیقه): 399– 5100
نحوه انتقال نیرو: محور عقب
نوع جعبه دنده: 6 سرعته دستی یا اتوماتیک 
شتاب اولیه: 5.2 ثانیه
حداکثر سرعت: 243 کیلومتر در ساعت
وزن خالص: 1557 کیلوگرم
مصرف در سیکل ترکیبی: 13.5 لیتر در هر یکصد کیلومتر
قیمت پایه: 29625 دلار

 



 

مجله ماشین – سازمان حفاظت و حمل و نقل جاده های آمریکا یا nhtsa از اجباری شدن نصب سیستم هشدار به عابرین پیاده در اتومبیل های الکتریکی و هیبریدی خبر داد و اعلام کرد که این امر از بروز 2800 حادثه احتمالی در سال جلوگیری به عمل خواهد آورد! این قانون از حدود یک سال پیش در حال بررسی بوده، تا نظر به اینکه خودروهای الکتریکی و هیبریدی (هنگامی که در حالت الکتریکی در حرکت اند) کاملا بی سر و صدا هستند، دوچرخه سواران و عابرین پیاده را از وجود خود مطلع سازند.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، نکته اساسی این قانون اجباری بودن فعال شدن این سیستم در سرعت 28 کیلومتر است، وگرنه در حال حاضر بسیاری از خودروهای الکتریکی و هیبریدی تولیدی از این سامانه بهره مند هستند.



 تصاویر نسخه جدید دوج دارت srt چند روز قبل از رونمائی در نمایشگاه اتومبیل «دیترویت» در وب سایت های اینترنتی منتشر شد تا هواداران را خوشحال و مسئولین کمپانی را شوکه کند! 
به گزارش وب سایت مجله ماشین، آنچه از تصاویر منتشر شده این خودرو درباره طراحی ظاهری اش پیداست، بازنگری در طراحی سپر، جلوپنجره، چراغهای جلو، درپوش موتور و ورودی های هوای روی آن را شامل می شود. برای اطلاع از مشخصات فنی و فهرست امکانات این خودروی زیبا باید تا 25 دی ماه و آغاز به کار نمایشگاه دیترویت منتظر ماند. این اطلاعات متعاقبا اعلام خواهند شد.



 

 نمایشگاه اتومبیل «دیترویت» از 14 ژانویه 2013 برابر با دوشنبه 25 دی ماه 1391 آغاز به کار می کند و تا 27 همان ماه، برابر با یکشنبه 27 بهمن ماه 1391 ادامه خواهد داشت. ما نیز سعی میکنیم اتفاقات، رویدادها، مشخصات فنی خودروهائی که در این نمایشگاه رونمائی می شوند و ... را، همانند آنچه برای نمایشگاه اتومبیل «لس آنجلس» انجام شد به بهترین شکل ممکن و از طریق وب سایت «مجله ماشین»، به اطلاع شما مخاطبین فهیم و عزیز برسانیم. انشاالله.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، فهرست برخی از معتبرترین خودروهائی که قرار است در این نمایشگاه رونمائی شوند به شرح ذیل است:
آکورا mdx 2014، نسل جدید آئودی r8 و آئودی rs 5 کانورتیبل، نسل جدید ب ام و سری 3 کوپه، نسل جدید ب ام و سری 6 گرن کوپه، کادیلاک elr 2014، مدل جدید شورلت ولت، نسل هفتم شورلت کوروت موسوم به c7 که تصویر آن را مشاهده می کنید (به عقیده بسیاری گل سرسبد این نمایشگاه خواهد بود)، فورد f-150 2015 که یک مدل مفهومی است، ون ترانزیت کانکت، نسل جدید هوندا cr-v، نسل جدید هیوندای سدان، نسل جدید اینفینیتی q50 و q70، نسل جدید جیپ گرندچروکی، نسل جدید لکسس is سدان، نسل جدید لینکلن mkc، نسل جدید مرسدس بنز cla، نسل جدید مرسدس بنز cls، نسل جدید مرسدس بنز e کلاس، نسل جدید نیسان versa، نسل جدید تویوتا کرولا، خودروی مفهومی جدید تویوتا موسوم به furia، نسل جدید سایون fr-s، نسل جدید فولکس واگن پاسات، خودروی مفهومی جدید فولکس واگن، و ده ها خودروی دیگر.



