قیمت مگان 2000 : 41,500,000 تومان
قیمت پژو 405 : 15,700,000 تومان
قیمت پژو 206 تیپ 6 : 25,500,000 تومان
قیمت تندر ای 2 : 19,000,000 تومان
قیمت پژو 206 تیپ 2 : 18,200,000 تومان
قیمت پراید 111 : 10,400,000 تومان
قیمت سمند ای اف 7 : 19,000,000 تومان
قیمت ماکسیما : 61,000,000 تومان

منبع:مجله ماشین



قیمت مگان 2000 : 41,500,000 تومان
قیمت پژو 405 : 15,700,000 تومان
قیمت پژو 206 تیپ 6 : 25,500,000 تومان
قیمت تندر ای 2 : 19,000,000 تومان
قیمت پژو 206 تیپ 2 : 18,200,000 تومان
قیمت پراید 111 : 10,400,000 تومان
قیمت سمند ای اف 7 : 19,000,000 تومان
قیمت ماکسیما : 61,000,000 تومان

منبع:مجله ماشین



خودروی مفهومی ب ام و i8 spyder توانست جایزه بهترین خودروی مفهومی سال 2012 آمریکای شمالی را از آن خود کند.
هیاتی شامل 24 خبرنگار فعال در زمینه صنعت خودرو بعد از بررسی 34 خودروی متفاوت که هر کدام در نمایشگاههای مختلف لس آنجلس ، دیترویت ، شیکاگو ، تورنتو و نیویورک رونمایی شده بودند ، خودروی برتر مفهومی آمریکای شمالی را انتخاب نمودند.
گفته می شود که این انتخاب با تاکید بر مدل مفهومی سواری صورت گرفته و شامل خودروهایی می شود که قرار است آینده صنعت خودروی جهان را ترسیم کنند.
بیل شافر ، از اعضای هیات داوری ، گفت: ب ام و i8 با خطوطی که یادآور حرکت آبهای یخ زده است می تواند در صدر برترین خودروهای مفهومی قرار گیرد.
کریس پول ، یکی دیگر از اعضای این هیات ، گفت: ب ام و i8 ترکیبی از طراحی یک ابرخودرو با مصرف و آلایندگی کم است.
کمیته اهدای جوایز برترین خودروی مفهومی آمریکای شمالی تمامی نکات مربوط به طراحی ، فناوری ، مواد به کار رفته در خودرو و استقبال آنم از سوی بازار را مورد توجه قرار می دهد.

منبع:مجله ماشین



مديرعامل شركت مزدا يدك گفت: جريمه خواب (توقف) خودرو در تعميرگاه‌هاي تحت پوشش خودروسازان با توجه به نوع خودرو متفاوت است، اما مقدار آن به طور ميانگين 30 هزار تومان در روز است.
محمدرضا بابايي اظهار كرد: سال 1389 آيين‌نامه اجرايي قانون حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان خودرو (مصوب هيات وزيران) ابلاغ شد كه يكي از مفاد آن پرداخت خسارت خودروهاي تحت ضمانت (گارانتي) در صورت عدم رفع به موقع عيوب خودرو بوده است.
وي ادامه داد: طبق آيين‌نامه، در صورتي كه رفع عيوب خودرو تحت ضمانت در نمايندگي خدمات پس از فروش خودروساز، بيش از دو روز كاري (48 ساعت) طول بكشد، خودروساز ملزم به پرداخت خسارت خواب خودرو براساس مدت زمان توقف خواهد بود.
مديرعامل شركت مزدا يدك افزود: از ابتداي سال 1390 اين آيين‌نامه در شركت مزدا يدك اجرايي شد، به‌گونه‌اي كه تعداد خودروهاي متوقف و متوقع در سطح نمايندگي‌ها به صورت لحظه‌اي در سراسر كشور كنترل شده و در صورت خواب خودرو به هر دليل از جمله كمبود قطعه، خسارت مربوطه به صاحب خودرو پرداخت مي‌شود.
بابايي با بيان اين‌كه جريمه خواب خودرو با توجه به نوع خودرو متفاوت بوده، اما به طور ميانگين 30 هزار تومان در روز است، تصريح كرد: ‌با توجه به تامين قطعات مورد نياز در سطح نمايندگي‌هاي مزدا يدك در سراسر كشور، تعداد خودروهاي متوقف و متوقع اين شركت در حال حاضر كمتر از هشت دستگاه است.