 این روزها خبر از شاسی بلند جمع و جور شهری رنو به نام Captur به کوش می‌رسد که قرار است در نمایشگاه ژنو رونمایی شود......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 24 / 10 / 1391برچسب:لینکن,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 معرفی لینکلن MKC

خودرویMKC جدیدترین شاسی بلندی است که وارد خط تولید لینکلن می شود و می توان آن را به عنوان تلاشی برای احیاء دوباره برند دانست.

گفتنی است این خودرو بر اساس فورد کوگا/ اسکیپت طراحی شده است.

البته قرار نیست MKC همانند کوگا به یک محصول جهانی تبدیل شود و لذا فروش آن تنها به بازار محلی محدود خواهد شد. طراحی خارجی این خودرو نیز تا حد زیادی تحت تأثیر ظاهر MKZمی باشد به طوریکه این خودرو هم دارای جلو پنجره افقی و چراغ های عقب کشیده است.

این شرکت آمریکایی در حال حاضر تلاش می کند که تا قبل از نمایشگاه دیترویت MKC را از دوربین رسانه ها دور نگاه دارد. اما شایعات حاکی از آن است که یک موتور 1.6 لیتر اکوبوست با توان 184 اسب بخار بر روی آن نصب شده است.

البته یک موتور 2.0 لیتر اکوبوست 240 اسب بخاری نیز برای MKC ارائه می شود.

این خودرو دارای جعبه دنده ای خودکار بوده که نیروی تولیدی موتور را به هر دو چرخ انتقال می دهد.

 



دو شنبه 23 / 10 / 1391برچسب:اسمارت,فورتئو, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 

اسمارت به تازگی نسخه های ویژه ای از مدل ForTwo خود را هم بصورت کوپه و هم کابریو معرفی کرده است؛ نام این نسخه ویژه CityFlame بوده و قیمت پایه ای آن از 14,490 یورو (معادل تقریبی 19,200 دلار) آغاز می شود . . .

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 23 / 10 / 1391برچسب:تویوتا,تویوتا جی تی 86,GT86,zanane,woman,زنانه,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 

تویوتا با یک جراحی سنگین GT86 را به خودرویی محبوب البته برای خانم ها تبدیل کرد .....

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 21 / 10 / 1391برچسب:دوج,دارت,دوج دارت,جی تی,2013, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 

به تازگی دوج از مدل جدید دارت GT تصاویری منتشر کرده است و قرار است آن را همراه خودش به نمایشگاه دیترویت ببرد.دوج دارت که از دههٔ 60 میلادی روی خط تولید قرار گرفته است اکنون تکنولوژی سال 2013 را در خود جای داده است.لازم به ذکر است که این نسخه از دوج دارت قبلاً با نام R/T شناخته می‌شد........

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

بعد از نمایش مدلهای رویایی لکسس نظیر LF-CC حالا انتظارها از این شرکت بالا رفته و طرفداران آن می خواهند که در طراحی و تکنولوژی هم تحولی چشمگیر را شاهد باشند. امروز صبح لکسس از تصاویر مدل 2014 سری IS خود رونمایی کرد تا پاسخی به این انتظار ها داده باشد.......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 بازهم انتشار غیر رسمی یک کاتالوگ باعث فاش شدن تصاویر مدل آینده تویوتا شد و اینبار کرولا. این عکس ها که از یک کاتالوگ ژاپنی اسکن شده اند، در صورت حقیقت، یک فیس لیفت را نشان می دهند و نه یک تغییر بنیادی و انقلابی در کرولای جدید که بیشتر با سلیقه اروپایی در حال بازطراحی است....

بیشتر در ادامه مطلب




ادامه مطلب ...


 

زمانیکه در سال 1999 شرکت رنو دست روی شرکت رومانیایی داچیا گذاشت، بسیاری از مردم آینده روشن و سودآوری از این مشارکت را پیش بینی نمی کردند. اما اکنون داچیا تبدیل به گاو شیرده رنو شده و سود بسیاری را به این کمپانی سرازیر می کند.....

بیشتر در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


 اخیرا ، مجله bildo معتبرترین نشریه خودرویی در کشور شیلی " برترین خودروی سال 2012 شیلی" را معرفی کرد. در نتیجه مدل chery fulwin (mvm315) که .....

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

مجله ماشین – گونه کانوتیبلِ نسخه gt500 فورد موستانگ «شلبی»، بدون شک یکی از موفق ترین تولیدات این کمپانی است، که برای اولین بار در سال 1966 به جهانیان معرفی شد، و توانست به سرعت خود را در قلب عاشقان ماسل کارهای اصیل آمریکائی جا کند. در ادامه این این خبر به بررسی مشخصات فنی مدل جدید این خودرو می پردازیم.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، اطلاعات فنی منتشر شده، مربوط به نمونه مورد آزمایش است.
حجم پیشرانه، تعداد و آرایش سیلندرها: 5.8 لیتری، 8 سیلندر، v شکل (با سوپرشارژر)
حداکثر قدرت (اسب بخار – دور در دقیقه): 662 – 6500
حداکثر گشتاور (نیوتن متر – دور در دقیقه): 855 – 4000
نحوه انتقال نیرو: محور عقب
نوع جعبه دنده: 6 سرعته دستی
شتاب اولیه: 3.6 ثانیه
حداکثر سرعت: 321 کیلومتر در ساعت
وزن خالص: 1800 کیلوگرم
مصرف در سیکل ترکیبی: 15.7 لیتر در هر یکصد کیلومتر
قیمت پایه: 59995 هزار دلار



 

مجله ماشین – مازراتی «کواتروپورته» یکی از جذاب ترین سدان های اسپرت ایتالیائی است، که برای اولین بار در سال 1963 به جهانیان ارائه شد، و تا کنون 6 نسل از آن تولید شده، و به فروش رسیده است. در ادامه این این خبر به بررسی مشخصات فنی مدل جدید این خودرو می پردازیم.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، اطلاعات فنی منتشر شده، مربوط به نمونه مورد آزمایش است.
حجم پیشرانه، تعداد و آرایش سیلندرها: 3.8 لیتری، 8 سیلندر، v شکل (توئین توربو)
حداکثر قدرت (اسب بخار – دور در دقیقه): 523 – 6800
حداکثر گشتاور (نیوتن متر – دور در دقیقه): 650 – 2000 الی 4000
نحوه انتقال نیرو: محور عقب
نوع جعبه دنده: 8 سرعته اتوماتیک
شتاب اولیه: 4.7 ثانیه
حداکثر سرعت: 306 کیلومتر در ساعت
وزن خالص: 1900 کیلوگرم
مصرف در سیکل ترکیبی: اعلام نشده (احتمالا 12 الی 14 لیتر)
قیمت در بازار اروپا: معادل 135 هزار دلار



 مجله ماشین – چند روز قبل از آغاز به کار نمایشگاه اتومبیل «دیترویت»، مسئولین مربوطه، نقشه مربوط به چگونگی غرفه بندی، و قیمت بلیط ورودی این اتو شو بین المللی را منتشر کردند.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، بیش از 50 مدل جدید در این نمایشگاه رونمائی خواهند شد، که از مهمترین آنها می توان به نسل جدید شورلت «کوروت» اشاره کرد. ورودی نمایشگاه برای کودکان زیر 6 سال رایگان، برای کودکان 7 تا 12 ساله معادل 6 دلار، و برای افراد بزرگتر معادل 12 دلار است. 
اطلاعات مربوط به این نمایشگاه، انشاالله متعاقبا از طریق وب سایت «مجله ماشین» اعلام خواهد شد.



 مجله ماشین – هنوز چند روزی از آغاز سال 2013 میلادی نگذشته، که موسسه iihs (یکی از سازمان های کنترل ایمنی و کیفیت خودرو در آمریکا)، فهرستی از ایمن ترین خودروهای تولیدی امسال را معرفی کرد.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، این نتیجه پس از انجام آزمایشات مختلف ایمنی و کیفی بر روی 117 مدل خودرو منتشر شده است.
چهارده خودروی برتر سال 2013 از نظر ایمنی عبارتند از:
1-آکورا tl
2-دوج اوِنجر
3-کرایسلر 200 سدان
4-فورد فیوژن
5-هوندا آکورد کوپه
6-هوندا آکورد سدان
7-کیا اپتیما
8-نیسان آلتیما سدان
9-سوبارو legacy
10-سوبارو outback
11-سوزوکی کیزاشی
12-فولکس واگن پاسات
13-ولوو s60
14-شورلت سونیک
برای مطالعه فهرست کامل این خودروها، می توانید روی لینک زیر کلیک نمائید:

www.iihs.org/ratings/tsp_current.aspx



  مجله ماشین- اولین تصاویر از مدل 2008 پژو که یک اتومبیل کراس اوور کوچک (b-segment) می باشد و قرار است با نیسان جوک و اپل موکا رقابت کند، منتشر شد. احتمالاً این اتومبیل بر اساس پلتفرم 208 ساخته می شود.