چهار شنبه 26 / 4 / 1391برچسب:سوزوکی,گراند ویتارا,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

سوزوکی به‌تازگی اعلام کرد که سوزوکی گرند ویتارا ۲۰۱۳ را با تغییراتی در سپر و چرخ‌ها ارائه می‌کند.
گرند ویتارا جدید یک خودرو شاسی‌بلند (suv) کوچک چهار چرخ فعال است که رقبایی مانند تویوتا rav۴ و هوندا cr-v دارد. سوزوکی گرند ویتارا که از نظر بهره‌وری سوخت ارتقا یافته است با دو جعبه دنده پنج‌سرعته دستی و چهارسرعته اتومات ارائه می‌شود. این خودرو با موتور ۴/۲ لیتری چهار سیلندر ۱۶۶ اسب بخار قدرت دارد.

منبع:مجله ماشین



چهار شنبه 26 / 4 / 1391برچسب:آخر, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

هیوندای اعلام کرد که قیمت توسان برای سال ۲۰۱۳ افزایش می‌یابد. با وجود این افزایش قیمت، هیوندای توسان بازهم از رقبایش ارزان‌تر خواهد بود.
خودروساز کره‌ای مدل پنج سرعته دستی توسان gl را ۲۰هزار و ۷۰ دلار تعیین کرده است که افزایش کمی نسبت به مدل سال قبل دارد. هیوندای ویژگی‌های بیشتری برای مدل ۲۰۱۳ توسان gl در نظر گرفته است. با افزایش امکانات، قیمت این خودرو به ۲۶هزار و ۲۷۰ دلار می‌رسد.

منبع:مجله ماشین



خودروساز فرانسوی پژو ۵۰۸ را رقیبی برای تویوتا کمری معرفی کرد.
این خودرو به شش کیسه هوا، ترمز ضدقفل و ترمز اضطراری کمکی مجهز است. میزان آلایندگی این خودرو که به موتور ۱/۶ لیتری و سیستم stop-start مجهز شده بیش از ۱۵ درصد کاهش یافته است. پژو ۵۰۸ یک خودرو شش سرعته با دو گزینه اتومات و غیراتومات است که با سقف سرعت ۱۳۰مایل در ساعت در ۹/۸ثانیه به شتاب ۶۲ مایل در ساعت می‌رسد. این خودرو با قیمت پایه ۳۶هزار و ۹۹۰ دلار تا ۵۲هزار و ۹۹۰ دلار ارائه می‌شود.



متخصصین تیونینگ کلنرس اسپرت آلمان به تازگی بسته ارتقایی جدیدی را برای ب ام و و سری f 30 – 3 رونمایی نمودند. اگر جه خودروی ب ام و سری f 30 – 3 همچنان از سال 2011 به فروش می رسد،اما تاکنون هیچ بسته ارتقایی جدیدی برای آن در در نظر گرفته نشده در واقع می توان گفت این کلنرس اسپرت است که برای اولین بار اقدام به تیونینگ این خودرو کرده است. ب ام و سری f 30 – 3 دارای یک بسته جدید آیرودینامیک که شامل اسپویلرهای جلو و عقب ،باله های کناری و رینگ های 19 یا 20 اینچی می باشد ، است. همچنین سامانه تعلیق ویژه کلنرس اسپرت بر روی این خودرو نصب شده و ارتفاع آن را 69 میلی متر کاهش داده است. به گفته کلنرس اسپرت این خودروی جدید دارای توانی بین 181 تا 215 اسب بخار برای نسخه ی 320d و 241 تا 290 اسب بخار برای نسخه 328 است. قرار است جزئیات بیشتر تیونینگ این خودرو همراه با فهرست قیمت گذاری آن اعلام گردد.

منبع:مجله ماشین



مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل از تولید و عرضه 13 محصول جديد اين شركت در سال «توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني» خبر داد كه در تاريخ صنعت خودروسازي ايران بي‌سابقه است.
هاشم يكه‌زارع با اشاره به نياز ناوگان حمل و نقل عمومي كشور به نوسازي و جايگزيني خودروهاي فرسوده و ورود خودروهاي جديد و كارآمد كه علاوه بر كاهش مصرف سوخت از استانداردهاي روز جهان برخوردار باشد، گفت: محصولات جديد اين شركت پاسخگوی نياز بازار در اين خصوص است.

 



ادامه مطلب ...