   گفتنی است این مدل از طیف موتورهای 208 و یا یک موتور جدید 1.2 لیتری توربو به قدرت 110 اسب بخار بهره خواهد برد؛ پژو زمان معرفی رسمی این مدل را موتور شوی ژنو امسال اعلام کرده است.



 قرار است تاسيسات ساندرلند انگلستان توليد محصولات نيسان را در سال 2014 کنار بگذارد و به صورت کامل اقدام به توليد خودروهاي جديد اينفينيتي نمايد........

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 12 / 10 / 1391برچسب:فیات,500,فیات500,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 فیات 500s در حقیقت همان فیات 500 است که ظاهر آن تهاجمی،خشن و اسپرت است، در نتیجه کسانی که خودرویی اسپرت در عین حال قوی نیاز دارند را راضی می‌کند.این مدل ازفیات 500 تنها برای ایتالیایی‌ها قابل سفارش است........

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

فولکس واگن به طور رسمی سریع ترین پولوی ساخته شده تا به حال یعنی پولو r wrc خیابانی را معرفی کرد. این اتومبیل.....

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

مجله ماشین- کادیلاک قرار است مدل elr خود را که یک کوپه ی دو در لوکس الکتریکی با دامنه ی حرکتی گسترده است در نمایشگاه naias دیترویت در ماه ژانویه رونمایی کند که طرح نیمرخ منتشر شده از آن را قبل از نمایشگاه می بینید. همانطور که از تصویر پیداست elr همان نسخه ی تولیدی مدل کانسپت converj است که در نمایشگاه سال 2009 معرفی شد.
elr از سیستم رانشی الکتریکی voltec که مشابه سیستم به کار برده شده در شورولت volt است با یک باتری لیتیوم-یون t شکل، یک موتور الکتریکی و یک موتور چهار سیلندر بهره خواهد برد.
هیچگونه اطلاعاتی از پلتفرم delta ii جنرال موتورز که برای این اتوموبیل در نظر گرفته شده، منتشر نشده است اما مشخصات converj با دامنه ی حرکتی تمام الکتریکی 64 km با حداکثر سرعت 168 km/h و زمان شارژ 3 ساعت می تواند شاخص مناسبی برای elr باشد.تولید elr برای آخر سال 2013 در سایت detroit-hamtramck جنرال موتورز برنامه ریزی شده است. elr اولین اتومبیل دو در تولیدی در این کارخانه پس از eldorado 1999 است.

 



ادامه مطلب ...


 

قای نیلی صاحب آژانس املاک در شمال‌غربی لندن است. آدمی بسیار خوش‌ رو و خوش‌صحبت. از او خواستم از خودش و مهاجرتش به لندن بگوید. می‌خواستم ببینم آیا قضیه این تاکسی نارنجی احتمالا ربطی به شغل قبلی‌اش در ایران دارد: “من بچه شمیرانات تهران هستم و .......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 11 / 10 / 1391برچسب:آلفا رومئو,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 آلفا رومئو تولید مدل جدیدی را در سال آینده وعده داده است، گرچه این سازنده نام این اتومبیل را دقیقاً ذکر نکرده اما به نظر می‌رسد که....

بیشتر در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


سال 2012 با تمامی خوبی ها و بدی ها، شایعات و حاشیه هایش به پایان رسید. ما نیز تصمیم گرفتیم به همین مناسبت، مشخصات فنی 12 مدل از جذاب ترین خودروهای این سال را به شما معرفی کنیم. شایان توجه است، مشخصات فنی این خودروها مربوط به نمونه مورد آزمایش آنها است، و از طرف تیم نویسندگان نشریه «اتو ویک» انتخاب شده اند:..............

بیشتر در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


 پس از رای گیری های انجام شده از بازدیدکنندگان، که در چند مرحله و در خلال برگزاری نمایشگاه های اتومبیل ایالات متحده برگزار شد، 12 مدل از برترین خودروهای این نمایشگاه ها معرفی شدند........ 

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

 نشریه «موتور ترند»، به مناسبت پایان سال 2012 میلادی، 10 مدل از پر شتاب ترین خودروهائی که توسط تیم نویسندگانش مورد تست و بررسی قرار گرفته را معرفی کرد........

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


به مناسبت پایان یافتن سال 2012 میلادی و آغاز سال جدید، تصمیم گرفتیم تا برخی از پیش بینی های خودروئی و نظر سنجی های این سال را، که از طریق وب سایت «مجله ماشین» نیز منتشر شده بود دوباره مرور کنیم........