مدير اجرا و نظارت بر استاندارد خورويي شرکت ايران خودرو گفت: اين گروه صنعتي با اخذ استانداردهاي سخت گيرانه بازار روسيه، به عنوان بيست و چهارمين کشور صادرکننده خودرو به اين کشور شناخته شد.
کيوان وزيري اظهار كرد: ايران خودرو با دريافت اين استاندارد (استاندارد يورو 4) مي‌تواند محصولات خود را به کشورهاي روسيه و کشورهاي مشترک المنافع صادر کند.
وي افزود: احراز موفقيت ايران خودرو در اخذ استاندارد بازار خودرو روسيه در پي يک پروسه فني مهندسي بسيار دقيق و دشوار به دست آمده است.
وزيري تاکيد کرد: شرايط سخت اقليمي در روسيه دشواري هاي خاصي دارد که امکان موفقيت براي اخذ استانداردهاي خودرويي اين کشور براي بسياري از خودروسازان همواره با چالش هاي متعددي همراه است، اما سمند توانست از اين آزمون ها سربلند بيرون بيايد. وزيري اظهار داشت: براي ساير کشورها نيز چنين برنامه هايي براي اخذ استاندارد خودرويي داريم و به دليل برخورداري از فن‌آوري‌هاي نوين در دانش صنعت خودروسازي در يک برنامه ضربتي قادر هستيم استاندارد هر کشوري را اخذ کنيم.
اين مقام مسئول تاکيد کرد: ايران خودرو پيش از استاندارد بازار خودرو ترکيه را با موفقيت اخذ کرد و در اين ميان تلاش دارد تا استاندارد کشورهاي عربي را نيز کسب کند.

منبع:مجله ماشین



دانشمندان آلماني ماده جديدي را براي خنك كردن باتري گران‌قيمت خودروهاي برقي اختراع كردند.
اختراع جديد دانشمندان آلماني به افزايش طول عمر باتري خودروهاي برقي و درنتيجه كارآيي بيشتر اين خودروها كمك زيادي خواهد كرد. ماده جديدي كه دانشمندان آلماني اختراع كرده‌اند "سريوسولپلاس" نام داشته كه براي خنك كردن باتري‌هاي برقي كارآيي آن از آب و هوا بيشتر است. بسته باتري خودروهاي برقي برخي اوقات تا نيمي از كل قيمت خودرو را به خود اختصاص مي‌دهد ودر دماي 45 درجه سانتي‌گراد كار مي‌كند.
به گزارش رويترز، باتري‌هاي خودروهاي برقي در حال حاضر چندان خنك نمي‌شوند و به همين دليل كارآيي آنها زياد بالا نيست.

 



بقیه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


برای دیدن تصاویر به لینک زیر مراجعه کنید

http://www.horsepow3r.com/ftopicp-87667.html



در این مجله میخوانید:

آزمایش هیوندای((ولوستر2012))

آزمون توانایی های پژو((RCZ2012))

برخورد نزدیک بامازراتی گرن کابریو اسپرت

بررسی سایپا131sx

 

..Mersedes250..1974

 

نگرشی دیگر بر ویژگی هایMersedes SLS63AMG

 

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

http://www.machinemag.com/



برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب ...


دو شنبه 24 / 4 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

کاربران گرامی قصد دارم بدین وسیله از تغیراتی که در قالب وبلاگ اینجانب اتفاق افتاد عذر خواهی کنم



«مجله ماشین» – کمپانی مرسدس بنز، از ساخت نسخه ی جدیدی از سری b-class ev، خبر داد و اعلام کرد، قصد دارد فروش این خودرو را از سال 2014، و در بازار ایالات متحده آغاز کند.
انرژی این خودروی دیفرانسیل جلو، که بر روی یک پلت فرم جدید شکل می گیرد، توسط مجموعه ای از باطری ها، و موتورهای الکتریکی، که همه گی ساخت tesla motors هستند، تامین می شود.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، کمپانی دایلمر که 4.7 درصد از سهام tesla motors را در اختیار دارد، در حال حاضر با خودروی smart for tow، در این بخش از بازار مشغول رقابت می باشد. قرار است نسل سوم این خودرو، که سیستم برق رسانی منحصر به فرد خود را دارد، از پائیز امسال وارد بازار شود

منبع:مجله ماشین



مديرعامل بهمن موتور از عرضه خودرو شاسي بلند (suv) جديد با قيمت 35 ميليون تومان خبر داد.
حميدرضا داوودزاده اظهار كرد: در حال حاضر برنامه‌ريزي براي توليد يك خودرو شاسي بلند جديد در حال انجام است.
وي با بيان اين‌كه اين خودرو روي پلت‌فرم وانت كاپرا توليد خواهد شد، خاطرنشان كرد: البته طراحي اوليه پلت‌فرم وانت كاپرا از سوي آلماني‌ها و براي توليد اين خودرو شاسي بلند صورت گرفته بود كه بعدها وانت كاپرا روي اين پلت‌فرم توليد شد.
مديرعامل بهمن موتور ادامه داد: در حال حاضر مراحل اخذ استانداردهاي اين خودرو در حال انجام است؛ به‌گونه‌اي كه اميدواريم اين خودرو تا پايان سال جاري يا حداكثر ابتداي سال 1392 وارد بازار شود.
داوودزاده افزود: با توجه به فعال بودن خط توليد وانت كاپرا در بهمن موتور، پس از اخذ استانداردهاي نهايي به سرعت توليد خودرو شاسي بلند روي اين خط آغاز خواهد شد و ديگر نيازي به مراحل نصب خطوط توليد وجود ندارد.
وي خاطرنشان كرد: حجم موتور اين خودرو suv معادل 2400 سي‌سي بوده و با استاندارد‌ آلايندگي يورو 4 و به صورت دنده دستي توليد خواهد شد.
مديرعامل بهمن موتور در خصوص قيمت اين خودرو اظهار كرد: با شرايط فعلي اين خودرو با سطح قيمتي 33 تا 35 ميليون تومان وارد بازار خواهد شد.

منبع:مجله ماشین



«مجله ماشین» – کمپانی خودروسازی کرایسلر، از ساخت نسخه ای خاص، از لندروور مدل defender، برای فروش در بازار انگلستان خبر داد. قرار است تزئین این خودرو با دو رنگ، شامل: یک رنگ خاکستری موسوم به orkney grey (گروه جزایر orkney، که شامل بیش از 70 جزیره بوده، و در شمال اسکاتلند قرار دارد)، و یک رنگ برنز، موسوم به nara bronze (nara، نام یکی از شهرهای ژاپن است)، تزئین می شود. برای سقف، رینگها، و دیگر قسمتهای بدنه نیز، کنتراست مشکی در نظر گرفته شده است. ضمنا، جلو پنجره همرنگ بدنه بوده، و چراغها و سپر به رنگ مشکی در آمده اند، تا نهایت زیبائی را به وجود بیاورند. سپر کاملا جدید خودرو، به گونه ای طراحی شده است، که به قابلتهای حرکتی خودرو، خصوصا در مسیرهای خاص و صعب العبور کمک می کند.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، این خودرو با چهار تیپ بدنه شامل: 90 hard top، 90 station wagon، 110 station wagon، و 110 utility wagon قابل سفارش است. اعداد 90 و 110، بیانگر فاصله ی بین دو محور (به اینچ) می باشند. شایان ذکر است، قوای محرکه ی این خودرو توسط یک پیشرانه ی 2.2 لیتری دیزل تامین می شود. قیمت و دیگر جزئیات این خودرو هنوز اعلام نشده است.

منبع:مجله ماشین

 



یک شنبه 23 / 4 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

اگرچه در داغ‌ترین روزهای تابستان به سر می‌بریم و معمولا در این روزها بازار خودرو نیز گرم می‌شود، اما ظاهرا امسال اوضاع فرق می‌کند و بازار از رونق چندانی برخوردار نیست.
این در حالی است که نمایشگاهداران خودرو پایتخت از ملتهب شدن بازار صحبت به میان می‌آورند و عنوان می‌کنند با وجود کم جان بودن بازار، نمودار قیمت‌ها رشد کرده است.
به گفته آنها، بازار خودرو همزمان با التهاب و نوسان قیمت ارز و سکه ملتهب شده، اما با وجود اینکه هم اکنون کمی از التهاب ارز و سکه کاسته شده، بازار خودرو همچنان قیمت‌های بالای خود را حفظ کرده و باید آن را باز هم «حبابی» و حتی حبابی تر خواند.
از جمله خودروهایی که طی یکی دو هفته گذشته با افزایش قیمت مواجه شده‌اند می‌توان به پژو 206 و مگان و
تندر-90 اشاره کرد.
به نظر می رسد افت تولیدی که گریبان خودروسازی کشور را گرفته، دلیل اصلی رشد قیمت‌ها در بازار خودرو است، زیرا تعادل در عرضه و تقاضا به هم خورده و کمبود خودرو در بازار سبب رشد قیمت شده است.
حال با این اوضاعی که تولید دارد، بعید به نظر می‌رسد حباب قیمت برخی خودروها به خصوص پژو 206 به این زودی‌ها بشکند.......

بقیه مقاله وقیمت خودرو ها در ادامه مطلب

منبع:مجله ماشین

 



ادامه مطلب ...


آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 218
بازدید دیروز : 2041
بازدید هفته : 3729
بازدید ماه : 3547
بازدید کل : 466371
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2