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

خودروساز ژاپنی اینفینیتی تیزری جدید از سدان خود که Q50 نام دارد قبل از رونمایی رسمی آن در نمایشگاه دیترویت،منتشر کرد. Q50 نخستین مدل اینفینیتی بر اساس طرح جدید نام گذاری این خودروساز است..........

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

مجله ماشین – کمپانی «جنرال موتورز» برای حدود 120 هزار دستگاه وانت بار «کولورادو» و «جی – ام – سی کانیون» فراخوان داد، و علت آن را وجود نقصی در قفل درپوش موتور این خودروها اعلام کرد......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

مجله ماشین – صنعت خودروسازی ژاپن، چند سالی است به طور جدی به تولید اتومبیل های مفهومی، و یا معرفی مدل های تیونینگ شده خودروهای خود مشغول است. به تازگی کمپانی تیونینگ grmn ژاپن، جزئیاتی را درباره مدل  مفهومی و جذاب fr concept platinum که بر پایه سایون fr-s بنا شده است منتشر، و اعلام کرد که......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


در حالیکه پیش از این هیوندای برای رقابت با بنز و ب ام و، لاف می زد و اعلام کرده بود که تا سال 2010 رقیبی جدی برای این دو خودروساز در عرصه خودروهای لوکس خواهد بود، اکنون نوبت کیا شده تا استراتژی خود را تا سال 2017 اعلام نماید. معاون مدیرعامل کیا اعلام کرد که این شرکت قصد دارد ظرف 5 سال آینده بعنوان یک بازیگر عمده بازار خودروهای لوکس مطرح شود......

 

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


در پایان سال 2012 تصاویربرترین تولیدات غول های خودروسازی دنیا منتشرشد........ 

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 / 10 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

بالاخره اولین تصاویر از سری 2 کوپه منتشر شد،این خودرو در سال 2014 جایگزین سری 1 خواهد شد،این در حالی است که سری4 تازه معرفی شده هم جایگزین سری 3 کوپه و کروکی خواهد شد......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


هنوز یک ماه تا نمایشگاه دیترویت و موعد رونمایی از سدان کلاس A مرسدس بنز که با نام CLA شناخته می شود باقی مانده، که تصاویر مرتبط با این ماشین منتشر می شوند. ما مطمئن نیستیم که این تصاویر دقیقا تصاویر رسمی مرتبط با CLA بنز باشند و ممکن است تنها رندرهایی بر اساس مشخصات نهایی خودروی مذبور باشند.......

بیشتر در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 / 10 / 1391برچسب:لکسس,ال اف ای,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 

چند روز پیش لکسس خبر داد که تولید لکسس LFA در ژاپن به پایان رسیده است.آخرین LFA هم در 14 دسامبر در تأسیسات Motomachi چشم به خیابان‌های باز کرد اما  LFA دیگری در کار نبود......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 / 10 / 1391برچسب:فورد,سی مکس,تویوتا,پریوس, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

همان طور که می‌دانید طی چندین سال گذشته تویوتا پریوس بهترین و بی رقیب‌ترین خودرو هیبریدی جهان بود و به گونه ای گل سرسبد تمام هیبریدی‌ها هم به شمار می‌رفت.اما خودروسازان برجسته دست از تلاش خود بر نداشتند اگر چه بسیاری از آن‌ها شکست خوردند اما خودروسازی مانند فورد که با تمام نیرو و توانش به مقابله با این خودرو رفت چطور؟......... 

بیشتر در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


گفته می شود بالاخره بعد از یک سال تحقیقات و مطالعه ، طرح تولید پاژون توانست چراغ سبز مدیران پورشه را دریافت کند......

بیشتر در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


 مدیر بازاریابی بین الملل کمپانی اینفینیتی (تولید کننده محصولات لوکس نیسان)، از تغییر نحوه نامگذاری محصولات این شرکت خبر داد، و اعلام کرد که..........

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


اولین خودروی خبرساز این هفته، نسل سوم آئودی rs6 بود، که توانست با مشخصات فنی کم نظیر، طراحی زیبا، و یک مهندسی پیشرفته، به کابوسی برای رقبا، و رویائی برای دیگران تبدیل شود .........

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


کمپانی تویوتا، از تجهیز نسخه limited سدان آوالون، به نسل اول تکنولوژی qi یا شارژر بی سیم وسایل جانبی خبر داد. به وسیله این تکنولوژی......

بیشتر در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 428
بازدید دیروز : 208
بازدید هفته : 1235
بازدید ماه : 18168
بازدید کل : 480992
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2